16 april 2024, 10:42:49

Valkjes en muziek

Gestart door Barbara, 18 juni 2003, 06:19:04

« vorige - volgende »

Lique

Hoi Paul,

Dat nummer van Nakatomi is al wel 8 jaar oud ofzo hahahah.
Maar Peter vindt het ook een mooi nummer.
Verder vinden ze hier het nummer van the happy cockatiel ook wel heel mooi.
Vooral het begin, dan zitten ze echt met draaiende kopjes mee te luisteren.

groetjes lique

yentl

22 juni 2003, 19:18:29 #16 Last Edit: 22 juni 2003, 19:19:07 by yentl
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
vandaag moest ik erwtjes pellen, mijn grootmoeder en grootvader zijn op reis naar oostenrijk dus moesten wij het maar doen... maar alleen zie ik dat niet echt zitten.

ik heb onze Flup erbij gehaald  ;D ;D ;D. Eerst heb ik "Litium" van Nirvana opgezet, gezongen door peter van idool2003 belgië, op de idool cd, maar dat vond Flupke maar niks( :(nog zo'n goed nummer). Ik heb eens ergens gelezen dat valkparkieten liever luisteren naar vrouwenstemmen en ze daaruit ook beter leren praten, dus heb ik "Think" maar opgezet, gezongen door Natalia (ook van idool)  ;D ons Flupke ging tekeer als een gek! (en ik werd zowat gek van dat liedje waarin ze niets anders dan "think" zeggen)

Daarna heb ik Kate Ryan en t.A.T.u opgezet, en jaja, ik heb ons Flupke zijn idolen nu echt wel ontdekt, vooral Kate Ryan vind hij leuk (de muziek die ik zowat beu wordt)

groetjes Yent'l

Barbara

Hallo allemaal,

alvast bedankt voor jullie antwoorden, mijn eerste indruk tot nu toe is dus dat valkjes iha houden van vrolijke muziek met hoge stemmen en hoge noten. Maar vooral blijven reageren hoor!  ;D Hoe meer hoe beter voor de 'definitieve' conclusie!  :)

Groetjes,

Barbara

Lique

Hoi Barbara,

Meestal is het ook zo, wat de baas leuk vindt, vindt het valkje ook leuk.
Als je dag in dag uit andre hazes zit te luisteren, gaat je valkje dat ook wel leuk vinden :D :D

Groetjes Lique

Barbara

Nou, ik heb het geprobeerd met Kane, maar ik kan Dimi er echt niet van overtuigen dat het goede muziek is, haha!

Kolkkie

Hoi Barbara,

Coco is helemaal gek van zijn eigen geluid. Ik heb zijn fluitjes eens opgenomen. Als ik ze op de pc afspeel wordt Coco helemaal gek, en gaat hij als een tierelier lopen fluiten tegen de boxen aan, onder het motto 'ik kan het harder'.
Ook vind Coco het geluid van mijn mobiel soms het einde. Fluiten dat hij doet dan. Met muziek heeft hij dat eigenlijk niet of nauwelijks.
Einstein reageerd eigenlijk helemaal niet, daar heb je eigenlijk geen kind aan :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi allemaal,

Hier zijn ook leuke geluidjes te vinden van valkjes: http://computrends.com/tieltunes/
Mijn valkjes vinden het helemaal geweldig en willen mee gaan zingen.
Hopelijk lukt het een keer.

Groetjes Lique

bobby

hoi!
mijn bobby reageerde al vanaf het begin heel erg op muziek. bij een nummer van de corrs, is er een stukje waar hij steeds heel hard bij ging fluiten. ;) toen hadden we meteen door dat hij wel eens zou kunnen gaan praten (en dat doet hij inmiddels honderduit).  :D :D :Dhij geeft ook altijd een riedeltje als de reclame begint op net 5. en hij zingt mee als ik zing of neurie, hij maakt dan een heel apart geluid, heel grappig. ;D  ;D ;Dmaar om je een echt antwoord te geven: hij reageerd op alle soorten muziek (tenminste alles wat ik draai: pop, ierse muziek, enz.)
groetjes stephenie

Karin

Tim reageert het meeste als hij the muppetshow theme hoort.
Maar ja dat kan hij ook zelf fluiten, dus als hij dat ergens anders hoort gaat z'n kuif echt helemaal rechtop!
Verder reageren beide vogels het meest op hoge tonen inderdaad.
Telefoon geluidjes etc. vinden ze echt interessant. Naar de muziek die wij draaien, luisteren ze amper.
maar "the Happy cockatiel" vinden ze te gek!
Karin

fientje

hardrock bij mij hoor vast en zeker
oeps zeker en vast  ;Dhahaha

Barbara

Nou, mijn valkjes reageren in elk geval nauwlijks op de liedjes van hier, na de eerste paar tonen verliest Croky de aandacht en Dimi boeit het al helemaal niet. Croky leek wel te reageren op het nieuwe nummer van mijn favo band, met een heel apart doedelzakwijsje er in, maar verder wel erg heavy. Hij heeft in elk geval smaak! :-) Maar het bevestigt wel weer dat melodieuze muziek met hoge tonen ze boeit!

Allemaal bedankt voor de reacties (overigens betekent dat niet dat er niet meer gereageerd mag worden hoor!)

Groetjes,

Barbara

sabrina

Hi
Yao wordt helemaal wild van dat nummer wat nu op nummer 1 staat in de top 40, zo'n heel vrolijk zomernummer.
Daar zitten van die fluitgeluiden in (alsof er op een heleboel sportfluitjes tegelijk wordt geblazen). Dan rent ie over de tafel richting de boxen en gaat ie gefixeerd staan kijken...
M'n cavia reageert overigens ook op dit nummer, maar die schier z'n huisje in en maakt boze geluiden: hij houdt absoluut niet van fluitjes (en ook niet van Yao... :))

Sabrina

Barbara

Haha! Dat is dus een dilemma voor jou! Eerlijk gezegd ken ik dat numme rniet, volg de top 40 niet zo, maar ik ben ook niet zo gek op fluitjes.....  :P

Lique

Jaaa, The Underdog Project  vs Sunclub- Summerjam 2003
Geweldig nummer ook, en hier vinden ze het ook een lekker nummer.
Het is nog net niet dat ze erop gaan dansen :D :D

Barbara

2 juli 2003, 07:05:27 #29 Last Edit: 2 juli 2003, 07:10:50 by Barbara
Hoi,

ik heb het nummer net ff gedownload en inderdaad, ze vinden vooral de fluitjes erg interessant! Ze luisteren met hun kopje scheef en dat is heel wat voor hun! Grappig hoor, dat valkjes blijkbaar allemaal een btje dezelfde smaak hebben!  ;D

Groetjes,

Barbara

Overigens vind ik het zelf een wel aardige melodie, maar een saai nummer... veel te lang hetzelfde...