22 mei 2025, 16:13:27

kobus ziek ?

Gestart door natascha01, 10 april 2006, 12:14:27

« vorige - volgende »

Lin

nee dan houdt het op. Ik neem aan dat hij veel slaapt? Drinkt hij nog wel? Hoe warm maak jij je papje en hoe geef je dit aan hem?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

natascha01

ik doe de pap felswarm dus zelfde tempreatuur als babyvoeding voel met de achterkant van mn pink en als het niet pijn doet of te heet aan voelt geef ik het hem ik spuit dit met mililiter spuitje in de bekkie ..  hij slaapt inderdaad heel veel en heb hem gister middag twee slokjes water zien nemen en verder niet hij staat dichtbij me dus kan alles goed zien gelukkig en in de gate houden

Lin

ik geef altijd rond de 39 graden dat nemen ze goed op. een papje mag je niet nog een keer opwarmen ik geef zo dik als echte pap is. Je kan ook een schaaltje pakken en de pap mengen met eivoer en dan met een lepel geven. Dat heeft bij mij ook gewerkt.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

natascha01

met een lepeltje lukt niet ik moet het echt in zn bekkie spuiten anders neemt hij niks ik maak het ook pap dik en heb er wat multivitamine door heen 1 keer per dag en de andere keren doe ik er druiven suiker doorheen .. en eivoer heb ik ook in huis ga ik zo er doorheen mengen hij moet over een uurtje weer eten dus kan ik meteen ff proberen

natascha01

ik heb dokter feld nog een keer gebeld en ze weten het ook niet precies hij heeft nog steeds waterige poep en plas het kan zijn dat zn nieren een optetter gekregen hebben van de wormen hadden ze het over en hij moet echt gevoerd worden met krobnaald en heb ook geinformeerd naar verdere opties maar ik zelf kan niks meer doen helaas dan dat ik nu al doe

Karin

Kijk eens of hij bruin brood wil eten.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

natascha01

ik heb vandeweek al meerdere malen bruinbrood aan geboden maar helaas zonder een hapje te nemen ..

Mariska

Hoi Natascha,

Wat een ellende allemaal :(
Ik denk echt dat hij opgenomen moet worden en ik vind het heel erg dat dat niet mag.
Ik zou ook niet weten wat je nog meer kunt doen.
Je probeert al zoveel.
Zorg je wel dat de pap warm blijft tijdens het voeren.
Als het afkoelt pakken ze ook niet meer aan.
Ik hield mijn schaaltje met pap altijd warm in een ander schaaltje met warm water.

Ik hoop echt dat hij het op eigen kracht gaat redden!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi,

je doet zo je best voor Kobus, het kan echt niet aan jou liggen! Ik hoop dat Kobus het redt.

natascha01

dag lieve mensen allemaal ik wil jullie danken voor alle lieve zorg en aandacht en steun die jullie mij en kobus gegeven hebben maar helaas heeft het niet mogen baten kobus is zojuist van ons heen gegaan ik zit hier de tranen rollen over mijn wangen mijn lieve schat mijn kanjer mijn allesie is er gewoon niet meer hij was zo stoer ik hoor hem nog roepen :: wat moet je kobus"""  ik heb zo geknokt en gevochten om zn leven te redden mijn kanjer ik zal je vrezelijk missen je mooie woorden en je vrolijke fluit en je roep als ik even de gang in liep en je knuffels als je bij me zat ik weet echt ff niet wat ik zonder jou nu moet jij was een kanjer je heb gevochten dat heb ik echt gezien je was dapper en sterk maar helaas heeft het ziek zijn je de kans niet gegeven het spijt me zo dat ik je niet heb kunnen weg brengen ...

lieve kobus je zal altijd in mijn hart blijven
zal je nooit vergeten

"RUST ZACHT"
                                  LOVE YOU

Rianne

Ahh nee toch... :'( Wat vind ik dit erg voor je. Gelukkig heb je samen met Kobus voor zijn leven gestreden, en dat heeft hij wel gevoeld. :) Veel sterkte met dit verlies Natascha. :(

Riny

Hoy Natascha
Wat verdrietig voor jou dat Kobus het niet gehaald heeft.
Jij hebt er alles aan gedaan, en was een heel lief baasje voor hem.
Ik wens je veel sterkte.
Groetjes Riny :'(

natascha01

dank jullie wel voor de lieve berichten ik ben echt helemaal kapot er van kijk naar een lege kooi kan alleen maar huilen en huilen en mezelf voor me kop slaan dat ik hem niet eerder heb weg gebracht ik had besloten hem vanmiddag weg te brengen had al contact op genomen erover met dokter feld maar helaas kobus zat de hele dag al op de bodem en wou hem om half 4 gaan voeren en hij deed zo gek met zn koppie en heb meteen dierenarts gebeld die vermoede dat hij echt niet meer kon dus ben bij hem gaan zitten en ja hoor hij ging ben met hem naar dierenarts geweest om toch even zeker te weten en nog ff te luisteren naar zn hartje en helaas hij was echt al heen gegaan ik ben zo verdrietig nu weet niet waar ik het ff moet zoeken

veel liefs natas

Bogucci

Hoi Natascha,

Het is heel moeilijk om afscheid te nemen van een maatje, zeker als hij nog zo jong is. Een troost, hoe klein dan ook, Kobus is uit zijn lijden verlost. Voel je niet schuldig, jij hebt gedaan wat je kon.

Heel veel sterkte,
Lieve groetjes,
Miriam

Gerda

Hoi Natascha,

Wat ontzettend verdrietig voor je dat Kobus er niet meer is!!
Het is vreselijk om een vriendje te verliezen!

Maar hij zal in zijn korte leventje zeker gevoeld hebben dat je van hem hield. Je hebt hem alles gegeven wat je op dat moment kon doen.

Voor Kobus telt niet de tijd dat hij bij je was, maar de kwaliteit van zijn leven. En hij heeft heus gemerkt hoeveel jij om hem gaf!! En hoewel jij nu heel verdrietig bent, heeft Kobus nu geen pijn meer.

Natuurlijk hadden we het met z'n allen graag anders gezien. We leefden echt met jou en Kobus mee.

Veel sterkte!!
Rust zacht Kobus!!!

Lieve groetjes, Gerda