11 mei 2025, 14:25:43

Sparky blijkt een POP!

Gestart door ziralioness, 26 april 2006, 15:05:06

« vorige - volgende »

ziralioness

NOU JA...!!! :o :o

Ze kunnen mij opsluiten... nog maar kort geleden dacht ik erover Sparky te gaan herplaatsen, omdat ''hij'' en Kiko geen stelletje wilden worden, en ik zo graag een mannetje voor haar wilde.
Echter, omdat Sparky zo aan mij gehecht is geraakt, en ik aan ''hem'' mocht hij tóch blijven...

En wat denk je???

In de 2 jaar bij ''zijn'' vorige eigenaren had ''hij'' nooit een ei gelegd... en nu zit ze al twee dagen KIPPETJE!!!  :o

Die dondersteen is dus stiekem een vrouwtje...!!!  ::)
En ik maar verbaast zijn dat het niks werd....
Ik snap alleen niet waarom ze nooit eerder eieren is gaan leggen... maar nu ineens is ze broeds!

ZUCHT... ik ga maar achter een buitenvoliere en twee extra mannen aan, want ik heb DUIDELIJK mannelijke versterking voor mijn ladies nodig..!  ::)

Valkjes....  ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Riny

Hoy Diane
Als de nood aan de man is,laat ik merken dat ik een popje ben.
Dit vindt ik echt grappig.
Groetjes Riny ;D ;D

ziralioness

Tja ik stond denk ik echt HEEL STOM naar mijn voliere te kijken toen ik het zag!!!

Ik hoorde typische ''kippetje-geluiden'' en ik keek, in de veronderstelling dat het Kiko wel weer zou zijn... zit SPARKY kippetje... TSSS!!!!  :o

En dan te bedenken dat ze BIJNA als man verkocht zou zijn... ik ben nu toch wel HEEL blij dat ze gebleven is... nu maar eens achter een fatsoenlijke buitenvoliere aan....

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...