Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Heb je een rosella voor mij? ;D
Tegen dat die 25 jaar oud is heb ik ook wel 10000 berichten denk ik, maar dan zit jij waarschijnlijk al aan de half miljoen! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Ik zelf heb geen rosella voor je, maar ik wil hier wel even rondkijken en googlen voor je. Ik weet dat er in de buurt van mij een kweker moet zitten.

Hihi, tegen die tijd heb jij wel 10.000 posts....Maar die half miljoen die je voor mij voorspelt....die zalik wel niet halen denk ik. Maar je weet maar nooit.  ;)

Ik dacht eigenlijk altijd dat rosella's ouder werder dan 20 jaar....mhm, vooral omdat die van mij al ouder zijn. Maar goed, ze zeggen ook dat roodruggen niet ouder dan 15 jaar worden...die van mij zijn ook alweer 17 jaar.

Mara

Sharon

Hoi Mara,
wat heb je toch weer een ontzettend prachtige foto's geplaatst zeg!! Wouw!!
Ik geniet elke keer weer zo hard van jouw pracht en praal. Super gewoon.

En wat heb je een fantastisch mooie handtekening!!
Ja, Krullebol en Punky zijn mijn favorieten hè  ;D

Hoe is het eigenlijk met Punky??

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

HOi Sharon

Dank je wel. Ik ga er van blozen zeg.  :-[

Met Punky is alles goed. Ik had net de kooitjes van hem en Pipo openstaan en ik had niet in de gaten dat Punky een poging aan het wagen was om er uit te komen want hij komt er normaal nooit uit. Dus omdat ik langs de kooi liep, ging hij weer luid snuivend naar binnen. Hij heeft zijn ups en downs, vooral de kou heeft hij last van, ondanks dat hij binnen zit. 's Morgens hebben we natuurlijk nog niet de verwarming aan omdat we ook moeten luchten en zo. Maar verder gaat het goed met hem, hij had net nog ruzie met Pipo omdat die bij hem in de kooi zat.  ;D

Dank je wel voor het vragen en ik zal proberen om gauw weer foto's van Punky te plaatsen.

mara

Marc van de Kuifjes

Jouw vogels hebben het zo goed dat ze eeuwig leven! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Haha, ik hoop dat ze hier een goed leven hebben en dat ze zich geliefd voelen. Ik verzorg ze zo goed als ik kan, en dat ze dan zo oud worden, dat is wel mooi meegenomen.

Mara

Sally

Hallo Mara,
ten eerste wil ik jou ook profciat wensen met je 10.000 berichten die je hier al gepost hebt. dat zijn er al een heleboel zeg. Dat ga ik nooit halen. :D

En wil ook zeggen dat je weer prachtige foto's geplaatst hebt, ik heb er weer met volle teugen van genoten. Dankjewel!
je hebt ook weer een nieuwe handtekening zie ik. Die is ook super mooi!

groetjes Sally

Mara

Hoi Sally

Dank je wel voor het compliment en de felicitatie. Ik dacht, laat ik Krullenbol maar eens in het zonnetje zetten in mijn handtekening.  :D

Mara

Marc van de Kuifjes

Leuke handtekening inderdaad. :D Ik vraag me alleen af waar je die krullen ziet... ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Ze had ooit krullen in haar kuif....maar die zijn verdwenenen.....En om nu weer de naam te veranderen..... ;)

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Wat een prachtige foto's. Ik geniet er echt van!
Wat grappig dat Krullenbol ooit krulletjes in haar kuifje had. Dat had Mikki toen ook. Dat zag er zo lief uit!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een schattige foto's weer en wat een leuke nieuwe handtekening heb je weer geplaatst zeg !!

Bedankt voor het verwennen met zoveel foto's  ;)

Groetjes Karin  :D

Silke *

Hoi Mara,

Je hebt weer erg leuke foto's gemaakt! En een prachtige handtekening heb je van Krullenbol  :o

Leuk dat je je geld terug kreeg voor dat schommeltje!

Groetjes
Silke x

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Super foto's maar ik ben ook niet anders gewend van je.
En je handtekening is ook prachtig.

Groetjes,
Jeanine.

p.s De kids zien de foto's morgen pas!