8 mei 2025, 14:03:14

mijn tweede nestje

Gestart door Stijn dc, 20 juni 2003, 19:31:18

« vorige - volgende »

Mandy

Zo Stijn, dat heb je mooi voor elkaar daarzo, ziet er goed uit hoor! ;D

En leuk ook, zo veel verschillende soorten bij elkaar. :)

Is dit nu alleen jou hobby of ook die van je ouders?

En ik verklein mijn foto's altijd heel simpel met ACDSee. Met al die andere mooiere, betere programma's kan ik (nog) niet overweg hoor. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hello

eigenlijk is het nu mijn hobby, mar vroeger ook die van mijn vader, hij is nu 45 en kweekt sinds zijn 14de dus dat kan tellen, maar toen ik en mijn broer kwamen, had hij steeds minder tijd, en ik heb het dan maar verdergezet!!

SDC:D

Speedy

Nou Stijn,

Je kan trots zijn op dit alles hoor.
Ziet er heel mooi uit daar bij jou en je ouders.
En jong geleerd oud gedaan hè.... ;D

Groetjes,
Trudie

Stijn dc

hello

nog 5 dagen en dan zou normaal mijn eeerste eitje moeten uitkomen, ik weet niet hoeveel er liggen, maar de laatste keer dat ik kon kijken lagen er 5 dus...!

gisteren toen het hiet stortregende, al mijn vogels zaten binnen, wie zat er buiten, mijn vier valkparkietenjongen uit de vorige nest, hangend en slingerend aan de takken om zoveel mogelijk water op te vangen:D

Stijn dc

hello

gisteren gekeken er nu weet ik het zeker, er liggen vijf eitjes onder!! deze zouden dinsdag moeten uitkomen en ik ben benieuwd of ze alle 5 gaan uitkomen!!
hopelijkk heb ik nu ook eens een lutino want dat had ik vorige keer niet!!

Stijn dc

hello

ik heb daarnet nog wat fotos gemaakt en ze wat excentriek behandeld!

hier nog de trotse vader op zijn nest!!
en maar blazen!!

moonwitch (diana)

hoi stijn

leuke foto's en tekst erbij. Vooral die kanarie tussen de valkjes en die valk die aan kwam vliegen.
Leuk gedaan joh.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hello diana B

ja, ik weet het! die valk die aan kwam vliegen dat was puur toeval, want ik trok net toen hij vertrok, maar mijn camera fotografeert iets later, dus...
het resultaat mag er wel zijn!, het is dus neit getrukeerd he

Stijn dc

hello

normaal zou er vandaag een eitje moeten uitkomen, maar daarstraks zag ik nog geen lege schaal liggen! mss ligt het nog onder de moeder mss niet, sorry vader, papa broed!
mss komen ze morgen pas uit, ik weet het niet!
hou jullie op de hoogte!
als er jongen zijn, worden er zeker fotos genomen!!

daan

Hoi Stijn,

Mooie foto's weer die met die tekst erin. O'jeetje vandaag het 1e eitje, ja maar het kan ook later hoor, misschien morgen of zelfs overmorgen of misschien nog wel later. Geduld wordt nu goed op de proef gesteld he'.

Gr Daan

Stijn dc

hello daan,

ja inderdaad, geduld is ee nschone zaak!!
hopelijk kom ik niet voor teleurstellingen te staan :-/

Stijn dc

hello

na lang wachten tot de pc gemaakt was kan ik hier weer eens iets schrijven!
gelukkig alleen maar goed nieuws!
van de twee eieren die er bevrucht waren zijn er nu ook twee uitgekomen!
gisteren hadden de jongen allebei een propvolle krop, dus gevoerd wordel ze al!
ik zal 1 van de dagen wel eens eenfototje proberen te maken!!
ik hou jullie op de hoogte!

Stijn dc

hello

de jonkies zijn allebei nog springlevend!! ze krijgen zov eel eten dat die krop een van de dagen nog wel eens barst;)
jammer genoeg is er weer geen lutino bij, het worden weer geparelde of wildkleurtjes!!
ik heb nog gene fotos kunnen maken omdat de batterijen leeg zijn!! hopelijk heb ik een van de dagen weer nieuwe batterijen en kunnen jullie meegenieten van mijn tweede nestje!!

greetz from belgium

Paul

Hoi Stijn,
Het is altijd heel fijn als het goed gaat met de jongen en je ziet dat ze goed gevoerd worden :-)
En de kleur die ze gaan worden is natuurlijk wel leuk maar het belangrijkste is toch dat ze gezond zijn :-)
Ik ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hello

inderdaad, de mutatie speelt geen rol!!
alleen, als ik een lutino had, had ik alle mutaties gehad, die eruit konden komen!!
ik heb nog altijd geen fotos genomen, batterijen zijn nog steeds leeg, maar ik denk dat ik morgen de batterijen van mijn broers rekenmachine eens zal stelen! ;) :D :D