Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Nou over ruimte hebben ze in ieder geval niet te klagen hoor.
Het ziet er heel mooi uit.
En de foto's van de vogels zijn ook weer zoals altijd schitterend.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Caroline en Jeannine

Ze hebben nu echt de ruimte, en het wordt nog iets groter als de oude zij- en achterkant is weggehaald. Ze hebben dan wel iets minder zitplekken, maar pap heeft hele mooie zitplanken gemaakt en aan de schuurkant blijft een balk zitten, die wordt bekleed en dat vinden de rosella's nu al een prachtige zitplek.

Mara

Romy

Hoi Mara

Prachtig zeg  :o :o :o :o
Ik denk dat jou valkjes meer plaats hebben dan ik hier in mijn studio  :P

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

:-[  :-[  :-[

Dank je wel. Ik ga er helemaal van blozen. ALle vogels zitten nu helemaal uitgeteld te slapen.

Mara

♥Debby♥

Zo he!! je hebt er echt heel veel ruimte bijgekregen zo..

Weet je wat dat betekend mara?? je slotje mag eraf!  ;D

Mooi hoor! ben reuze benieuwd naar het eindresultaat

Je paps is weer geweldig geweest vandaag!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Mara:
WOUW!! Fantastisch joh!!! Het ziet er echt super uit! Wat een mooie foto's weer. Zo te zien hebben jouw vriendjes nu idd een zee van ruimte. Het ziet er echt heel mooi uit al hoor! En die schommeltjes: echt kei leuk! Heeft je vader die ook gemaakt? En ze hebben lekker veel zitplek zie ik wel.
Echt super meid!
En de foto's waren weer om van te smullen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Silke *

Hoi Mara,

Ik sluit mij aan bij de rest!

Heeel mooi is die volière al geworden!  :o
Echt prachtig, je mag er fier op zijn, je paps doet dat supergoed!!

Je hebt ook héél mooie foto's gemaakt, en je valkjes zien er happy uit!  ;)

Groetjes
Silke x

Kaatje

Hoi Mara,

De voliere is echt schitterend geworden, .... mijn complimenten voor de verbouwers  ;) ....Misschien een gekke vraag, maar waar komt de naam Mara eigenlijk vandaan  :D !?

Nogmaals, ....complimenten voor je pa hoor !!!

Groetjes Karin

Anja


Wowie............das geen voliere...............das een valkjeshotel.

Erg mooi hoor.

Groetjes anja

*Petra*

Hoi Mara,

Nou, proficiat hoor, het einde is nu echt in zicht!!
Je valkjes en andere vogels hebben het goed bij jou zeg !!

Gr. Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Debby

Het slotje mag er niet af hoor. Ik heb 37 vogels op het moment, dat is meer dan genoeg.  ;D Op een gegeven moment is het vol....en dat is het nu ondanks de ruimte hoor.

Hoi Sharon

Dank je wel voor het compliment. Ik zal het doorgeven aan pap. Pap heeft de touwladder en twee schommels gemaakt. De driehoekschommel heb ik in de winkel gekocht. Het ziet er nu een beetje anders uit vanwege de inrichting en de zijkant en achterkant staan er nog. Misschien dat we daar van de week een keertje aan verder gaan. Maar wanneer, dat weten we niet want het is het handigste als je met twee personen bent.

Hoi Silke

Dank je wel. Ik ga er helemaal van blozen en weet ook dat pap heel trots is al zal hij dat niet zo snel toegeven.

Hoi Karin

Dank je wel voor het compliment. Waar de naam Mara vandaan komt? Ik ben een grote liefhebber van fantasy en science fiction, dus ook Star Wars. En in een van de boeken komt het personage Mara Jade voor. Op de een of andere manier vond ik het karakter van Mara Jade erg bij mijn eigen persoon passen en zo heb ik die nickname gekozen. Ik gebruik bijvoorbeeld ook Gayahuaniel, een personage uit een van mijn verhalen die ik aan het schrijven ben. Zo duidelijk? Of zal ik een foto zoeken van Mara Jade, misschien dat dat nog meer duidelijk maakt.  ;)

Hoi Anja

Dank je wel. Zal ik de naam van mijn boekje maar niet veranderen in Mara's Valkenhotel?  ;) Pap is heel blij met alle complimenten.

Hoi Petra

Het einde is bijna in zicht ja. Het wordt ook tijd hoor. Lekker weer rust in de voliere.

mara

Romy

Hoi Mara

ik heb je 4 filmpjes bekeken aangezien ik nu thuis ben.
Waauw wat zijn ze mooi! Ik heb er echt van genoten. Het is toch heel iets anders dan foto's vind ik. Ik vond het vooral heel mooi om te zien hoe een rosella in het eerste filmpje ondersteboven op het dak liep  :D Ik moest echt eens in m'n ogen wrijven, zo goed dat ie dat kan!!!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Fijn dat je mijn filmpjes hebt kunnen bekijken. Toppie hoor. Ze zijn ook echt leuk hoor. En die rosella's die doen soms echt gekke dingen hoor. Zo zat Pino gisteren de hele dag dicht bij mijn vader en mij in de buurt en hij was echt niet bang. Zat op een gegeven moment boven op het oude gaas wat we weg gingen halen (er zat nog gaas boven van de nieuwe voliere) en hij keek echt naar beneden naar de anderen zo van, kijk mij eens. Super gewoon.

mara

Anja

Hoi Eugenie,

Leuke nieuwe titel voor je boekje hoor.

O ja je filmpjes waren ook helemaal megasuperdeluxeleuk ;D ;D ;D

Groetjes anja

Mara

Hoi Anja

Dus toch maar doen? Een naamsverandering? Kun je me dan nog wel vinden?  ;)

Ik ben blij dat je de filmpjes leuk vond. Ik geniet er ook elke keer van als ik ze zie. Moet ze nu even van de sd kaart naar dfe laptop zetten, want die heb ik sinds vandaag weer terug.

mara