16 juni 2024, 16:14:15

Wat voor mutatie??

Gestart door Tjerk, 29 april 2006, 16:34:28

« vorige - volgende »

Tjerk

29 april 2006, 16:34:28 Last Edit: 29 april 2006, 19:02:06 by Tjerk
Hey,

hieronder een foto van Dito, hij is een Lutino Cinnamon.
Maar kan iemand mij ook vertellen of hij misschien ook Bont of Gepareld (split) in zich heeft zitten? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dat zou moeten zien aan een Lutino Cinnamon ??? Duzzz..... ik hoop dat iemand mij kan helpen.



Groetjes Tjerk

Tjerk


Bianca

nee hij is niet bont, dan zou ie toch wat meer vlekkerig moeten zijn.
split zie je gewoonweg niet, dus hier valt geen zinnig woord over te zeggen, ik zou zeggen.
zet 'm tegen een mooie egale bonte (wildkleur, of witmasker) pop (GEEN CINNAMON)

Als er dan bont of gepareld uitkomt dan weet je zeker dat hij daar split voor is.
En als hij cht cinnamon is, dan komen er alleen maar cinnamon popjes uit omdat dit een geslachtverervende mutatie is op popjes.


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tjerk

Hey,

de popjes die eruit komen worden hoe dan ook Lutino (Cinnamon), en de mannen Cinnamon. Dus het verschil is wel te zien. hij heeft nu 4 jongen met z´n Cinnamon Bonte pop. Ik hoop eigenlijk dat hij split Bont is. Als dat zo is komen er ook weer bont jongen uit.

Poppen
Bonte Cinnamon Lutino
Cinnamon Lutino split Bont

Mannen
Cinnamon split Bont X1 Lutino
Cinnamon Bont split X1 Lutino

Duzz dan is het verschil wel te zien, daarom hoop ik dat hij split Bont is zodat er ook weer Bont uit komt.

Groeten Tjerk

Bianca

okeej dus alles wat eruit komt is dan cinnamon, en idd wat je zegt de popjes worden natuurlijk lutino, hihihihi.
Ik ben benieuwd wat straks de kleur van de jonkies wordt  :D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.