Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara


Mara


Mara









Dit waren ze weer voor vandaag. Het was zo'n heerlijk weer, dus heb ik ze maar even gesproeid.

Mara

Kimm

hoi mara,

dat was genieten zeg! inderdaad verassingsfoto's! super mooi hoor :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

hii mara!!

wat een superleuwke fotos!! :o
ik wil mijn kleine krummetlej ook het douchen aanleren, maar hij moet nu nog even niks van water hebben :P de tut! hoop dat dat nog komt!!

Gr. patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Gerda


Snip en Snap

Super foto's !!
Dat is vast en zeker genieten voor ze !

Groetjes Saskia
Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

Anke

Hoi Mara,
Prachtig hoor, het spettert van het scherm ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Kim

Dank je wel, hihi, vond het wel weer om lekker te sproeien!!

Hoi Patries

Die van mij moeten eigenlijk ook niets van water weten hoor, in het begin was het echt een ramp, dan wilde er maar eentje gesproeid worden, nu willen ze onderhand allemaal. Maar ik sproei ze ook niet als ze wegvliegen, dan laat ik ze gewoon en sproei diegene die wel willen. Geduld, dan wilt jouw lieffie strakjes ook wel. Misschien houdt ze meer van badderen dan douchen.

Hoi Gerda

Dank je wel voor het compliment, ik vind alle foto's leuk maar het is moeilijk foto's maken als je ze én moet douchen én foto's moet maken.  ;D Maar ze zijn toch redelijk gelukt.

Hoi Saskia

Dank je wel voor het compliment. Ik had voor de verbouwing van de voliere een sprinklerinstallatie in de voliere hangen, die heb ik niet meer...dus dan maar lekker op de ouderwetse manier, dat vinden ze ook veel fijner.

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat een superleuke en mooie douchefoto's weer , je ziet je valkjes en andere vogeltjes echt genieten ,he !
Heerlijk gewoon ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Ann

Ja, ze genieten er echt van. Daar doen we het ook voor he. En zo vaak worden ze tegenwoordig niet gedoucht als het weer slechter wordt.

Groetjes

Mara

Caroline

Jeetje super foto's weer hoor .... altijd leuk hè, douchende en badderende valkjes??  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

danielle

Hoi Mara,
Leuke foto's  :D .
Nog maar even en dan gezellig naar het nop he  ;D .
Ik vind het leuk om je weer te zien, vond het vorig jaar ook echt super gezellig!

Anja


Dierenfreackske

Hoi Mara , gaat het een beetje ? En met de vogeltjes ook alles goed ? Grtjs Ann