28 maart 2024, 20:14:24

Breezer

Gestart door Kuiffie, 27 juni 2003, 21:39:40

« vorige - volgende »

Kuiffie

27 juni 2003, 21:39:40 Last Edit: 28 juni 2003, 21:32:55 by Kuiffie
hey,
ik krijg mijn eerste valkparkiet over 1 a 2 weken. ik noem hem Breezer. ik weet nog niet of het een mannetje of een vrouwtje is want dat kunnen ze nog niet zien. ik heb vandaag met mijn vader het hok gebouwd voor Breezer. dat was best wel leuk. en hier zijn de foto's van Breezer en Breezer is niet die albino want die is van hun zelf http://www.valkparkiet.org/forumupload/2003_0627_184256AA.jpg
is het geen schatje ? (Breezer is trouwens de bovenste) hij is nu 6 weken oud :D ik hoop dat het goed met hem gaat want hij is nog bij de kwekers.
hier is nog een close-up van Breezer.http://www.valkparkiet.org/forumupload/2003_0627_184318AA.jpg

demi

hoi robin

veel plezier met breezer!
ik had ook een valk die breezer heette maar is hellaas
overleden hoop dat jij meer s6 hebt met deze breezer
maar zal wel lukken toch!!!

groetjes diana w :)

Kuiffie

hey bedankt. jammer van je valk ik hoop dat hij een goed leven heeft gehad maar dat zal wel. toch ?

demi

hoi robin

ze is maar 3 en halve maand geworden
en lag ineens in de kooi dood weet niet waaraan en zolang ze bij is is geweest heeft ze een goed en kroel leven gehad!!

zoals al mijn vogels veel liefde en alles wat ze nodig hebben
van me krijgen!
maar jou breezer gaat het goed krijgen toch?


groetjes diana w

Kuiffie

27 juni 2003, 23:18:21 #4 Last Edit: 28 juni 2003, 21:40:37 by Kuiffie
ik hoop het wel jah en jammer dat die van jou maar 3 en een halve maand is geworden maar mijn valkje zal echt goed verzorgd worden ik en mij vader hebben zelfs een eigen hok gebouw van 170 cm hoog en 80 cm breed. :)

demi

hoi robin

mijn breezer werd ook zeer goed verzorgd
maar de natuur ken je niet voor wezen!!

en leuk joh dat je vader een hok heeft gebouwd voor je!
echt lief!

groetjes diana w

Kuiffie

jah dat vond ik ook :D

daan

Hoi Robin,

Leuk joh dat je ook een dagboek heb geopend.
En wat een schatje Breezer, hopen dat de tijd snel voorbij gaat en je hem in je nieuwe voliere kan doen.
Heel veel,plezier he'.

Groetjes Daan

Marianne

Hoi robin,

Alvast veel plezier met je valkje Breezer.
Leuk dat je al je verhalen gaat schrijven in je dagboek.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kuiffie

jah ik vind het leuk om een eigen dagboek te beginnen en ik kan ook niet wachten tot het voorbij is maar ik krijg volgende week meer foto's en die zullen jullie dan snel zien  :) :) :)

Tara

Hoi Kuiffie,

Breezer is inderdaad echt wel een schatje hoor! Ik ben dus ook al benieuwd naar nieuwe foto's ;D. En Diana, wat jammer nou van jouw Breezer :( ...

Dark_Fox

Mooie foto's, veel succes en hopen dat er geen vloek op de naam Breezer rust  ;)

Kuiffie

dat hoop ik ook niet want volgens mij wou daan zijn valkje ook Breezer noemen en als het bij mij ook fout gaat...
maar het ligt niet aan de naam maar aan de natuur en de vogel zelf.

Dark_Fox

En het ligt natuurlijk voor een groot deel aan de verzorger, als je je valkje telkens vergeet of niet weet wat je wanneer moet doen (bijvoorbeeld hoe je een zelf een spalk paakt als hij zijn vleugel of pootje gebroken heeft en je gaat met hem naar de doktor) zal hij ook geen lang leven lijden.

daan

Hoi Kuiffie,

Klopt, ik wil mijn eerst volgende valkje ook Breezer noemen, en wat betreft een vloek op een naam, nou nee hoor hahahahaa. Ik ben trouwens van het vrouwelijke geslacht hoor, omdat je "zijn" schreef, geeft niet hoor. hihihihi

Groetjes Daniëlle