2 mei 2025, 23:11:35

met 3 = 1 niet happy?

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 17 augustus 2003, 01:54:08

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hallo lieve iedereen!

Ik heb weer eens een vraagje!
Ik heb vandaag mijn nieuwe engel, Charlie, erbij gezet.
Nu zei mijn moeder: is hij nu niet alleen? Want met drie valt er altijd eentje buiten de boot? :-/
Is het mischien beter als ik er nog eentje bij koop?
(Vind ik absoluut niet erg)  ;D
Of kan dit wel?

:-* Jaimy en haar zooitje!

Karin

Kan wel hoor. Gewoon even aankijken. Ik heb dan wel 7 valkjes, maar er zijn er maar 3 tam. 2 trekken veel met elkaar op, nummer 3 zit liever bij mij  ;D Ook erg leuk natuurlijk. Volgend jaar krijgt ze een vriendje, maar eigelijk meer omdat ik dat leuk vind dan zij heb ik wel eens het idee  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Jaimy_en_Viggo

hallo Karin..!!

Ach..4 is natuurlijk wel een mooi getal he?  ;) en aandacht krijgen ze allemaal wel van mij..hihi..ze kunnen prima met zijn drietjes opschieten..af en toe gekibbel..maar dat hoort erbij. ;D

:-*Jaimy en haar zooitje!

Natalie

Hoi!

Ik zou eerder voor een even aantal vogeltjes gaan, maar ik kan je niet exact zeggen waarom. Dat is meer gevoelsmatig. Ik denk idd. ook dat er misschien één buiten de boot gaat vallen. Ik zie dat nu wel bij Lique en Peter die mijn valkjes nu hebben. Bij mij zaten Pino en Sam met z'n tweeen. Nu zitten ze bij Lique, en is Punky erbij gekomen. Pino en Punky zijn nu een koopeltje geworden, en de eerste bevruchte eitjes zijn al gelegd, maar nu zit Sam daar in z'n eentje te kijken want die anderen moeten nu (tijdelijk) niets meer van hem weten,......en dat vind ik zo zielig! Gelukkig trekt ze wel op met een ander valkje van lique en Peter, maar toch.....

Jaimy_en_Viggo

hey Natalie!

kijk! Dat is nou een mooi antwoord..op naar de vierde valk!  ;D Ik denk zelf ook dat het beter is..want het koppeltje zal ook samen spannen en beide gemeen doen tegen het valkje dat er niet mag bij horen..is zielig..maar eerst maar aan elkaar laten wennen..en dan een grotere kooi.. :-[

bedankt!

:-* Jaimy en haar zooitje!! 8)