Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

HOi Anke

Het is ook heel fijn hoor, maar ook wel lekker als ze even in de bench ligt te slapen.

Hoi Wilma

Inderdaad, wat kent ze nu toch in haar korte leventje? De magnetron want ze weet dat daar haar brokjes uit komen (die warmen we altijd even). Aan Punky en Pipo is ze gewend, dat vind ze niet zo erg maar ik laat Pipo wel los als ze in de bench zit, dat lijkt me het veiligste.

Hoi Annet

Punky en Foefer komen pas in het voorjaar naar mij toe, maar ik neem aan dat alles goed gaat met ze.

Hoi iedereen

Wat zijn het toch soms malle vogels zeg. Ik heb twee broedse mannen in mijn voliere zitten. Truus en een van de geparelde wildkleurtjes. En ze willen dus allebei dezelfde pop, Do'tje. Schijnbaar vinden ze het niet koud genoeg....Morgen heb ik mss foto's. Moet op zoek naar een nieuw SD kaartje van 1 GB. Ik heb nu een kleinere kaart in de camera zitten. Dus misschien morgen foto's.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Ik heb er eens over na gedacht over Foefer en Punky. Mss vind je het raar maar de bovenverdieping heb jij tot je beschikking heb ik begrepen.

Kunnen ze dan niet zolang bij je boven in een kooitje staan tot het weer warmer wordt? Dan zijn ze ook eerder bij je?

Het is maar een idee.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zit amper boven en dan verwaarlozen ze qua omgang. Maar zo gauw het weer constant blijft, dan komen ze naar mij toe. Dus mocht het in maart al goed weer zijn met goede temperaturen (heb vorig jaar ook nog Krullenbol en Truus naar buiten gedaan in oktober) dan komen ze gewoon in maart of nog eerder als het kan.

Mara

Silke *

Hoi Mara,

Het zou wel handiger zijn als je bij dagboekjes staat  ;)
Hahaha, "allemaal aanvallen op Do'tje"  ;D
Ocharme dat beestje  :-X
We zien wel binnekort foto's verschijnen  :)

Groetjes
Silke

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Mara,

Wat een leuke foto's weer en wat een goed nieuws zeg... een jonge pup en nog wel met zo'n geweldige naam!!

Helemaal geweldig, hij zal wel mooi ondeugend zijn hé, of valt het mee, ik ga zo even kijken in zijn dagboekje ;)

Groetjes Manon

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alle lieve reacties op Beau. Ze heeft haar eigen dagboekje maar er zal hier beslist ook wel eens een foto van haar voorbij komen.  :D

Het is zondag..dus foto-dag. Niet alleen van Beau vandaag maar ook van de vogeltjes in de voliere.  ;D

We beginnen met een slooppoging....

Chatima en Adsila

Kleine Blauw

Een van Do'tjes aanbidders.

De andere aanbidder.

Truus en Chatima

Truus, Do'tje en Adsila

Wildkleur geparelde man, Juffie en Pierreke

Krullenbol, Hoen en zo te zien Pearly Sunshine.

Truus en Do'tje samen eten.

Er komen nog meer foto's.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Alle vogeltjes houden toch van slopen he, echt niet alleen valkjes ;D
Je hebt weer erg leuke en mooie foto's gemaakt!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Mara,
Wat kunnen ze daar goed slopen. :D.
Je hebt weer prachtige foto's geplaatst.
maar wat me nu even opvalt. Op de 2 laatste foto's staat er 2x "Hoen" op?
maar het zijn 2 verschillende valkjes. Heb je er 2 die Hoen noemen?

Groetjes Sally

danielle

Hoi Mara,
Ik heb al heel wat teruggelezen, maar heb nog wat langer nodig om weer alles bij te lezen.
Het leuke aan het zo lang niet kijken in jou dagboekje is dat ik van heel veel foto's heb kunnen genieten. Echt zo mooi, vooral je grasjes vind ik elke keer weer zo mooi. Ik was gister in een dierenwinkel en daar zaten ook twee hele mooie grasjes en dan heb ik wel veel mooite om ze niet mee te nemen.
Het is misschien een beetje laat, maar ik wil je conduleren met oscar!

Heel veel groeten van Danielle

Anja

Mooie foto's en er komen er nog meer lees ik wel.

Nou kom maar op.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Dank je wel. Ja, Pipa is in dit geval de boosdoener, echt heel erg ondeugend en sloperig.  ;D

Hoi Sally (even gauw verbeterd)

Jij hebt goed opgelet zeg. Op de laatste foto moest het zijn Truus en Do'tje, ik weet helemaal niet hoe ik bij Hoen kom, waarschijnlijk omdat Hoen wel samen met Do'tje op de vensterbank zat toen ik de foto heb genomen...

Hoi Danielle

Leuk dat je hier weer komt lezen, ja, er zijn alweer heel wat pagina's bijgekomen.  ;D Helaas ook minder goed nieuws betreffende Oscar, dank je wel voor je medeleven, dat doet me echt goed. Ik kom niet meer zo vaak in de dierenwinkel,  ::) ik laat pap gaan, dan kom ik ook nooit in de verleiding. Maar ik begrijp helemaal wat jij bedoeld.

Hoi Anja

Ik was ze net aan het plaatsen terwijl jij reageerde  ;). Ze komen er aan!!!!

Hoi iedereen

Nog meer foto's!!!

Krullenbol

Rosella pop

Pino

Grasparkietje heeft jeuk

Truus en Adsila

Geparelde wildkleur man

Pearly Sunshine

Pierreke en wildkleur geparelde man

Beetje moeilijk te zien welke lutino...maar Pareltje zit er in elk geval wel bij.

Pareltje

Krullenbol, Hoen en wildkleur geparelde man

Wel een leuke foto

Krullenbol

Er komt nog een serie als ik het goed heb..

Mara

Mara

Hoi iedereen

Nog een serie foto's en dan heb ik als het goed is nog een filmpje van de voliere en een filmpje van Beau, maar dat laatste weet ik nog niet zeker, eerst kijken of het gelukt is.

Maar nu eerst...de foto's.

Een actiefoto.

Sparkle

Het gezinnetje van Debbel en Prins, maar ik mis een van de zonen op de foto.

Do'tje

Pino

Valkjes!

Even een voorstelrondje van een paar koppeltjes valkjes.

Juffie en Pierreke, beide oud. Juffie is 16+, Pierreke zal wel tegen een jaar of 10 zijn.

Parel en Hoen, Parel is de bonte geparelde pop. Geen idee hoe oud dat ze zijn.

Chatima

Het filmpje is aan het uploaden.

mara

Anja

Hoi Eugenie,

Prachtig weer. Ik heb genoten.

En is het Krullenbol gelukt om de sleutel om te draaien ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sally

Hallo Mara,
Het was ik die het had gezegd van Hoen... Niet Silke. :D.

De laatste 2serie's zijn trouwens ook prachtig! Hele mooie foto's allemaal.

Groetjes SALLY :D