Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Bies

Hai Mara,

GEFELICITEERD met je nieuwe valkjes. Wat een schatjes zijn het zeg. Wanneer ga je ze ophalen???

Groetjes Marjon


                            Groetjes Marjon

                       Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Mara,

Veel sterkte gewenst van ons.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Marjon

Ik heb nog geen idee.

Hoi Anja

Dank je wel.

Hoi iedereen

Jullie zullen wel denken, waarom wenst Anja Mara toch sterkte? Nou, omdat vanmorgen mijn valkje dat binnen zit, Lotje, is overleden. We stonden om 6 uur vanmorgen op, en Lotje zat al op de grond te kijken. Hij is nooit ziek geweest maar we hebben hem ongeveer tien jaar gehad, kan ook langer zijn maar ik weet het echt niet meer precies. Hij keek ons allemaal eens zo aan van, fijn, ik zie jullie allemaal nog eens en ik ging om 6.25 de deur uit en toen was het volgens pap ook al gauw over met onze grote deugniet. Lotje kwam van een fokker af waar ik geen andere benaming voor heb dan broodfokker, daar kwam ook onze Boyke vandaan en die was zo doorgefokt als maar zijn kan. HIj had opgezwollen pootjes en dergelijke. Lotje begon daar ook last van te krijgen. De vogels zagen er ook niet echt gezond uit maar goed, we hebben Lotje toen een goed huisje geboden en in dat liefdevollen huisje is hij vanmorgen om 6.30 overleden. Rust zacht lieve Lotje, we missen je allemaal.

Punky en Pipo zitten nu alleen, Pipo verhuist naar de grote kooi van Lotje. Wat me wel opvalt is dat Punky nu meer geluid maakt. En we hadden eerder verwacht dat Punky zou sterven dan Lotje......Ik zal hem vreselijk missen, het is nu zo anders, zo ontzettend stil. Ook al was Lotje niet echt tam, maar hij kon wel zeggen 'Lotje' en kwam altijd bij je zitten als je naast de kooi kwam zitten.

Mara

Ivy

Hoi Mara.
Wat jammer dat Lotje jullie verlaten heeft. Maar hij heeft een fantastisch leven gehad en een liefdevolle huisje.
Veel sterkte met jouw verlies.
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi IVy

Dank je wel. Ik hoop echt dat wij hem een goed huisje hadden gegeven. Heb zelfs gehoord dat de dierenwinkel van die kweker niets wil hebben...dat zegt toch al genoeg of niet?

Mara

Ivy

Hoi Mara.
Sommige mensen zouden verbod moeten krijgen op het houden van dieren. Helaas wordt daar nog weinig aan gedaan. Ik vind dat zoiets in de wet moet komen te staan, niet alleen mensen verdienen bescherming.
>:(

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Citaat van: Ivy op 25 juli 2007, 15:35:33
Hoi Mara.
Sommige mensen zouden verbod moeten krijgen op het houden van dieren. Helaas wordt daar nog weinig aan gedaan. Ik vind dat zoiets in de wet moet komen te staan, niet alleen mensen verdienen bescherming.
>:(

Groetjes, Ivana


Hoi Ivy

Helemaal mee eens.

mara

Saar

Hoi Mara
Sterkte met t verlies van Lotje :(
Liefs Saar :-*

Mara

Citaat van: Saar op 25 juli 2007, 15:56:46
Hoi Mara
Sterkte met t verlies van Lotje :(
Liefs Saar :-*


Hoi Saar

Dank je wel.

Mara

Sanna

Ach, wat sneu van Lotje. Maar hij heeft in ieder geval een veel beter leven bij jou gehad dan hij ooit bij die fokker had kunnen krijgen.

Sanna

Mara

Hoi Sanna

En daar hou ik me dan maar aan vast, want ik vraag me altijd af of ik het wel goed gedaan heb voor mijn lieverdjes.

Mara

Caroline



Ach jeetje, wat sneu.

Gelukkig heeft ze een fijn leventje gehad bij jullie.

Heel veel sterkte met dit grote verlies,

jullie zullen haar wel verschikkelijk missen.





Rust zacht, lieve Lotje.


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Carin

Hoi mara,

Heel veel sterkte met het verlies van Lotje! Het vogeltje heeft bij jou een erg mooi leven gehad, weifel daar niet aan!

Groetjes!

Anja

Citaat van: Mara op 25 juli 2007, 16:28:55
Hoi Sanna

En daar hou ik me dan maar aan vast, want ik vraag me altijd af of ik het wel goed gedaan heb voor mijn lieverdjes.

Mara


Hoi Mara,

Daar hoef jij echt niet aan te twijfelen hoor dat weet ik zeker.
jij bent supergoed voor jou lieverds hou dat voor ogen.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Anja op 25 juli 2007, 18:47:15
Citaat van: Mara op 25 juli 2007, 16:28:55
Hoi Sanna

En daar hou ik me dan maar aan vast, want ik vraag me altijd af of ik het wel goed gedaan heb voor mijn lieverdjes.

Mara


Hoi Mara,

Daar hoef jij echt niet aan te twijfelen hoor dat weet ik zeker.
jij bent supergoed voor jou lieverds hou dat voor ogen.

Groetjes Anja


Hoi Anja

DANk je wel maar ik wil dat ze niet doodgaan, klinkt heel kinderachtig, ik weet het. Maar zo is het leven nu eenmaal.....

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor jullie medeleven....

Mara