17 mei 2025, 00:29:52

Wat kan ik het beste doen?

Gestart door daan, 25 juni 2003, 14:05:37

« vorige - volgende »

daan

Gabber en Kuif hebben nu dus weer 3 eitjes leggen, en Lucky zit natuurlijk ook gewoon mog in het nestblok. Moet ik dat gewoon zo laten gaan, of kan ik het beste Lucky in een bakje in het broedblok zetten. Ik ben zo bang dat als Lucky straks, een beetje gaat fladderen enzo, dat ie misschien de eitjes kapot maakt. Of is dat niet zo, en moet ik in dit geval ook gewoon de natuur zijn gang laten gang. Sorry, hoor misschien ben ik wel veelste voorzichtig. Maar ja het is allemaal nieuw en dat is toch altijd een beetje eng.

Groetjes Daan

Tara

Hoi Daan,

hier had ik ook jongen nog zitten terwijl mijn koppel Laiko en Moko al weer een nieuw nestje hadden. Eergisteren heb ik de zelfstandige jongen (die toch nog wat pap van hun ouders wilden) bij de rest gedaan omdat er een jong op komst was. De jongen zouden ze kunnen plattrappelen, zoiets heb ik al eens meegemaakt helaas. Als ze niet te wild is kan je haar erbij laten tot er een eitje piept. Dan is het het beste om haar apart te doen.
Groetjes, Tara

Stijn dc

hello daan,

ik denkd at je gewoon de eitjes moet laten liggen, lucky zal denk ik niet beginnen flapperen in de nestblok!! hij moet maar oppassen voor zijn toekomstige broertjes en zusjes! ;D ;D

SDC :D

daan

Hoi Tara & Stijn

Thanks jullie allebei. :) :)
Ik laat Lucky en de eitjes gewoon allemaal in eht blok liggen.
Jullie horen nog wel hoe het afloopt.

Groetjes Daan

Stijn dc

hello

hopelijk loopt het goed af, zo heb je al bijna terug jongen als lucky pas uitvliegt!!

SDC:D

Marianne

Hoi Daan,

Misschien is tegen de tijd dat je eitjes uitkomen Lucky intussen al uit gevlogen en is er geen 'probleem' meer.
Maar misschien dat iemand die al enkele nestjes gehad heeft er meer over kan vertellen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!