Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Ik ook niet, maar vind het heel erg bijzonder.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Prachtige foto's allemaal hoor.
Fijn dat ook de vier van Chantal het zo goed doen :)
Maareeh.... wat moesten we nou zien???
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Anke

Wahahaha ;D ;D ;D ;D ;D
En ik maar kijken of er iets was veranderd in je voliere ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hey Mara,

Leuk hoor dat je weer 4 nieuwe valkjes in je voilere hebt. ze zijn heel erg mooi hoor.
Zijn deze ook tam?
Leuk zo'n tamme valkjes in de voilere he!

De foto's zijn trouwens allemaal heel erg mooi hoor! Heb ervan genoten.

Groetjes Sally

♪ Marlies

Leuke foto's van leuke valkjes. :D

Neem jij ze tegenwoordig per 4 ? :P


Groetjes Marlies ;)

Mara

HOi Sally

De 4 valkjes van Chantal zijn niet tam. Maar dat maakt op zich niet zo veel uit.

Hoi Marlies

Haha, ik neem ze per vier ja...maar nu zit er een heel groot slot op....

Hoi iedereen

Reiko, Foefer en Punky en Plientje zijn de nacht goed doorgekomen. Plientje en Yella zitten bij elkaar, heel knus moet ik zeggen. Die twee hebben zich gevonden. Foefer en Punky vinden elkaar even wat minder aardig....Reiko weet nog niet goed wat hij met de ruimte aan moet. Yiba, Yubel en Yuultje doen het echt uitstekend.

Ik zal proberen zondag foto's te plaatsen (moet morgen werken op AT basis, weet alleen niet zeker of het nu 4 of 6 uur zijn, anders heb ik misschien morgen nog foto's).

Groetjes

mara

Anja


Jippie      fotooooooooooooooooooooooooooooooos

Daar krijgen we nooit genoeg van. Ik kijk er nu al naar uit.

Groetejs Anja

Mara

HOi Anja

Jij had al een voorproefje via mail gehad...Zal ik die foto ook maar vast hier plaatsen? Zou dat genoeg zijn tot morgenmiddag of tot zondag?  ;D  ;)

Ik vond het voorheen ook leuk om foto's te maken, maar nu nog meer juist omdat er nieuwe valkjes in zitten en omdat ze nu ook andere dingen doen. Erg leuk. Dus bereid je maar vast voor...De foto's komen eraan, maar wel pas morgen of overmorgen....maar een voorproefje kan geen kwaad natuurlijk?

mara

Anke

Hoi Mara,
Je heb nu mijn favoriete handtekening in gebruik genomen ;)
Ik vind hem echt heel mooi!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hihi, fijn dat je hem mooi vindt. Ik vond deze handtekening ook heel erg mooi. Moet natuurlijk wel rouleren.  ;D Monique maakt niet voor niets zulke mooie handtekeningen....

Hoi iedereen

Een klein voorproefje dan van de foto's.

Deze foto is gewoon lief....


Grote Blauw en Citroentje


Reiko


Nogmaals gewoon lief


Punky


Groetjes

mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Mara,

Dat gaat hard bij jou, 8 valkjes erbij. Kijk uit naar de andere foto's hoor.


Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hoi Mara ....eerst en vooral vind ik je handtekening heel mooi , super hoor meid ! Ik vind je foto's ook heel mooi en heb er heerlijk zitten van genieten hoor ! Wat zijn citroentje en Blauwtje lief he . Is dat een koppeltje ? Grtjs Ann



Anja


Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer   dat smaakt naar meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer