29 april 2024, 07:26:57

Sammy's nestje

Gestart door Lique, 19 juni 2003, 16:33:39

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Ik kijk net in Sammy haar nestkastje, en jippieeee
ei nummer 2 ligt erin.

Ik weer helemaal blij.

Lique

Hoi Allemaal,

Ik ben heel blij dat het tot nu toe zo goed gaat.
Phoebe en Sammy wisselen de wacht prima af.
En ALs de een op het nest zit, beschermt de ander het nest.
Alleen Baloo vindt het maar niks.
Phoebe is zijn beste maatje, en normaal gesproken doen ze alles samen, maar dat gaat nu niet meer zo op.

Groetjes lique

Tara

Ocharme die arme Baloo, heeft hij geen popje? ;D. Het lijkt mij erg leuk hoor Lique, Sammy en Phoebe die een nestje hebben, ik hoop dat alles goed blijft verlopen en dat er natuurlijk eitjes bevrucht zullen zijn :). We mogen nog vele verhaaltjes verwachten hé?

Groetjes, Tara :)

Lique

Hoi Tara,

Nee, jammergenoeg heeft Balootje geen popje. Hij deed alles samen met Phoebe, maar nu zit hij heel zielig alleen.
Hij trekt wel op met K.C. en P.D., maar daar is hij ook een beetje het 3e wiel.

Groetjes Lique

Tara

Ocharme, ik krijg zowat medelijden met Baloo, ik heb nu weer een goed nestje en hij mag van mij een popje hebben ;D, gepareld, of wildkleur? :D

Lique

hahah tara,

Er zijn hier genoeg popjes, maar hij heeft er ook nog erg weinig interresse voor. Hij deed alles samen met Phoebe, dus ook versieren. Maar Phoebe was een popje aan het versieren, en Baloo Phoebe. Valkje homosexueel? hahaha
Nee, maar zijn tijd komt nog wel, daar maak ik mij helemaal niet druk om. Misschien papt hij ook nog wel wat met Sammy aan, omdat Phoebe er nu heel erg mee bezig is.

Groetjees Lique

Lique

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik maar eens gekeken of er al enige teken van bevruchting te zien was, alleen (nog) helemaal niks. :-/
Maar we hebben nog hoop hoor. Ze gaat vanavond/ vannacht haar 3e eitje leggen.

Groetjes Lique

Lique

Hoi Allemaal,

Vandaag is eitje nummer gekomen.
Ik heb nog niet weer gekeken of er al eentje bevrucht is.

Groetjes Lique

Valerkiet

hopelijk zijn ze bevrucht en nog veel geluk ermee!!! :-*

Lique

Hoi Valerie,

Ik hoop ook dat er een paar bevrucht van zijn.
En zo niet, kijk ik even wat er te regelen valt met Kyra.
Als Kyra nou veel bevruchte eitjes heeft, en sammy bijv. niks, leg ik er wel 1 of 2 over, omdat Kyra het alleen moet doen.

Mandy

Ach er kan nog van alles gebeuren hé Lique, afwachten maar. :)
Maar wat ik nu ff niet snap is dat Kyra er alleen voor staat?
Kyra is toch een koppel met KC en Sammy met Phoebe?
Of gooi ik het nu door elkaar. Ik snap nu ook best dat sommige het bij mij ook niet meer snappen met al die namen. :D
Als het wel zo is hoop ik dat het goed gaat met het nestje van Kyra, want Truus bij mij stond er ook alleen voor omdat Pino ook met Marrie een nestje had (trio :P). En haar jongen gingen dood omdat ze afkoelde omdat Truus niet afgelost werd als ze er een poosje af ging om te eten/drinken/wassen enz. :(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Mandy,

Het lijkt wel een beetje op die van jou.
K.C. is het mannetje van P.D.
alleen doet hij het ook met kyra en loky.
Geen trio, maar een kwartetje, maar dan met 1 tegenlijk. hahah.
Maar ik zag net, dat Phoebe op de eitjes van Kyra zat, terwijl Phoebe nu echt wat met Sammy heeft. Maar Kyra is een alleen staande moeder(nouja, bijna dan).

Groetjes Lique

Mandy

 :DAmai en ik dacht dat het bij mij onoverzichtelijk was!
Ach zolang ze maar goed broeden en de jongen straks groot brengen is het goed. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Mandym

Ja, en daarom hoop ik dat het allemaal goed gaat. Ik weet dat het erg druk kan zijn, voor een alleen staande moeder, die misschien wel 6 jongen  moet groot brengen.
Waarschijnlijk leg ik ook een ei bij Sammy, en ga ik weer wisselen, maar of dat zeker is, weet ik nog niet. Ik wil eerst kijken, wat er van Sammy wel en niet bevrucht is.

Groetjes Lique

anika_en_spirit

hoi lique,

ook gefeliciteerd met dit nestje hoor !! ;D
goed idee om een eitje van kyra naar sammy te doen, maar hopelijk hoeft het niet eens omdat sammy zelf nog (een) bevrucht(e) eitje(s) krijgt. ik hoop het en zal er voor duimen  :)

groetjes anika.

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!