Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat een goed idee dat zeil voor de voliere.  :o  :D
Daar zal idd een leuk prijskaartje aanhangen.
Maar het plezier en gemak wat je ervan zult hebben is het zeker waard.  ;) ;D
Alle foto's waren weer om van te genieten !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Yvonne

Het is echt ideaal en veel warmer dan plexiglas schotten, ook voor de zomer als het eens flink regent (regen staat hier namelijk altijd schuin op de open kant van de voliere), dan kunnen we een stukje afsluiten. Echt ideaal.

Fijn dat je van mijn foto's genoten hebt.

Hoi Marc

Wat is er zo bijzonder aan de tekening van Punky? Of zal ik het niet meer zien omdat ik hem dagelijks zie? Jammer genoeg zie je ook dat hij niet helemaal 100% gezond is.  :'(

Mara

Silke *

Hoi Mara,

Ik merk nu je foto's op, wat zijn het er weer lekker vééél...
Ze zijn erg mooi gemaakt! En Pino is echt fotogeniek zeg!  :o
Ik wist niet dat jij ook nog vogeltjes in huis had  ???
En ik vind Punky wel een erg mooi valkje met ook een mooie mutatie!

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi SIlke

WAt vreemd dat ook jij niet wist dat ik binnenvogels heb. Maar ja, ik heb er dus 2!! Punky is ook een scheetje hoor. En Pino, tja, dat is een geval apart hoor. Hij is een paprosella, en heel erg lief van karakter.

mara

*Petra*

Hoi Mara,

Nou, je verwent ons weer zeg !!
Mooi hoor, ook de kwartels in dat groen!
En de mooie rug van Krullenbol  ;).
Alle vogeltjes ziijn aan bod gekomen.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Eugenie,

Mooie foto's heb je gemaakt. Erg kleurvol.
Ze zitten er zo ontspannen bij zeg.

Groetjes anja

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op  9 december 2007, 18:07:38
Hoi Marc

Wat is er zo bijzonder aan de tekening van Punky? Of zal ik het niet meer zien omdat ik hem dagelijks zie? Jammer genoeg zie je ook dat hij niet helemaal 100% gezond is.  :'(

Mara


Misschien is het gewoon de foto die mij die indruk geeft, maar ik vind dat donker grijs met die sterk gele kleur toch bijzonder. Misschien heb je nog een andere foto?

Wat heeft hij dan dat hij niet helemaal gezond is?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Mara,

Ik had weer een hoop om in te halen maar ben dan ook gelijk compleet in de foto's gevallen !! Super die zeilen voor de volière ...echt een super oplossing .... heel erg goed gedaan, de vogels kunnen nu naar hartelust genieten van de nieuwe volière !

De foto's waren zo als gewoonlijk weer super en wat Anja ook al zei, ze zitten er heel relaxt en tevreden bij  :D

Groetjes Karin

Caroline

Wat een berg mooie foto´s weer en leuk die close/upjes en je binnenbeesies.  ;)

Nu ligt er nog oranje zeil op het bovenkant, blijft dit of komt hir ook nog iets anders??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Wat prachtige foto's en mooie kleuren heb je gemaakt !!! En wat Anke zeg ....is waar !! Hier op het scherm spatten de kleuren er van af hoor !!! Echt supermooi zijn ze die rosella's !! En je pipo is een heel mooi grasje !! En mooi kleuren heeft ie he !!! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Poeh poeh moest weer eens een paar pagina's inhalen  :o :o :o :o
Maar heb weer net als altijd heel erg genoten van je prachtige foto's.
Je binnenvogeltjes zijn ook super mooi.

Groetjes,
Jeanine.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Petra

Dank je wel voor het compliment! De kwartels gingen in het mandje met vogelmuur zitten en dat zag ze lief uit.  :) De rug van Krullenbol is erg mooi jah, ook heel apart want ze heeft op de buik bijna geen pareltjes meer, maar op de vleugels en rug des te meer. Dank je wel voor het compliment.

Hoi Anja

Ik vind het fijn dat je zegt dat ze er zo onstpannen bij zitten. Dank je wel!!!

Hoi Marc

Punky valt nog wel eens van de stok af, het lijkt of hij epilepsie of iets dergelijks heeft. Meestal als hij zoiets voelt aankomen, gaat hij al beneden in de bak zitten en dan kan hij dus niet meer van de stok vallen. Hij heeft inderdaad een hele aparte kleur geel, hij is veel geler dan mijn lutinos en mijn andere bontjes.

Speciaal voor jou, nog een foto van Punky.


Hoi Karin

Je had inderdaad heel wat bij te lezen jah. Hihi, maar je viel meteen met de neus in de boter. Die zeilen zijn echt ideaal. Ook jij bedankt voor je compliment.  :-*

Hoi Caroline

De close-upjes zijn best goed gelukt ja, had ik zelf ook niet verwacht maar zo zie je maar, wat trosgierst al niet allemaal kan doen.  ;D

Het oranje zeil wordt nog vervangen door een gedeelte pannen en een gedeelte polycarbonaatplaten.

Hoi Ann

Dank je wel voor je compliment, het is een fleurige groep, mijn voliere. Prachtig, ik geniet er zelf ook altijd heel erg van.

HOi Jeannine

Dank je wel voor het compliment. Hebben de kids de foto's ook gezien? Ben altijd benieuwd wat Nashwa zegt over Sparkle.

Hoi Anke

Alles is goed in het Bonte Vogelparadijs, alleen met Punky gaat het vandaag minder. Hij zit te slapen, beweegt niet zo veel en is vrij rustig. Maar goed, dat hoort nu eenmaal bij hem. Ik hoest best wel veel, dus ik denk dat het beter met me gaat.

mara

♥Debby♥

Wat zonde dat Punky zo oud moet worden.. ik hoop maar dat hij er niet te veel last van heeft.. 17 jaar al he..  goed hoor..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.