9 mei 2025, 16:34:20

Wat betekent dit gedrag?

Gestart door Jacco, 7 mei 2006, 22:05:44

« vorige - volgende »

Jacco

Hoikes valkfans;
Mijn valkje Jacco,heeft de neiging om ieders keer op mijn pas gewassen hoofd te gaan zitten en wat rondjes te draaien. ???
Ik mag dan verder niets doen,zelfs niet föhnen of haar aanraken.Ze gaat meer gebukt zitten met de staart kaarsrecht naar achter. :-[
Het is net of ze wilt gaan broeden of een ei wilt leggen.Wat natuurlijk niet kan want ze is maar alleen. ???
Wie herkent dit gedrag en wat betekent het? Ze is werkelijk verliefd aan het doen op mijn hoofd. :D
Groetjes Anita & Jacco. :-*

Rianne

Volgens mij is dit partner gedrag naar jou toe, en zit ze 'kippetje'. Deze houding betekent voor het mannetje dat hij mag paren.
Ik raad je aan om je valkje toch van je hoofd af te halen als ze dit gedrag vertoont. Anders wordt het partnergedrag alleen maar erger.

Jacco

Hoi Rianne;
Jacco is dan een pop,en ze deed het vandaag weer.Ze gaat inderdaad als een kippetje zitten,meer gebukt en staart naar beneden,dan zit ze ietys gebogen en sluit haar oogjes.Het ziet er naar uit dat ze meer doezelt,of slaapt.
Maar als je denkt dat dit verkeerd is dan doe of laat ik het liever niet meer toe.Ik wist dus niet wat deze houding betekende, ???thanks voor je uitleg. ;)

Groetjes Anita. ;D