Kaila is stervende :-( waaaarom toch

Gestart door Tara, 19 juni 2003, 20:33:33

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal :(,

dit houd ik niet lang meer, Kaila is stervende, ze gaat ook dood, ze at nogthans superveel :(. Ik ben bang dat mijn vogels wormen zullen hebben, maar vind geen ontwormingsmiddel voor valken :(. Ze beweegt nog een beetje, het is hetzelfde als met Pinky :(

Weeral mij, dit is niet leuk meer, ik hou het echt niet lang meer :(

Tara

Kaila is net overleden .....

Dit is me teveel ....

Doei en mss wel vaarwel ....

Valerkiet

Taratje toch wat maak je toch allemaal mee :-X
het is net een vloek >:(
doe alsins geen domme dingen!!!denk aan ons belofte :'(
mischien moet je maar eens met haar lichaampje naar de DA om het te laten onderzoeken zodaan de anderen dat nie krijgen :'(.
HEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEl sterkte!!!!

Valérie

Karin

19 juni 2003, 20:51:00 #3 Last Edit: 19 juni 2003, 20:52:51 by kazoo
 Wat erg Tara ! Het lijkt me verstandig als je het valkje laat onderzoeken, het liefst door pathologie in Utrecht. Die hebben heel veel ervaring en kunnen ook allerlei testen op bacteriën enzo doen. Dat 3 valkjes sterven dan moet er toch een gemeenschappelijke reden zijn. Miscchien wel iets erfelijks en dan weet je dat je beter geen nest meer van dit paar kan hebben. Of inderdaad wormen, dat zou ook kunnen. En als je een oorzaak weet voel je je misschien minder schuldig. Ik vind dit echt heel erg voor je meis. Heel veel sterkte !

Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Lieve Tara,

Wat vind ik dit toch sneu voor je.
Je hebt wel erg veel pech de laatste tijd.
Kan je je valkjes niet laten onderzoeken want dit is volgens mij geen toeval. Zit er niet ergens een bepaalde bacterie waar ze niet tegen kunnen.
Ik hoop dat je alle kracht kunt vinden om dit te verwerken en geen vaarwel want we willen je allemaal nog 'horen' hier op het forum.

HEEL ERG VEEL STERKTE meid en laat je niet op je kop zitten.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hallo

dit waren de 3 zwakste jonkies, m'n moeder zegt dat de anderen het zullen halen, ik hoop het maar, als er nog wat gebeurd ga ik meteen naar de dierenarts om een onderzoek, want de anderen hebben normaal niets.

Mandy

 :'(Tara toch...wat is dat nou verdorie toch allemaal!? :(
Er moet echt iets mis zijn anders gaan er niet zomaar 3 jonkies dood hoor. En zeker niet met die goede verzorging die ze krijgen, kijk maar naar hoe goed en liefdevol je Plukkie verzorgd hebt ;). Je moet jezelf niets verwijten hoor meid, hier kan je echt niets aan doen. Ik denk net als de rest dat er iets met de ouders moet zijn die iets aan de jongen door geven. Laten we hopen dat de anderen inderdaad sterk genoeg zijn en mooie volwassen valkjes gaan worden!
Nu weer heel veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat je in de toekomst wat meer geluk mag hebben! ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Shirley

Hoi Tara,

Jeetje het zit je ook echt niet mee. Hoop voor je dat het met de anderen wel goed zal gaan, maar dat zal heus wel.

Heel veel sterkte meissie.

Groetjes,

Shirley ;)

Lique

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=Boek;action=display;num=1055064315

Daar heb ik ook al een stukje geschreven.

Maar ik vind het heel erg voor je.
Maar jij gaat jezelf niks aan doen.
Als iemand zelfmoordneigingen heeft ,gaat hij dat echt niet aan iedereen vertellen, dan gebeurt het gewoon, en niemand verwacht het.
Je bent nog erg jong, je moet nog 15 jaar worden, en hopelijk wordt je wel 100 jaar. Je bent nog te jong om over je leven na te kunnen denken. Over 10 jaar denk je: pfff moest ik mij daarom nou zo druk maken?
En wat een belachelijke dingen heb ik me toen in mijn hoofd gehaald.
Maar daar ben je jong voor.
Je moet het zien als een hele nare tegenslag, niet het einde van de wereld.

Ik wens je wel heel veel sterkte, en laat je valkjes zo snel mogelijk onderzoeken, bij een VOGEL arts. Ook de kooi goed ontsmetten, en valken apart houden. Maar dat heb ik allenmaal in de link hierboven genoemd.

Groetjes Lique

ziralioness

Tara lieverd... wat erg nou allemaal... eerst Pinky, toen Plukkie en nou dit weer! :( Ik vind het zo erg voor je...  :'( :-[
Als je wilt mag je me mailen (ziralioness@hotmail.com) om je hart uit te storten hoor, of een berichtje hier sturen... Ik hoop dat ik je een beetje steunen kan.

Lieverd, als het echt wormpjes zijn is het misschien beter even langs een dierenarts te gaan, die hebben wel wormenmiddel...
Het zou zo erg zijn als je nog een valkje moest verliezen...

Het is en blijft de natuur, maar ik leef enorm met je mee... heel veel sterkte lieverd en opnieuw, mail of bericht me gerust... Misschien is het lekker alles even van je af te praten...

Ik zal aan jou en je valkjes denken!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Tara

Bedankt Diane :-* :-*

En Lique ... Ik heb geen zelfmoordneigingen (meer) dat geef ik toe, ik wou alleen maar zeggen met 'vaarwel' dat ik misschien een tijdje niet meer op het forum ofzo zal zijn ... Maar het gaat al wat beter ...

ziralioness

20 juni 2003, 01:34:46 #11 Last Edit: 20 juni 2003, 01:37:46 by ziralioness
Hallo Tara.

Ik ben gaan nadenken over hoe het toch kan dat al die lieverdjes doodgaan... :( Ik las je verhaal van de twee nestjes vanaf het begin, en ineens viel me dit stukje op:

''Nu het slechte nieuws ... Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was met m'n Turquoisineparkiet omdat hij steeds afzonderlijk en helemaal op de laagste stok zat en tamelijk dik en toen ik vandaag thuiskwam vond ik hem dood in een nestblok , de reden weet ik helaas niet . ''

DAARNA, ongeveer een week later, zijn ineens jonkies doodgegaan. Kan het zijn dat deze parkiet misschien een virus had? Het is maar een idee... Maar het viel me ineens op... :(
Ik denk dat een tripje naar de dierenarts met je valkjes heel verstandig is! :(

Liefs,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

demi

hoi tara meissie
ook ik sluit me aan bij de rest laat je valkjes aub nakijken meis! misschien was er wel een virus bij je?
heel veel sterkte tara! je moet jezelf niets verwijten
want ik vindt wel dat je heel veel toewijding en liefde
aan je valkjes geeft!! daar kunnen menig mensen nog iets van leren!!

knuf diana w

Tara

Hoi Diane,

de Turquoisineparkiet heeft er niets mee te maken hoor, die zat helemaal apart van de rest, de jongen zaten binnen apart, zou dus niet weten hoe ze aan een virus zijn geraakt :( :'(

ziralioness

Hmm gelukkig, dan kan dat het niet zijn....
Sja... ik kan ook niks anders bedenken dan een virusje of infectie... :( Ik ben bang dat het enige wat erop zit dan toch de dierenarts zal zijn...
Het zou toch verschrikkelijk wezen als je nog meer valkjes zou verliezen!!!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...