Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Ik heb genoten van je foto's :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Mara
......whhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa
wwwwhhhhhhhhhaaaaaaaaaaauuuuuwwwwwwieeeeeeee
mooie foto's hooe ! Ik heb weer heerlijk genoten hoor ! Wat een supermooie en lieve en leuke foto's !  Die op de trap waar ze met z'n allen op ztten , vind ik om te stelen  ;D ;D ;D

Ze waren weer om te snoepen jouw foto's met je mooie kleuren in de rachtige voiliere van jou , wat boffen die valkjes he ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Mara,

Leuke foto's weer en wat een leuk knabbel nieuwtje heb je voor ze gekocht !! Het trapje blijf ik echt helemaal top vinden, wat worden ze toch maar weer heerlijk verwend bij jou  :D

Fijn weekend !

Groetjes, Karin

Sally

Hallo Mara,

Wat een super leuke foto's allemaal.
Ze hebben het daar echt super goed hoor.
Hebben ze al aan het knabbel speeltje gezeten?

Die trap vind ik ook nog steeds helemaal top!
Ik heb van je foto's genoten hoor!

Groetjes Sally

Mara

Hoi Ann, Karin en Sally

Dank jullie wel voor de complimentjes!!!!

Groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Het is weer zondag, dus foto's. Er komt ook nog een voorstelrondje aan met foto's van de afgelopen tijd. Misschien leuk zodat de nieuwkomers meteen weten welke vogeltjes in mijn volière wonen.








































Mara


Mara


Mara


Mara


Mara


Mara


Lisa

Hoi Eugenie,

Hele mooie foto's hoor. Heb er echt van genoten


Liefs Lisa

Coco en Chantal

Wouwwwww dat was nog eens een fotosessie.
Ik heb ervan genoten.

Super om te zien dat '' mijn '' valkjes het zo goed doen bij je in de voliere :D
Groetjes Chantal en de valkjes


Anja


Zoooooooooooooooo zeg. Een mega update van foto's. Daar wordt een mens weer vrolijk van hoor.

Ik zie dat de mijn Y-tjes nog steeds verzot zijn op brood. Als je weer eens deze kant op komt dan zal ik een valkjesbrood bakken voor de valkjes goed?

Ik heb er enorm van genoten.

Groetejs Anja