10 mei 2025, 21:38:07

help heb ik nou twee dames?

Gestart door Bianc, 22 april 2006, 19:20:59

« vorige - volgende »

Bianc

22 april 2006, 19:20:59 Last Edit: 23 april 2006, 01:43:44 by Bianc
hallo

ik ben  aldoor in de veronderstelling geweest een man te bezitten, het is een geparelde valk van twee jaar oud, vorig jaar heb ik een gepareld popje erbij gezet, dat werdt dus niks, toen een cinnamon popje erbij gezet zodat "hij"kon kiezen.
toen ik zag dat de twee geparelde knuffelden dacht ik dat het een paartje was en heb ik de cinnamon weer weggedaan.
toen ik haar bracht bij die mensen zag ik een wildkleur man die zich vreselijk ging uitsloven en roffellen en fluiten, ik heb mijn man dat nog nooit zien doen,
nu zit "hij" laag op de stok gedrukt tjilpende geluidjes te makken en heen en weer te wiegen alsof "hij "wil zeggen spring op me.
heb ik nou twee vrouwtjes?
ik heb dat gedrag wat dat mannetje vertoonde nog nooit gezien bij mijn "mannetje".
laat staan dat ie ooit een mooi geluid heeft gemaakt.
wie weet of ik inderdaad twee dames bezit of een man die gewoon anders is.
hij is handtam. het is de achterste valk op de 1 ste foto. en de gele kuif op de 2 de foto.
groetjes Bianca Summy en Kuif.

Roma

Hoi,Bianc een geparelde man van 2jaar. wat ik hier aan info heb gelezen op het forum. is het dacht ik toch een pop .
na de rui verliest een man zijn parels en een pop niet. ( ik heb zelf ook een geparelde pop gehad,maar dat is een ander verhaal).
Ik hoop dat er nog anderen zijn die reageren want ik kan het niet met 100% zeggen.
Roma

*Esther*

Hoi
Ik vermoed ook dat je een bont geparelde pop hebt.
Vooral door het gedrag wat je omschtijft.
Soms komt het voor dat bij bonte vogels de parels langer blijven zitten, bij mannen na de rui.
gr Esther

Bianc

Ja vooral dat roffellen met de snavel dat doet ie echt nooooit.
voelt helemaal vreemd als je ruim twee jaar lang denkt dat je en manneke hebt. heb ik haar lastig gevallen met andere dames hahaha.
het verklaard wel een hoop, begon al te denken dat hij niet meer met een soortgenootje wou klikken omdat ie handgevoerd is. maar twee dames ja hahaha dat wordt een ander verhaal.
mijn buuf moet ook niet hier komen met vreemde voorstellen hahaha.

Bianca

zoals de meiden hiervoor je al verteld hebben is het idd zeker weten een popje! ;)
De parels zijn nog té duidelijk om een man te zijn.
wel twee hele leukertjes! ;D trouwens!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianc

Hoi, bedankt voor jullie reacties, ik ben nu dus maar op zoek naar een mannetje voor mijn parkietje haha!
groetjes Bianca

Bianca

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/verk/ads.cgi?ct=Valkparkiet&md=second&id=1221&min=&max=
ik zag dat jij op zoek was naar een man op de verkooppagina, boven jou advertentie staat nu ook een tamme lutino van 1.5 jr.
Zie de bovenstaande link ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianc

Bedankt, ik heb direct een mailtje gestuurd.
groetjes Bianca