16 april 2024, 11:36:54

Neusgaatjes

Gestart door Kelly, 18 september 2002, 10:39:47

« vorige - volgende »

Kelly

Ik heb een vraagje over mijn valkparkietje. Hij is nu 8 jaar en zit al heel de dag te geeuwen. Nu merk ik dat zijn neusgaatjes, die anders helemaal grijs zien, een beetje rozig zijn. Hoe komt dit?

Groetjes Kelly

Kelly

Ik heb gisteren naar een vogelarts gebeld. Die zei dat het op een begin van een infectie kan wijzen. Ik hoop niet dat het iets ernstigs is. Het roze werd op een bepaald moment zelfs rood en ik kon helemaal in zijn neusje kijken. Nu is het een beetje aan het wegtrekken. Vandaag maakt hij weer lawaai als de beste. Maar ik denk dat ik toch de raad van de arts ga opvolgen en even op consultatie kom voor de zekerheid.

Peter

Hoi Kelly,

Ben je nog bij de arts geweest? Zo ja hoe is het gegaan?

Groetjes,
Peter

Kelly

Hallo,

Nee, ik ben niet naar de arts geweest. Mijn valkje was eerst van mijn vader. Maar omdat het beestje daar totaal verwaarloosd werd, heb ik hem binnengenomen. Toen ik dat van de neusgaatjes opmerkte, heb ik naar de arts gebeld. Nu belde ik zondag naar mijn vader en die vertelde mij doodleuk dat de vogel dat al had van toen hij klein was. Ik had er dus gewoon nog nooit op gelet. Stom he. Groetjes Kelly
ps: bedankt om de bezorgdheid he.