Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Mara,
hoe is het nu met Oscar en Punky?
Hopelijk gaat het alweer een heel stuk beter met ze.
En het is echt niet gek dat je je aan je dieren hecht hoor. Dat doen we bijna allemaal.

En wat heeft Monique toch een prachtige handtekening voor je gemaakt zeg!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Dierenfreackske

Mooie handtekening inderdaad je !!!Hoe is het met Puncky en de rest van je vogeltjes ? Grtjs Ann



Monky

Hi allemaal,

Ik wil toch even iets kwijt over die handtekening. Die foto is helemaal door Mara zelf genomen en ik heb er niets aan veranderd dus alle eer komt haar gewoon toe. Het enige wat ik gedaan heb is de tekst toevoegen...

Mara, je hebt een hele leuke foto van Oscar gemaakt  :) En daarom is je handtekening zo leuk! Niet omdat ik er tekst ingezet heb!  :D

Groetjes,
Monky

Silke *

Hoi Mara,

Nee, ik wist echt niet dat je nog "binnenvogeltjes" had  ;D
Ik hoop dat het niet slechter wordt met Punky, maar het is dan ook al een oudje he  ;D ;D  Ik vind 'm trouwens ook heel erg mooi. Hij is speciaal bont!
De foto's zijn erg mooi! Ik wist ook niet dat die knackers in kiwi bestonden en dat ze zo lekker schijnen te zijn! Pino is echt een smulbeest hoor  ;D  Wel grappig is, in het filmpje eet hij met zijn pootje, net een eekhoorntje  :D

Had jij een vraagje over Do'tje? Of ze nu wel of niet een cinnamon is?

Mooie handtekening ook!

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hoe gaat het met jou en je diertjes?

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Anja

Punky doet al een paar dagen niets anders dan slapen, slapen en nogmaals slapen. Maar sinds vanmorgen begint hij alweer wat te eten. Hij is gewoon oud. Dank je wel voor je belangstelling, en het is begrijpelijk dat je niet alles terug leest lieverd.

Hoi Debby

Ik zal met je vraag over pap beginnen, die is weer helemaal de oude. Gelukkig maar. ;D Oscar is een echte schat hoor, ook ten opzichte van het dochtertje van mijn broer. Ze mag hem aan de haren trekken en vanmiddag was ze aan het kruipen en ze kroop gewoon over hem heen en hij reageerde nog niet eens.

Hoi Sharon

Het gaat met allebei alweer wat beter, al zit Punky nog heel veel te slapen en Oscar is ook nog niet 100% gezond, maar we hopen het beste. Dank je wel voor het compliment.

Hoi Ann

Met Punky en de rest is alles goed.  :D Leuk dat je hier even komt buurten!

Hoi Monique

Dank je wel!!! Maar ik ben er heel blij mee.  :-*

Hoi Sally

Ik vraag me inderdaad af of Do'tje niet een cinnamon popje is. Punky is inderdaad een oudje ja, gelukkig alweer een beetje opgeknapt. Pino kan heel netjes eten hoor, met zijn pootjes.  ;)

Hoi Jeannine

Hier is alles goed. Ik zal morgen een wat uitgebreidere update geven! Dank je wel voor de navraag.

Mara

Caroline

Hoi hoi .... ook ik ben nog helemaal niet bijgelezen bij je maar kom je wel alvast bedanken voor je mooie kerstkaart.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Graag gedaan. Vonden de kids de kaart ook leuk? Heb namelijk ook een beetje aan de kinderen gedacht.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Fijn dat het alweer ietsjes beter met Punky en Oscar gaat, ... ja meid dat zijn geen leuke dingen  :( Ik hoop dat je nog heel lang van je lieve Punky en lieve Oscar kan blijven genieten !

Hou je haaks hè meid !!

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik hoop dat ik nog lang van allebei mag genieten maar we hopen het beste en Oscar ligt ondertussen weer lekker te snurken op de bank.  ;)

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Gelukkig gaat het alweer beter met Oscar. Soms hebben ze ook gewoon hun dag niet.
En Punky...ik hoop dat je nog heel lang van hem kunt blijven genieten. Als ze ouder worden, is het ook logisch dat ze wat slomer worden e.d. Maar ik zou mij ook zorgen maken hoor! Ik zou volgens mij de hele tijd gaan kijken of hij wel eet.  ::) Maar gelukkig eet hij wel.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Heerlijk hè?! Als honden ouder worden gaan ze ook snurken  ;D

Met Punky gaat het wat beter, begrijp ik ??? Gelukkig maar, want je hebt genoeg gehad nu ff, denk ik  ::)

Jouw kaart heb ik gehad, maar dat wist je al per smsje  ;D ik hoop dat je de onze morgen krijgt, want die is Woensdag op het postkantr zelf gepost in een speciale kerstpostbus  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Citaat van: Mara op 14 december 2007, 20:14:21
Hoi Karin

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik hoop dat ik nog lang van allebei mag genieten maar we hopen het beste en Oscar ligt ondertussen weer lekker te snurken op de bank.  ;)

Mara


Hoi Mara,

Dat hoop ik ook voor je meid, fijn dat Oscar lekker ligt te snurken op de bank, daar kan soms best nog wel een flink geluid uitkomen dan hè  ;D

Groetjes Karin

Mara

15 december 2007, 14:50:22 #3628 Last Edit: 15 december 2007, 15:07:17 by Mara
Hoi Manja

Volgens mij ben ik ook heel vaak gaan kijken of hij wel had gegeten. Tja, ik hoop dat het normaal is en dat hij gauw weer de oude is.

Hoi Wilma

Met Punky gaat het gelukkig weer wat beter, hij was net behoorlijk kwaad op Pipo omdat deze bij hem in de kooi zat.  ;) Je kaart is nog niet aangekomen, ik hoop maandag.

Hoi Karin

Er kan inderdaad heel wat geluid uit die hond komen zeg....

Hoi iedereen

Het is nu al een paar dagen op zaterdag foto tijd geweest...vandaag ook maar even.

Er schijnt zich een koppeltje te vormen tussen Pipa en het donkergrijze grasje.


Donkergrijs grasje, Grote Blauw en Citroentje.


Pino in bad geweest.


Oude roodrug pop.


Beetje wazige foto maar Citroentje kwam de trosgierst uit het bakje eten.


Gewoon gezellig


Pierreke


Pipa


Krullenbol


Wildkleur geparelde man.


Wonderschone Do'tje.




Truus en Citroentje


Donkergrijs grasje en Sparkle


Truus en Pipa.


Er komen nog meer foto's, maar ik weet niet zeker of me dat vandaag nog gaat lukken, want ik heb nu visite en vanavond ga ik naar een vriendin van me.

Mara

Mara

15 december 2007, 15:10:10 #3629 Last Edit: 15 december 2007, 15:16:33 by Mara
Hoi iedereen

De volgende foto's.

Juffie


Truus


Adsila en Chatima


Prins en Pasteltje


Krullenbol


Debbeltje


Rosella pop


Pino


Debbeltje en Prins


Do'tje en Wildkleur geparelde man




Kleine Blauw


Koppel roodruggen


Er komen er nog meer.

Mara