5 mei 2025, 21:40:33

Phoebe's hoekje

Gestart door Lique, 19 juni 2003, 16:25:47

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Peter en Lique,

Van Harte met jullie bevruchte eitjes. Ben erg nieuwsgierig naar het verloop.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi Mariska,

Ja, ik ben ook heel erg nieuwsgierig over hoe het af gaat lopen. Maar ik verwacht eigenlijk wel heel goed. Ook omdat ze dat verdient, want ze is echt een hele goede moeder.

Groetjes Lique

Lique

Vandaag is eitje nummer 4 gekomen.

Groetjes Lique

Tara

Wat leuk Angelique!

Ik vind het super dat Kyra weer een eitje heeft, hopelijk blijft alles goed gaan :).

Groetjes, Tara

yentl

Hoi Lique,
ik vind het erg leuk dat Kyra weer met een nestje begonnen is! Hopelijk volgen er vele kleintjes!

groetjes Yent'l

Lique

Hoi Tara, en Yent'l.

Ja, zij is er net zo blij mee als ik. En 2 zijn er zowiezo al bevrucht bij haar.
Ik hoop dat ze de kleintjes allemaal aan kan straks, als ze uit komen. Aangezien dat ze het helemaal alleen mag doen.

Groetjes Lique

Valerkiet

wat leuk!! nog heel veel geluk met de eitjes :D
en hopelijk toekomstige valkjes :D

Tara

Hoi Angelique, Kyra lijkt me een heel goeie moeder, ik weet zeker dat ze de jongen goed zal verzorgen, ik zit ook met een nestje van Laiko, allemaal bevrucht, 18 dagen oud is het eerste, ik hoor nog geen piepjes, misschien morgen wel :).

Veel succes! Hou je een kleintje?

Groetjes, Tara

Lique

23 juni 2003, 01:29:20 #23 Last Edit: 23 juni 2003, 01:30:51 by Angelique
Hoi Tara,

Ja, Kyra is een hele goede moeder. Haar vorige nestje, daar zijn ook mooie valken uit gekomen.
Kijk maar eens naar Punky, die we nu hier weer hebben.
Het is echt een hele mooie valk.
En kijk ook eens naar Petertje (op de foto)
Dat is ook een mooie valk geworden.

Ik hoop dat Laiko's eitje ook gauw uitkomt.

Groetjes LIQUE

Tara

Punky is wel erg mooi zeg!

Ik hoop ook dat Lai's nestje snel uitkomt, ze zijn allemaal bevrucht :). Ik laat het je wel weten dan bij Laiko's 2de nestje :)

Lique

Hoi tara,

Ja, punky is echt heel mooi, zijn naam klopt echt hoor, hij heeft een prachtige kuif, net als zijn moeder.
Alleen is hij hier gekomen omdat hij agressief was, maar hier is het een schatje. Hij is gek op knuffelen, en op Pino.

Groetjes LIQue

Valerkiet

cool !! hopelijk gaat alles goed deze keer met haar nestje ::)

Tara

Hoi Lique, Pino was dus van Maaike :)

Ja daar hoorde ik wat van, en bij jullie was ie meteen weer lief :D. Jaah hij is inderdaad erg mooi waaw.

Lique

Hoi Tara,

Nee, punky was van maaike. Pino is van Natalie geweest, samen met Sam.

Tara

Ow oké ??? ik dacht dat Maaike hare naar jou deed omdat die ook agressief was, zei ze toch tenminste :-/