Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wauw Mara, wat een eindresultaat nu het zeil ervanaf is.. Schitterend!!! en ze kunnen echt heel hoog zitten... Waanzinnig wat zullen jullie daar blij mee zijn zeg..

En wat is Kuifje mooi zeg! wat geweldig dat jullie zo lekker kunnen kroelen samen..

groetjes Deb


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Mara,

Weer even terug van weggeweest maar hopelijk kan ik nu ook jouw boekje weer trouw blijven volgen !! Allereerst wil ik jou hier ook enorm bedanken voor je oprechte woorden en je steun op afstand, ... ontzettend bedankt meid je bent me net als vele andere lieve leden heel erg tot steun geweest en dat waardeer ik enorm ...

Ik heb niet altijd terug kunnen reageren op je smsjes of de telefoon kunnen aannemen, maar ook dat heeft me gesteund ... echt ontzettend lief !!

Wat ontzettend leuk om te zien dat Kuifje lekker op je hand zit en je hem lekker tam hebt gekregen, wat zal dat een ontzettend voldaan gevoel geven !! Een lief huiskamervalkje welke nu nog tam is ook, ... super gewoon en de foto's liegen er niet om  :D

De voliere is werkelijk prachtig geworden en wat heerlijk met zoveel licht ! Ik heb weer genoten van je foto's en je verhaal ... Geniet er maar fijn van en laat de zomer maar komen !!

Liefs, Karin

Mara

Hoi Ann, Debby en Karin

Dank jullie wel voor de reacties...had een heel verhaal geschreven en toen sprong er een grasje op mijn toetsenbord, weg alle berichten....Maar bedankt voor de lieve reacties.

En Karin, echt heel erg graag gedaan hoor, ook al kon je niet altijd reageren of de telefoon opnemen.

Hoi iedereen

Ik heb wat advies nodig betreffende mijn nieuwe handtekening.

















Welke vinden jullie mooi? Ze zijn allemaal door Monky gemaakt.

Mara

Kimm

hoi mara,

wat fijn dat het zo goed gaat met kuifje, super hoor!

en wat je handtekening betreft, moeilijk :o  :o
ik vind de eerste erg mooi en de 3e en de 4e ook erg mooi!
ze heeft weer erg haar best gedaan zeg! allemaal mooi ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar


Agnes

Ik vind ze allemaal mooi, maar ik vind dit de leukste





Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Romy

Hoi Mara

Ik vind dat alle handtekeningen op hun manier bijzonder zijn, het is dus erg moeilijk voor me om te kiezen...
Maar ik zou nummertje 3 nemen denk ik.

Je kan eventueel ook nu en dan eens wisselen he :)

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Mara,

Ik sluit me bij Romy aan, ... ik kan niet echt zeggen van deze of deze is mooi want ik vind ze werkelijk allemaal schitterend om te zien !! Wat een prachtige handtekening heeft Monique voor je gemaakt zeg .... wouw !!

Wat Romy zegt, lekker allemaal gebruiken en lekker afwisselen  :D

Ze zijn echt super hoor !! Je staat er goed op meid  ;)

Groetjes, Karin

Sharon

Hoi Mara

ik kom even zeggen dat ik je volière echt PRACHTIG vind! Wat is het toch super mooi geworden zeg! En je hebt idd heel erg veel licht binnen. Super meid! Ik ben ontzettend blij voor jou en de valkjes.

Enne... ik heb echt genoten om deze middag jou en Kuifje live te bewonderen! Wat heerlijk was dat zeg! Je straalde echt helemaal. En je ziet al goed dat Kuifje je steeds meer vertrouwt!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat een schitterende handtekeningen zeg !
Ik zou weer moeilijk kunnen kiezen want ze zijn allemaal zo mooi ....ook die met je hond bij .......en die eerste ...hmmmmmm    mooi mooi mooi , hihi    ze zijn dus allemaal even mooi he ! En met je rosella op ...ook zo schattig en mooi , die kleuren he ! Keuze genoeg he !
Proficiat aan Monky ! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Wat een geweldig leuk nieuws lees ik hier toch over Kuifje.  ;D
Zo zie je maar dat een valkje helemaal om kan slaan als ze even uit de kooi is,of het is iets wat ze altijd verborgen heeft gehouden.  ;) :D
Ben benieuwd of ze dit nu ook vaker gaat doen.  :D

De handtekeningen zijn allemaal mooi gemaakt door Monique.
Je kan ze iig geregeld omwisselen en allemaal gaan gebruiken.
Hoef je niet te kiezen ook.  ;) :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Mara,
Wat gaaf dat Kuifje op je hand komt zitten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

DAnk jullie wel voor alle reacties en leuke woorden en complimentjes en wat nog meer...

Ik ben heel trots op zowel de handtekeningen die Monique gemaakt heeft en de vorderingen van Kuifje....Het gaat echt de goede kant uit!!!

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een prachtige handtekeningen zeg. Echt super. Ik zou ze ook afwisselen zodat je niet hoeft te kiezen. Als ik moest kiezen dan gign ik voor de eerste handtekening.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Mara,
Ook ik ga voor de eerste handtekening. Deze dus


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes