20 april 2024, 00:27:21

zo hier weer een bericht van coco

Gestart door novy, 24 juni 2003, 19:56:02

« vorige - volgende »

novy

nou nou het is echt lachen met coco ik weet soms niet wat ik moet doen om hem van me afte krijgen hij wil alles doen wat ik doe ik ben een curses psp aan het volgen en print mij nessen uit nou ik hoef dus niet te lessen als coco eruit is gooit steed al mijn lesen over de grond .......en vind het enig om mijn oorbellen uit mijn oor te trekken ik dus niet doet zeer als ik hem wegduw wordt die boos hij gaat op mijn hoofd mee koffie inschenken hij houdt me wel bezig hoor gaat sávonds ijn kooi in zitten schreeuwen want dan wil hij zijn eten sóctends als ik onze kamer in kom moe die eruit gaat die heel hard zitten schreeuwen mijn man lacht zich rot jij woutoch een tamme valk nou je hebt er1 gister ben ik met coco op mijn hoofd en schouder met mijn hulp in de woonkamer gaan koffie drinken daar kon die lekker ff een eind vliegen heerlijk toch en zo weer mee terug hoor geen probleem hij is bang van iedereen die maar in zijn buurtkomt komt die gauw naar mij  ::) we zijn wel een superteam geworden he ??????xxyvon en coco

Valerkiet


Speedy

Hoi Yvon,

Ja ja, je wou een tamme, nu heb er er één, daar heeft je man gelijk in hoor.
Leuk is dat he, dat eigenwijze karaktertje.

Groetjes,
Trudie

Marianne

Hoi Yvon,

Wat leuk om te lezen dat Coco nu tam is.
De aanhouder wint zie je maar weer.
Gezellig hè. zo'n valkje op je hoofd vooral als je iets wilt zien en de staart zit voor je ogen  :D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi Yvon,

super dat Coco zo tam is! Echt wel, en best wel snel hé? Hij lijkt me een heel leuk kereltje als ik het zo lees, voor 1 keer heeft een man dus toch gelijk :D.

(Grapje hoor 'mannen' :))

novy

taraoco is echt harstikke leuk en heeft een zeer grote eigen wil ik heb nu iets niet naar zij zin gedaan zit die te mekkeren in die kooijoh mooi hoor xxyvon en groetjes van een boze coco binnenkort foto's van coco want ik heb een digi gekregen maar weet nog niet hoe diwerkt maar dat komt nog wel  ::)

Tara

Hoi Yvon,

ik popel al om die foto's te zien van dat willetje van jou :D. Het is vast een schat!

Groetjes en xxx-jes,

Tara

Irene

 :D :D :D :D He Yvon, zo zie je maar hoe snel de tijd gaat he?
een tijdje geleden had je nog een oppepper nodig. Nu drink je koffie met een vogelop je hoofd.
 :D :D :D :D :D :D :D :DDat eigenwijze is leuk, he? Dat heeft Gijs ook! Moest gisteren rapporten schrijven. Van alle speeltjes die er zijn in huis, was de pen in mijn rechterhand favoriet! >:(En steeds maar kijken of hij niets ge :-X heeft. ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D Heerlijk! wat een beestjes! Ze lijken zo onschuldig met die kuifjes! Zodra hij iets "stouts" doet, gaat die kuif ff op en neer en komt er een vertederend piepje uit. Als hij helemaal te ver is gegaan dan hangt hij zijn koppie op mijn mond; zoen me maar, zegt hij dan!
 ;) :D ;D ::) ::) :P :-/ :-* :-* :-* Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

Vergeet helemaal te zeggen; geniet er lekker van dat ie zo tam is. Wordt met de dag tammer hoor! Gijs reageert al op het woord "kussen", echt lief dan komt hij met zijn koppie naar je toe, als hij geaaid  wil worden :-* :P
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Kolkkie

Hoi Yvon,

Zo te lezen word Coco al een echte bengel. Ik vind het erg leuk voor je dat Coco zo tam is. Geniet er lekker van ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen


Hoi Yvon,

Leuk om te lezen hoor al die gekkigheid die Coco uithaalt.
Heerlijk dat eigen willetje.... :)
Die Gijs is ook een mooi valkparkietje hoor. Echt een lekker
ding. Nix teveel gezegd.
Hoop dat Yvon gauw overweg kan met haar nieuwe digi
zodat we Coco ook kunnen bewonderen.
Ben heel nieuwsgierig geworden naar die rakker.

Gr. Ellen.

Paul

Hoi Yvon,
Wat gaaf dat Coco nu in zo'n korte tijd al tam geworden is en in het begin was je zelfs nog bang dat het niet zou lukken en was er nog sprake van dat je hem om kon ruilen.
Blij dat je dat niet gedaan hebt want zo te horen is Coco echt een schatje geworden en je zal zeker heel veel plezier en steun aan hem hebben hoor :-)
Valkparkieten voelen zelfs aan als je bedroefd bent en ze komen je dan troosten, dat doen ze hier ook dat is echt heel erg gaaf :-)
Ik hoop snel de foto's te zien van je super Coco :-)

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Yvon,

Ik ben heel benieuwd naar de foto's van Coco.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

novy

hoi paul nee ik was zelfs zeer verontwaardigt over het vooratel van de fokker om om te ruilen ..........ik zalnooit zoiets doen nee heb je me verkeerd begrepen  :-/ nou ja maakt niet uit ik ben er altijd in blijven geloven dat het goed zou komen  ;D en door dat geloof daarin is het nu zover gekomen ik moet altijd wel lachen om hem hij zal altijd het laatste woord hebben .............. dat een diertje zo klein zoveel vreugde kan geven te gek toch  xx yvon en coco

Ellen

Ja Yvon, daar gaat je hart van groeien.......... :)

Gr. Ellen.