29 maart 2024, 14:36:10

Hulp gevraagd bij buitenvolière

Gestart door Valerie, 30 mei 2006, 17:08:31

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

Zoals jullie al kunnen lezen in mijn dagboekje wil ik zsm de vogels weer bij me hebben. Daarvoor willen we een volière aan de garage aanbouwen met een opening waardoor ze naar binnen kunnen.
Maar..... Ik zit met vragen. Waar haal ik het materiaal vandaan? Han wil gewoon bij de bouwmarkt kijken, maar volgens mij is dat gaas niet stevig genoeg en knip je dat zo door.
Het moet een volière worden van +- 3 m breed, 2,2 m hoog en 1 m diep.
Iemand raad?
Achterpanneel is niet nodig, want de volière staat toch tegen de muur of niet??



vickie

31 mei 2006, 21:30:16 #1 Last Edit: 31 mei 2006, 21:32:47 by vickie
Als je geen achterpaneel bouwt zal je een andere manier moeten vinden om het gaas stevig te bevestigen, anders ontstaan er gaatjes en dat is ook niet jouw bedoeling he  ::) Voor het gaas ben ik bij de Brico gaan kijken. Daar hebben ze stevig volieregaas, vierkantjes van 1cm op 1cm. Voor de rest weet ik het niet want we hebben uiteindelijk maar een bedrijf gebeld om een volierepakket dat we dan zelf in elkaar moeten steken. Succes met je voliere  :) :-* Ik weet trouwens niet of jullie van die tuincentra enzo in Twello hebben dus ik kan geen winkel aanwijzen ofzo  :-\
Groetjes, vickie
Ik heb 8 valkjes nu, waarvan al 2 koppeltjes.

Valerie

Dankje, Vickie!

We hebben een volièrebouwer gecontacteerd en kunnen alles daar krijgen. :)



mika


Raymond

http://www.dierenzaakaduard.nl/frame.htm

is ook erg goedkoop. Zit in Groningen. Ze zijn goedkoper dan de meeste voilere bouwers


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje