18 april 2024, 22:22:32

woensdag nieuwe valken erbij

Gestart door Lique, 23 juni 2003, 01:03:42

« vorige - volgende »

Karin

Oooooh, wat een pláááátjes Lique !! Heel veel plezier met de opvoeding  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

Jeetje Angelique,

Wat een moppies zo op een rij, ik vind nummer 3 wel grappig.
Dat gele befje is zo leuk.

Hoop dat je een heel goed huis voor ze vindt en ook dat je er afstand van kan doen, hahahahaha ik zie het er nog van komen dat je ze zelf houdt.

Groetjes,
Trudie

Valerkiet

Wat een schatjes!!!!!! :D
hummeltjes? hihi ;D

Kolkkie

Hey Lique,

Echt mooie hummeltjes hoor.
Veel plezier met de opvoeding.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natalie

Hoi!

Ooooooohhhhhhhhhhhhh, wat een lieverdjes zeg, echt heel schattig. Het zijn net mini-Pino's.  ::) ::) ::)

anika_en_spirit

hoi lique,

wat een lieffies zeg !!  ;D
veel plezier met hun opvoeding.  :D

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Lique

Hoi allemaal,

Vandaag blede Brenda, en ze wil dolgraag een valkje overnemen.
Daarom willen peter en ik ook de eersten zijn, die brenda feliciteerd.
brenda gefeliciteerd met je valkje.
Heb je al een naam?

Groetjes Lique

demi

hoi lique

wat een lieffies
mijn voorkeur is de linkse!
echt lief hoor veel s6

diana w

Ellen

Oh wat een heerlijk gezicht, drie van die hummeltjes.
Ik hoop dat ze in een goed huis terecht komen.
Maar dat kan haast niet anders, toch?

Gr. Ellen.

Barbara

hoi Kazoo,

woon je toevallig een btje in de buurt van Leiden? Daar hebben in de dierenwinkel waar mijn zusje werkt een geparelde bonte die al helemaal tam is en 2 maanden oud. Ze weten niet of het het een man of pop is, wil je dat per se weten? Bovendien durven ze er 180 euro voor te vragen omdat ie al supertam en knuffelig is, gelijk bij vreemden al, maar als ik hem voor jou zou kopen, krijg ik nog familiekorting. Het is veel geld, maar het is zeker een superleuk beestje en als mijn vriend er niet zo'n bezwaar tegen had, zou ik hem als derde valkje erbij nemen, hopende dat het een pop is om te laten broeden met mijn lutino cinnamon. Maar ja, samenwonen in een klein huis is concessies doen hè.....Ze hebben er trouwens ook 2 cinnamon geparelde valkjes van ca. 2 maanden oud, werkelijk reuzeschattig, dus liefhebbers in de buurt van Leiden? Ze worden daar goed verzorgd en lijken niet al te schichtig te zijn. Deze zijn niet tam en kosten 68 euro min dus de familiekorting als ik er bij ben.

Groetjes,

Barbara

Paul

Hoi Barbara,
Ik kom altijd in de dierenwinkel op het vijfmeiplein maar ik denk dat dat een andere winkel is he want ik heb daar van de week geen geparelde cinamon valkjes gezien.
Ik ben ook wel eens bij de dierenwinkel in de herenstraat geweest maar ben daar niet naar de valkjes wezen kijken.
En 180 euro is wel heel erg veel hoor zelfs voor een tamme valk.
Ik lever ze een stuk goedkoper  :D en ook heel tam.

Groetjes, Paul

Barbara

Ja maar ik wil zo graag dat ze een goed thuis krijgen.... ;D Dus niet de markt verpesten Paul!  :D Nou ja, iemand die ze koopt voor die prijs zal in elk geval veel voor ze over heben en er serieus tijd aan willen besteden denk ik, je laat zo'n duur beestje al helemaal niet zomaar wat in een hokje zitten ::)

Ze zitten bij Vlieland, ik weet even de straat niet maar het is vlakbij de markt in het centrum en het is een behoorlijk grote winkel met een megagroot oranje uithangbord. In de Herenstraat hebben ze een reptielenkelder toch? Ook wel gaaf... Verder is het er klein, maar ik geloof dat het personeel wel ok is. Overigens heb ik aan de overkant van de achterkant van die straat (een kade) gewoond, maar Vlieland was ook aan te lopen en net ff leuker om rond te kijken. Ze hebben een heel tamme, geweldig goed uitziende blauw/gele ara waarop mijn zusje helemaal verliefd is, maar die is niet te koop gelukkig, mijn moeder ziet haar al aankomen, haha, die vindt hem een veel te grote bek hebben! Bijt flink wat harder dan een valkje! Vanavond was ik er nog ff met mijn vriend en die deed heel stoer de daarvoor bestemde handdoek om zijn arm en wilde de ara op zijn arm laten zitten, dat lukte mijn zusje ff niet. mooi dat het beest beet en dat voelde mijn vriend nog heel goed door de handdoek heen  :o Auch! Hij was gelijk wat minder stoer..... :D

bren

Hallo allemaal,

Ik wil even laten weten dat ik een van die schatjes ga ophalen bij Lique!!

groetjes, Brenda

bren

Nog even antwoord op berichtje van Lique,

Dank je, ik verheug me erg om het kleintje op te halen!
Naam is nog eentwijfelgevalletje, wat vind jij leuker:
Plukkie of Mowgli?? :) :) (Uit Junglebook weet je wel??!)

Ik vind de middelste trouwens echt een poepie, maar ze zijn alledrie schattig!! ;D

Tot over 2 weekjes,

Brenda


Marianne

Hoi Brenda,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje en ik hoop voor jou dat die twee weken om zullen vliegen.

Ben er benieuwd welke naam het gaat worden.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!