28 maart 2024, 15:41:02

Turbo en Twinkels eerste nestje!

Gestart door plankie, 20 juni 2003, 01:49:13

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Mallemeid,
Op het forum bied iemand eitjes aan die wel bevrucht zijn, misschien een idee om die bij die van jullie te leggen dan krijg je alnog jongen.
Ik weet niet precies waar je woont maar de eitjes zijn ergens in de buurt van Amsterdam te krijgen.
Die arme valkjes van jou hebben zo hun best gedaan en dan niet bevrucht, echt jammer :-(

Groetjes, Paul

Speedy

Goedemorgen,

Hier is de link naar diegene toe, die eitjes heeft.
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=kweek;action=display;num=1057488208

Hopelijk kunnen jullie elkaar zo helpen.

Groetjes,
Trudie

daan

Hoi hoi,

ach wat zonde dat het is fout gelopen. :-[ :-[
Maar idd misschien een goed idee om degene uit amsterdam eens te bellen, probeer het eens, of is dat toch te ver weg???
Nou dan de volgende x beter met het volgende broedsel toch.
De eerste x gaat vaak fout hoor, bij mij zelfs de eerste 2 x, dus gewoon blijven proberen, maar het is natuurlijk wel balen.

Gr Daan

mallemeid

Ja het is idd heel erg sneu voor ze, maar ik had er rekening mee gehouden. Ik ben nu de laatste tijd ook heel erg met andere dingen bezig, dus ik denk dat de klap niet zo heel erg is.

Ik wil ze gewoon zelf een nestje laten maken, ik woon zelf in Friesland, dus Amsterdam is ff wat te ver.

We laten ze gewoon weer eens proberen, ze geven zelf wel aan wanneer ze er weer aan toe zijn.

daan

Groot gelijk, de volgende x beter.


Stijn dc

hello

wat jammer voor jouw en je valkparkieten zeg, zo hun best doen en dan ja...
jammer, de volgende keer beter! niet alles lukt van de eerste maal!

suc6

SDC:D