kan iemand laten zien hoe een bad van een valkje er uitziet

Gestart door valkparkiet_ce, 19 april 2006, 14:24:28

« vorige - volgende »

valkparkiet_ce

kan iemand laten zien hoe een bad van een valkje er uitziet? :)

Rianne

Hoi,

ik heb er een filmpje van, in mijn account staan er nog een paar:
http://youtube.com/watch?v=zGbAYzZ0GlA
Deze zou op zich nog wat groter kunnen, ze passen er niet helemaal in en kunnen niet keren. Maar ik ben bang dat ie anders niet aan de tralies past. ;)

Saar

En als je valkje tam is, kan je je valkje ook meenemen onder de douche:)

valkparkiet_ce

hij is tam maar ik weet niet of dat goed zo zijn hij zo bang hebben

Saar

Als je denkt dat je valkje het niet leuk vind dan moet je het niet doen :) Ecco vond het wel leuk en Moby vind het weer helemaal niks.

Rianne

Hoi,

ik heb het zo gedaan, ik heb eerst het valkje buiten de straal water gehouden. Na een tijdje hield ik hem op borsthoogte en liet het water, wat van mijn schouder afspatte, op hem vallen. Onder de volle straal heb ik nooit gedaan, valkjes hebben een vetlaag op de veren en het is wel de bedoeling dat die blijft zitten ;)
Mijn valkje bleef rustig zitten en wiebelde wat heen en weer. Maar ik merkte wel dat hij het prettig vond. Maar sproeien met de plantenspuit vinden ze leuker. Dan gaan de vleugels open en hangen ze ondersteboven ;D

Saar

Saar

Citaat van: Rianne op 19 april 2006, 14:39:24
Hoi,

ik heb het zo gedaan, ik heb eerst het valkje buiten de straal water gehouden. Na een tijdje hield ik hem op borsthoogte en liet het water, wat van mijn schouder afspatte, op hem vallen. Onder de volle straal heb ik nooit gedaan, valkjes hebben een vetlaag op de veren en het is wel de bedoeling dat die blijft zitten ;)
Mijn valkje bleef rustig zitten en wiebelde wat heen en weer. Maar ik merkte wel dat hij het prettig vond. Maar sproeien met de plantenspuit vinden ze leuker. Dan gaan de vleugels open en hangen ze ondersteboven ;D

ecco hielden we eerst ook op een afstandje... maar hij wilde er heel erg graag onder. En als ie t zat was dan begon ie te draaien en heen en weer te lopen ;D

valkparkiet_ce

maar moet ik hem op de grond zette of op mijn hand laten.

Rianne

Ik zou hem niet op de grond zetten, zo onder de douche is hij dan heel kwetsbaar. Gewoon lekker op je hand. :)