28 april 2024, 09:00:47

fotossss!!!!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 25 juni 2003, 20:29:16

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Jaimy,
Erg leuke foto's en wat een lieve valkjes zijn het zeg :-)
De meeste vinden het niet zo fijn onder een doek maar ze zijn wel heel erg tam als ze dat wel doen want dan zijn ze erg op hun gemak :-)
Op de foto's lijken het twee mannetjes of zit er ook een popje bij?

Groetjes, Paul

Jaimy_en_Viggo

Hallo Paul!

Hihi, ja nica vindt het prachtig onder een doek. Ze zit ook graag onder mijn haar.  :D Viggo houd er niet zo van..die houd meer van de fohn..maar ik heb hem ook nooit aangeleerd dat een doek niet eng is.. :-[ en viggo is al een stukje ouder dan Nica..vandaar. Voor zo ver ik weet is Nica een popje..anders is Viggo op een man gevallen  ;D Viggo is wel 100% man..als je die hoort fluiten.. :P  We moeten maar afwachten naar haar eerste rui...en als het een man is..koop ik er een popje bij..mischien wel twee..anders gaan ze erom vechten..hihi..twee erbij  ;D

 :-* Jaimy en haar zooitje!

daan

Hoi Jaimy en het zooitje,

ooohhhhh ik ben gelukkig niet de enige die het zo leuk vind om foto's te plaatsen, echt leuk.

Mooie valkjes hoor, echt een moppies.

Succes met je fotografie en je valkjes natuurlijk

Groetjes Daan

Jaimy_en_Viggo

hey Daantje,

Ja erg he?  :-[ Ik ben er ook zo trots op!  :P En als ik eenmaal bezig ben..tja..hou me dan maar eens tegen.. ;D

 :-* Jaimy en haar fotogenieke valkjes!  ;)

demi

hoi jaimy

wat een schatjes!
leuk om nou eens foto`s van jou schatjes te zien!
gazo door!

diana w ;D

Kolkkie

Hoi Jaimy,

Echt scheetjes hoor. En fotogeniek, dat kan bij mij niet zeggen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jaimy_en_Viggo

dank jullie wel Maris en Demi!

Het zijn echt schatjes ja.. ;D Ze blijven wel stil zitten als ze moeten..en zin hebben.. ::) Maar viggo alleen as nica erbij is.. :-X tja..mannen!  ;D Hihi..

 :-* Jaimy en haar moppies!

Kolkkie

Hoi Jaimy,

Sweet ;D ;D ;D ;D ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Aaaahhh, wat een lieve kroelerd is die Nica, een echte aanwinst hoor. ;)
Leuke foto's ook zo onder dat doekie.
Ik ben toch ook benieuwd wat het nou straks blijkt te zijn. Op veel foto's lijkt het een pop, maar er is ook een foto waar je al veel geel in het kopje kan zien dat ik denk, het wordt misschien toch een mannetje... Maar gewoon ff de rui afwachten en ondertussen gewoon lekker van genieten, want wat maakt het nou eigenlijk uit? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl