23 april 2024, 15:54:31

Nieuwe mutatie

Gestart door Mandy, 4 juli 2003, 03:11:25

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Trudie,
Ik denk dat ze die grijze kop bedoelen, echt zwart is het niet inderdaad of ze hebben de verkeerde foto gemailt  :D
Trouwens die foto bij je handtekening is echt heel erg mooi gedaan :-)
Knap stukje werk, zal je wel een tijdje mee bezig geweest zijn om ze zo mooi uit te knippen.

Groetjes, Paul

Speedy

Dank je wel Paul,

Ja ik ben er ff mee bezig, maar vind het heel leuk om te doen.
Hoe gaat het nu met je?
En ja black is zwart, dan moeten ze zeggen Grey als ze grijs bedoelen.
Anders pakken we wel een zwarte schoensmeer potje hoor. ;D

Groetjes,
Trudie

Paul

Hoi Trudie,
Het gaat wel weer beter hoor en ik heb nu weer een jonge vogel waar ik mijn handen aan vol heb dus dat geeft weer wat afwisseling gelukkig.
Ik had er alleen even een paar dagen geen zin meer in dus ben ook even niet op het forum en de chat geweest.

Groetjes, Paul

Speedy

Ok Paul, geweldig.... wat voor één?
En heb je al ergens een verhaal geopend?
Dan ga ik direct kijken hoor.
En had jij al eens gezien dat ik een topic had geopend over het op laten zetten van vogels??
Ja klinkt misschien voor sommige mensen luguber? maar het is een idee voor als je geen afstand van je vogel kan doen en hem zo altijd bij je kan hebben.

Groetjes,
Trudie

Barbara

Dat snappen we allemaal wel hoor, denk ik!

Wat voor jonge vogel heb je? Is dat die Rosella? Het was in elk geval geen valkje toch? Is tie leuk? Heb je foto's? Ben wel nieuwsgierig!

Paul

Hoi,
Dat opzetten is op zicht wel een leuk idee maar elke keer als ik naar haar zou kijken zou ik in tranen uitbarsten :(
Ik heb haar begraven naast haar kindje (Snowie) dus ze zijn in elk geval weer bij elkaar.
Mijn nieuwe vogel is inderdaad een Rosella maar geen grote hoor een prachtroselle en dan een rooie.
Die hebben wel hele mooie kleuren vind ik en deze is heel klein en ik moet hem nog met de hand voeren dus hij zal wel heel tam worden.
Ik ga zo even een stukje daarover schrijven bij dagboeken met twee foto's want hij slaapt nu en ik wil hem niet wakker maken.

Groetjes, Paul

Barbara

Leuk, ik hou het in de gaten!