Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Mara

Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier nog iets geschreven had  :-[

Eerst wil ik je veel sterkte wensen bij het verlies van Kop Toe... De laatste tijd zit het echt niet mee hè  :-\

Gelukkig krijg je er 3 prachtige valkjes bij! Hoe gaat het trouwens met het nieuwe opvangvalkje (ik ben even zijn naam kwijt  :-[)

Je hebt prachtige foto's geplaatst! De schuur waar alles staat vind ik wel héél erg netjes en proper hoor  :o Alles zo mooi geordend en gestructureerd, toppie!
De vogeltjes zien er ook erg gelukkig uit op de foto's vind ik  :D En de schommel die je vader maakte is nog steeds errug in trek!
Fijn hoor dat alles verder zo goed gaat  :-*

Groetjes
Romy

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik heb weer met volle teugen genoten van alle prachtige foto's. En in je schuur ziet het er erg overzichtelijk uit :D

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Anja op 19 februari 2008, 19:59:18
Hoi Eugenie,

Wat een leuke foto's weer. Ik moest wel erg lachen bij het zien van de eerste foto. Weet je waarom...............................................op de gieter bedacht ik me had je beter water kunnen schrijven ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry hoor maar ik er even een binnenpretje van.

Groetjes Anja



Nu je het zegt! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Hoi Mara,

Mooie foto's weer zeg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Agnes

Hihihi, dat van die gieter,..dat dacht ik ook meteen ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

•=Bonnie=•


Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor je compliment. Ik dacht, ik laat jullie eens kijken hoe ik het allemaal heb staan. Je zult toch echt moeten wachten tot zondag of zo...

Hoi Sharon

Dank je wel voor het compliment. Met zoveel birdies heb je inderdaad wel een voorraad nodig. Maar ik heb nog meer hoor...dat zie je alleen niet.

Hoi Hanneke

Leuk om je in mijn dagboekje te zien. Dank je wel voor het compliment.

Hoi Ann

Ja, Citroentje is erbij. Leuk he!? Hij is ook heel erg mooi hoor.

Hoi Caro

Gelukkig is het gauw genoeg voorjaar, dank je wel voor het compliment. Hoe is het nu mt je?


Hoi Petra

Dank je wel voor het compliment.

Hoi Anja

Dat van die gieter heeft mijn broer er jaren geleden opgezet toen hij eens een paar dagen op vakantie ging, en hij dacht dat ik niet snapte waar die gieter voor was, een grapje binnen de familie...en het is er dus eigenlijk op blijven staan...hihi....

Hoi Sally

Kuifje heeft een beetje schrik voor de camera. Maar dat komt nog wel goed...

Hoi Romy

Het is inderdaad al een tijdje geleden dat je hier geschreven hebt, maar je bent ook op vakantie geweest. Dank je wel voor het sterkte wensen en de complimenten over de foto's.

Met Kuifje gaat het goed, ik denk toch dat het een popje is. Verder is ze eigenlijk heel erg rustig en wat schuw voor mensen. Maar dat heeft tijd nodig, ik denk dat het wel goed komt. Ik ben ook heel blij met mijn drie nieuwe aanwinsten, al heb ik ze nog niet...

Hoi Jeannine

Dank je wel voor het compliment!

Hoi Marc

Leuk om je weer eens te zien!

Hoi Manon

Dank je wel voor het compliment. Ik lees nog steeds je boekje, maar reageer niet altijd....sorry...

Hoi Agnes

Hihi.....

Hoi Bonnie

Leuk om je hier te zien! Dank je wel voor je compliment.

Hoi iedereen

Het gaat hier zijn gangetje, vanmorgen ben ik gebeld of ik eerder kon beginnen dus weinig van de vogeltjes gezien. Maar ze gaan hun eigen gang....

Mara

Kaatje

21 februari 2008, 23:12:15 #4267 Last Edit: 21 februari 2008, 23:14:10 by Kaatje
Hoi Mara,

Jeetje, ik ben alweer zo'n lange tijd niet in je boekje geweest, terwijl jij altijd wel een trouwe bezoekster van mijn boekje bent  :-[

En tot mijn spijt zie ik ook nog dat ik het verhaal en het verlies van Kop-toe hebt gemist, ... niet te geloven wat een verlies je hebt geleden in zo'n korte periode  :(

Je hebt daarintegen wel super nieuws en ik hoop dat de temperaturen snel wat zullen stijgen zodat je je drie nieuwe schatjes kan gaan halen, ... wat lief van Chantal zeg !!

Je hebt natuurlijk wel gelijk, ... je hebt ook heel veel oudere valkjes en andere vogels in je voliere zitten, dat getuigd toch wel van een heel goed leven bij jou hoor, dus daar kan je echt trots op zijn !!

Ik hoop dat de rest van je lieverdjes nog heel lang bij je mogen verblijvenen en kunnen blijven genieten van je aandacht, verzorging en liefde ... nogmaals de voliere is echt prachtig geworden, ... je hebt je vogels echt enorm verwend daarmee  :D

Fijn dat je zo blij bent met je mobiel, maar het is altijd weer opnieuw wennen aan een ander toestel hè !?

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Mara ..alles kids daar ook ? Grtjs Ann



Romy

Hoi Mara

Ook al heb je je 3 nieuwe aanwinsten nog niet, het is toch een fijn gevoel dat je ernaar kan uitkijken he  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Karin

Het geeft niets dat je niet zo vaak in mijn boekje komt hoor. Ik lees wel trouw jouw boekje omdat ik dat juist zo leuk vind. Ik geniet elke keer van je verhalen. Dus neem je tijd....

Het verlies van Kop Toe hakte er best wel in, drie oude vogeltjes binnen een paar weken, dat is erg vervelend en ook frusterend want ik begon me echt af te vragen wat ik verkeerd deed. Maar ik heb gewoon veel oudere vogels in mijn voliere, dat valt niet te betwisten en dat houdt dus ook in dat ik ze zo voor en na allemaal moet begraven, maar ik hoop dat dat nog lang duurt.

En van mij mag het voorjaar komen, dan mogen mijn drie schatjes komen. Zit er al op te wachten!!! Ja, Chantal is echt een schat hoor, ben ook heel blij met mijn drie nieuwe aanwinsten... ;D

Hoi Ann

Hier gaat alles goed hoor, heb zelf alleen behoorlijke pijn aan mijn vingers omdat ik twee nagels heb die zijn ingescheurd tot op het leven....auwie...maar met de birdies gaat alles goed.  ;D

Hoi Romy

Het is een heel fijn gevoel om daar naar uit te kijken hoor.

Mara


Anke

Hoi Mara,
Volgens mij is het voorjaar hard opweg om te komen :)
Goed gewerkt vandaag?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Vandaag heb ik niet gewerkt, maar ik ben nu niet thuis, zit bij kennissen om hun met hun laptop te helpen.

Verder gaat het hier allemaal prima hoor!

Mara

Mara

Hoi iedereen

Morgen zal ik de foto's plaatsen die ik vandaag gemaakt heb. Het zijn er niet zo heel erg veel vandaag, had niet zo veel zin om foto's te maken en had het eigenlijk ook best wel druk...sorry...maar ik maak het allemaal wel goed.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Het is niet verplicht hoor. Maar wel erg leuk dat we morgen toch foto's krijgen.

Groetejs Anja