19 maart 2024, 12:22:34

sexueel gefrustreed

Gestart door sadelienda, 12 september 2002, 00:18:53

« vorige - volgende »

sadelienda

Hallo luitjes,

Ik heb een valkje van ongeveer een jaar oud. Mijn vermoeden is dat ze een vrouwtje is omdat ze op de bodem een nestje maakt van de houtsnippers die er liggen.
Eerst deed ze dat niet, maar naarmate ze ouder werd nam dat toe. Daarnaast is ze ook chagarijnig geworden door dat jaartje heen dat ik haar heb.  Is het mogelijk dat mijn valkje sexueel gefrustreed is en is dit te verhelpen zonder nog een valk aan te schaffen??Groetjes,

Sadelienda.



Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Tara

Dag Sadelienda,
volgens mij doen alle popjes dit hor, dit is niet abnormaal of zo, maar alleen het vrouwtje wilt een nestje en ze maakt er 1, 't kan gebeuren dat ze er eieren in legt, maar die zullen dan niet bevrucht zijn, groetjes, Tara.

sadelienda

Ok dat popjes dat doen vind ik ook normaal, alleen een verkoper in de winkel vertelde mij dat het niet goed was om een broedhok te plaatsen. Onderbouwen van deze stelling kon hij niet!
Mij lijkt het best gezond voor Freekie maarja.....
Ooit heb ik ook eens een kweker op TV gezien die het gevoel bij de vouwtjes weghalde heel voorzichtig met een steriele glazen staafje?!?!
Ooit iemand daar van gehoord?

Groetjes,

Sadelienda


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Tara

Hoi,
Daar heb ik nog nooit van gehoord, amai, misschien iemand anders die er als heeft van gehoord ?? Groeten, Tara.

Pucky

Hoi mijn Pucky doet dit ook hoor als je hem onder zijn vleugels kietelt dan doet hij zijn staart naar beneden en dan gaat ie heen en weer met zijn kont en het is nog wel een mannetje ik moest er wel heel erg om lachen. :D :D :D :D