16 juni 2024, 08:45:14

is het waar!!!!!!!!

Gestart door mon, 6 juli 2003, 17:06:36

« vorige - volgende »

mon

is het waar dat als er witte of gele duidelijk waarneembare vlekken zitten onder de vleugels dat het dan een pop bij een lutino baby  is ben erg benieuwd bedankt alvast voor de reakties groetjes mon.ps het is mij wel opgevallen want mijn vrouwtje gepareld  heeft ook een patroonstippen onder de vleugels en deze baby lutino ook .

Lique

Hoi Monique,

Alle jonge lutino's hebben strepen/vlekken onderaan de vleugels, en onderaan de staart. Of het nou een man of een pop is.
Maar je kan wel goed naar het gedrag kijken.

mon

ik had dat gelezen ergens hier op het forum dat dat altijd popjes zijn en zonder vlekjes altijd mannen vandaar dat ik het nog even aan de expers onder jullie na vraag hier een foto van de baby groetjes mon dus het zijn fabeltjes

Lique

Nee, het zijn zeker geen fabeltjes, maar die optie geldt alleen voor volwassen valkparkieten. Bij jongen, geldt het namelijk niet.

groetjes lique

mon

`maar lique, zo werd het ook in de dierenwinkel uitgelegd zij heeft vlekken aan de binnenkant van de vleugels dus het is een pop,dat is toch erg dat de mensen in de dierenwinkel deze dingen vertellen en dat het uiteindelijk pas duidelijk is als ze volwassen zijn. gelukkig is deze geweldige site er om de mensen alles uit teleggen thanks daarvoor lique
groetjes mon

mon

paul,
ik heb je nog wat te vertellen,
ron die vertelden gisteren van dat loodje aan een draadje,
nou het werkt echt ik heb het meerdere keren gedaan,
dit baby valkje is een man,was overduidelijk ik heb het willen beinvloeden door draaiende bewegingen te doen maar nee
het loodje herstelde en ging weer van links naar rechts en bij mijn pop ging het erg draaien dus echt succes vol moet je eens  proberen.een touwtje met loodje boven je rosella houden  en dan boven een valk waarvan je weet dat het een man of pop is je staat versteld.groetjes mon

Paul

Hoi Mon,
Heel erg gaaf dat het bij jou zo goed werkt met die draad :-)
Ik wil het hier ook nog proberen met een iets zwaarder gewichtje eraan wan die naald was bij mij ook veels te licht denk ik want die bewoog ook heel erg als ik met mijn hand iets trilde.
Bij een hoop mensen werkt het in elk geval zeker heel goed :-)

Groetjes, paul

Rene

Maar hoe werkt het dan? Zijn valken magnetisch? Mannetjes anders dan vrouwtjes?  Ik zou erg graag horen of daar een echte verklaring voor is, anders blijft het toch hangen in dezelfde categorie als horoscopen  (zogenaamd wetenschappelijk, maar grotendeels onzin).

Een en dezelfde persoon zou dat eens bij een groot aantal valken moeten doen, en dan kijken wat er uitkomt. En dan natuurlijk iemand die de betreffende valkjes niet kent, want als je het zelf doet word je toch door je onderbewustzijn beinvloed.

-- Rene


mon

ja dat is allemaal waar, ik heb er zeker geen verklaring voor  maar tijdens de chat met paul en iemand die paul ook kan die heet ron die heeft heel veel valken, en die gaf mij de tip en ik heb het echt proberen te beinvloeden om bij mijn man valk te gaan draaien  hij begon daarna stil te staan en ging toch weer van links naar rechts ik heb geen verklaring alleen dat ik overtuigd ben dat het werk,probeer het zelf maar bij je eigen valken je zal versteld staan.groetjes mon

Barbara

Ik geloof t ook inderdaad pas als iemand die van niets weet betreffende de methode (behalve natuurlijk t draadje boven de vogel houden) en ook niet betreffende het geslacht van de valkjes een heleboel (minstens een stuk of 20 denk ik) willekeurige valkjes test en dan beduidend meer dan de helft goed heeft (anders is het gewoon de 50% kans die er uit komt), 75% ofzo... Ik zeg nie dat t niet zou kunnen hoor, er zou best wel een verschil kunnen zijn in t magentisch veld rond popjes en mannen denk ik...

Overigens heeft elk levend wezen een 'electrisch veld' om zich heen heeft en dus ook een magnetisch veld door zogenaamde inductie (denk aan electriciteitsdraden die kompassen in de war brengen). Althans, dat is wat ik denk te weten over magnetisme en electriciteit, als iemand t beter weet mag tie t zeggen hoor....

Rene

CitaatOverigens heeft elk levend wezen een 'electrisch veld' om zich heen heeft en dus ook een magnetisch veld door zogenaamde inductie (denk aan electriciteitsdraden die kompassen in de war brengen). Althans, dat is wat ik denk te weten over magnetisme en electriciteit, als iemand t beter weet mag tie t zeggen hoor....
Ik had daar nog niet van gehoord, maar wil het ook niet uitsluiten. Alleen is het dan wel een zeer zwak veld, je kunt er geen lampje van laten branden  :D  En of het bijbehorende magnetische veld dan sterk genoeg is om een voorwerp in beweging te brengen ... :-/

-- Rene