16 april 2024, 21:23:34

Lokky en Twinky

Gestart door Valerkiet, 22 juni 2003, 16:28:46

« vorige - volgende »

Valerkiet

Hallo Twinky en Lokky(wildkleur) hier!!
Wij zijn nu nog bij mijn mama en papa bij Tara maar straks krijgen wij een nieuw baasje die Valérie heet.
Wij vinden het best eng.
En wat gaan wij ons mamie en pappie zusjes en broertjes en vrienden en Tara missen :'(
Maar wij krijgen bij Valérie nieuwe vrienden zei Tara tegen ons.
Om 2 uur30 zijn ze er al en ontmoeten wij ons nieuw baasje. :D
nou tja wij gaan jullie laten ik wil voor de laatste uurtjes nog even bij mammie en Pappie blijven.

byekes,

Twinky en lokky

Valerkiet

hallo Twinky en lokky hier,

Daarnet is Valérie ons komen halen.
Wij hebben moeten afscheid nemen van al de andere valkjes En van mijn beste verzorgster Tara :'( :'( :'(.
Maar wij vonden Valérie ook wel een leuke heur :P
Valérie zei tegen me dat wij Tara nog vaak gaan zien in de vakantie's en tijdens het jaar mischien.
En wij hebben een nieuwe moeder gevonden bij Valérie.
Lucy (een lutino pop)
Ze is heel lief met ons en wij mochten heel dicht tegen haar aan gaan.
Jacko (een geparelde die zijn parels kwijt is.man)en Jacky (een wildkleur man)waren een beetje bang en floten heel zachtjes naar ons. :)
Wij gaan Mama en papa missen maar wie weet zien we ze nog wel eens terug hé?
Nou tja ik moet gaan Lucy maakt zich ongerust.

Byekes,

Lokky en Twinky

Tara

Hoi Twinky en Lokky,

het is hier kalm hoor zonder jullie, maar ik zeg jullie, jullie mama kan nu op haar gemak broeden :). Wat fijn dat jullie een 'pleeg'mama hebben hoor, straks voedt ze jullie nog ook :D. Ik heb gehoord van je nieuwe verzorgster dat jullie allebei al hebben gegeten, flink hoor! Enne, doe me niet vleien want de beste verzorgster ben ik helemaal niet hoor :D. Nu hebben jullie ook een hele lieve en goede verzorgster hoor, weet zeker dat jullie het naar jullie zin zullen hebben, vele kusjes en groetjes van Tara :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Valerkiet

23 juni 2003, 23:24:42 #3 Last Edit: 23 juni 2003, 23:32:18 by Valerkiet
Hallo jij,
Lokky hier!!!herkende je me nie meer? :-/
Deze morgend wou ik mijn veren poetsen en Lucy kwam me even helpen! ze is echt heel lief met me.
Daarnet is Valérie ook fototjes komen nemen.
Binnen ongeveer een maand krijgen jullie die ook te zien :-/
sorry dat het zo lang duurt :'(
daarnet heeft Valérie mij in het voedingsbakje gedaan om zeker te zijn dat ik at.
natuurlijk kan ik eten!!! >:(ik ben immers al groot heur >:(
-----------------------------------------------------------------------
Hallo Twinky hier,
Daarnet kwam Lucy bij ons knuffelen wat is ze toch lief met ons!!!en Jacko en jacky zijn mijn maat :D.
ze willen altijd met ons spelen en fluiten heel mooi.
Daarnet probeerde ik Jacko na te doen :P
hij floot me terug ;D
ik wil later net zo stoer en sterk worden als hij.
daarnet heeft Valérie ons even uitgehaalt en we zijn heel braaf bij haar op de arm gebleven zonder weg te vliegen.
owja en ik moest ook zeggen van Valérie dat ze enkele foto's zal nemen met de webcam speciaal voor de belofte van Valérie naar Tara ofzoiets :-/

Valerkiet

hallo twinky en lokky hier,
wij hebben daarnet lekker samen van de heerlijke trosgiers gegeten terwijl lokky even wat zaden ging eten met Jacko en Jacky.
Valérie heeft me belooft dat ze de webcam in haar kamer zal instaleren omdat er hier veel te veel ramen zijn... :-/
ze zal dan fototjes nemen van ons om hier op het forum te kunnen zetten  :-* :-* :-*belooft

Twinky en lokky

Valerkiet

Hallo iedereen hier zijn we weer! :P

wij zijn deze morgend met Valérie in de douche geweest wat wat dit tof!!!
wij vonden het zaalig!
niet te warmnie te koud ;)
wij voelen ons hier heel goed en wij zijn heel blij om hier te zijn.
maar toch missen wij een beetje ons mamsie en papsie en Tara natuurlijk :P
want zei zorgden ook heel goed voor ons dus dikke kusjes en knuffeltje aan iedereen en vooral aan Tara en Papsie en Mamsie :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Valerkiet

ow ja ik moest ook nog zeggen dat Valérie foto's ging trekken nu meteen!
 :D
ik ben nogal velegen heur!!! :D

Tara

Leuk hoor Lokky en Twinky,

ik hoor dat jullie erg goed worden verzorgd :).

Ik snak al naar de foto's!!!!

Groetjes, Tara

Valerkiet

aiai ik (twinky) ben daarnet tegen het raam gebotst :'(
alles gaat heur alleen heb ik een klien beetje bloed gehad tussen mijn neusgaten en Valérie heeft mij zo met een zakdoek pro-beren weg te doen maar je ziet het nog steeds heur :(
nou tja het is al een korstje aan het worden. :)
hier de foto's

Valerkiet


Valerkiet


Valerkiet

en zie eens wat een mooie parels!!

Valerkiet


Valerkiet

wat zijn wij mooi hé?

Tara

29 juni 2003, 23:14:56 #14 Last Edit: 29 juni 2003, 23:16:06 by tara_dewulf
Jullie zijn echt schatjes geworden hoor ;).

En Valérie, je ziet je staan ;D. Mooi hoor! Ik zie dat jullie goed worden verzorgd en de derde valk is zeker Jacko, haha :D Ook erg mooi! En Twinky, je wordt al super geel hoor lief mannetje ;D

Groetjes, Tara