Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Je bedoeld die driehoek. Die heb ik de laatste keer niet gezien bij de Jumper. Als ik er kom zal ik eens kijken hoe duur die is mits ze die schommel hebben.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Mara,
Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe haarcoup :)
Die driehoekschommel heb ik bij de Jumper in Amsterdam ook niet gezien.
Hoe gaat het hier verder met jou en je vogeltjes?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Mara,

Ik wilde nog even zeggen dat ik echt van je foto's genoten heb. Ik vind het prachtig om te zien, al die verschillende vogeltjes door elkaar. :D
Succes met het vinden van een nieuwe baan. Het valt soms niet mee, maar uiteindelijk zul je wel wat vinden dat helemaal bij jou past. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Mara en Anja,

Zouden jullie inderdaad even willen kijken en even de maten en kosten doorgeven... dan kan ik even kijken of het niet te groot of duur is.

Alvast bedankt  :D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Als ze die 3hoek schommel hebben dan kijk ik voor je.

Groetjes Anja

Hoi Mara,

Hoe gaat het hier?

Groetjes Anja

Mara

Hoi MOnique

Ik zal voor je kijken en je de maten en de bedragen laten weten...

Hoi Anke

Het is gewoon weer lekker kort zoals altijd.  ;D

Hoi Manja

Wat leuk dat je hier even komt buurten. Ik ben ook heel erg blij dat het zo goed gaat tussen de vogeltjes, ik kan er echt van genieten hoor.

Hoi Anja

Het gaat zijn gangetje. Vandaag me behoorlijk geergerd op het nieuwe collegaatje. Die werkt er nu anderhalve week en gaat niets liever als achter de mannen aan die bij ons werken, dan dat ze haar eigen werk doet. Heb haar drie keer iets gevraagd wat ik zelf niet kon doen, en dan wordt ze ook nog kwaad als ik dus zeg dat het eigenlijk nu moet gebeuren. Maar goed, heb het bij mijn baas neergelegd, en die zegt dan, nou en....Ach ja...En verder heb ik het ontzettend koud....Maar buiten is het ook koud...brrr....volgens mij hebben we echt herfst nu. Morgen ga ik beginnen met kerstkaarten  ;D ;)

En hoe is het met jou, Anja?

mara

Anke

Hoi Mara,
Hi hi gewoon kort :)
Ik dacht nu wordt het spectaculair...
Het zit je helaas niet mee op het werk :(
Ik hoop dat het snel bijtrekt.
Alles goed met de vogeltjes en de voliere bouw?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Gewoon kort...haha....wel met koperkleurige plukken er door heen.  ;D

De bouw ligt een beetje stil, erg regenachtig en windig weer....Komt wel goed.  ;D Zaterdag komt de bouwploeg weer in actie.

mara

Anja

Hoi Mara,

Met mij is het erg goed mag ik wel zeggen. Zit best lekker in mijn vel en op het werk gaat het ook goed. Ik ben zo happy in de nieuwe functie.
Nu dus naar de kapper geweest dus nu kan ik er weer helemaal tegenaan.

Veel plezier vanavond en niet te veel kopen hè.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Mara,

Fijn dat het bouwen het weekend weer verder gaat hè  ;D Ook lekker dat je naar de kapper bent geweest, dan voel je je altijd weer net een ander persoon hè !?

Geniet maar lekker vanavond, dat heb je verdient  ;D

Groetjes Karin

lynette

Hoi hoi mara,

Haha ik moet zeggen dat de voliere echt erg mooi word
Ik kan zelf al bijna niet meer wachten totdat ik eindelijk ook een tuin heb. Ik woon nog op een flat en mijn schatjes zitten in een Binnenvoliere wat ook zo zou blijven voor me tamme schatjes :D. Ik blijf je dagboekje volgen ben zo benieuwd hoe het gaat worden.

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anja


Mara

Hoi Anja

Wat fijn dat je nieuwe werkplek je goed bevalt, en dat je lekker in je vel zit. Dat is super hoor!!!

Hoi Karin

De bouwploeg hoopt morgen alles klaar te hebben..... :D Ik ga er nog niet van uit maar we zien het morgen wel. Zou wel mooi zijn want dan kunnen ze wel al weer van de 7 meter gebruik maken, ook al ligt het dak er nog niet op. Ze zitten nu ook al een week onder het zeil, dus dat komt allemaal wel goed.

Hoi Lynette

Wat leuk dat je mijn dagboekje gaat volgen. En de voliere wordt inderdaad heel erg mooi en ik ben er ook hele blij mee.

Hoi Anja

Het was een hele gezellige avond, druk, een beetje te druk naar mijn mening maar wel gezellig. Kon er helaas niets aan doen, maar heb wel vanalles gekocht.  ;D

Hoe is het met jou?

Mara

Anja

Hoi Mara,

Met mij gaat het goed hoor. Dank je voor het vragen.
Wat heb je allemaal gekocht?

Morgen weer bouwen aan de voliere. Ik hoop dat het weer een beetje mee werkt hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik hoop dat het weer meewerkt jah. Kleine meid komt morgen ook moe, dus mag ook morgen babysitten.

Wat ik gekocht heb....ueh....goede vraag. Cleansing balsem, nertsolie, hydraterende gel, voedend haarmasker en de sun sport creme, die is lekker vet en aangezien ik 's winters en in de herfst altijd last heb van droge huid, is die heel fijn.

Liefs

mara