Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Monky

Hi Mara,

Ik denk dat er iets niet helemaal goed gegaan is met je handtekening plaatsen Hij is helemaal uitgerekt  ;) Maar eh..Wel een goede keus gemaakt  :)

Groetjes,
Monky  :D

Mara


Mara


*Patricia*

hoi Mara,


Goede keuze, Ik vond deze erg mooi en die groene


Patricia

Karin

Citaat van: Wilma1 op 31 januari 2007, 21:41:18
Citaat van: Mara op 31 januari 2007, 16:36:22
Hoi hoi

Karin heeft voor mij een paar hele mooie handtekeningen gemaakt.





Ik weet niet welke ik zal kiezen, ik vind ze allemaal even mooi.

Mara




Deze vind ik beiden erg mooi, de eerste omdat de rosella "jouw" naam lijkt te schrijven en de tweede net wipwappertjes lijken  ;D  en juist daarom zo vertederend zijn  ;)
;) Wilma


Haha, dat merkte ik ook later, net of het valkje de... roodrug ?? ( sorry, weet het soort niet goed ) betreed. Was niet de bedoeling hoor, maar vond hem zelf ook wat hebben ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Joy4ever op 31 januari 2007, 19:21:20
Hoi Mara,

Ik zou ook niet kunnen kiezen hoor, vind ze allemaal erg leuk...
Helaas was ik te laat om de veiling op te merken...
Anders misschien elk kwartaal een andere???

Suc6 met je keuze!!

Groetjes Joyce


Ik heb er geen bepaalde tijd voor. Vooral als we weer eens flink in het rood staan bij valkparkiet.com ;D Maar omdat er de laatste tijd zo weinig interesse was wilde ik voorlopig er even mee stoppen ;) Maar er is nu juist weer veel vraag. Nou ja, in de toekomst kom ik vast wel weer met een biedingsronde.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Wilma1

Hoi Eugenie,
Fijn  je weer gesproken te hebben en jij kunt  je "ei" even kwijt  ;) Ik ga duimen dat mamma en haar baby op korte termijn gezond en wel naar huis mogen  ;)

We spreken snel iets af!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roma

Hoi,Mara nog gefeliciteerd wel wat laat maar goed.
En wat een mooie handtekeningen :)
ik was ook helaas te laat met bieden, wist helemaal niet dat het kon  ::)
Roma

Anja

Hoi Mara,

ik wil je veel plezier wensen voor vanavond en ik hoop dat je morgen lekker kan uitrusten.
Weet je al of moeder en baby naar huis mogen. Ik hoop het zo voor je.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Sorry dat ik onze afspraak heb moeten verplaatsen maar voelde me zo doodmoe gisteren en nu ook nog maar moeder en kind zijn nu gelukkig thuis. Nu keert hier ook de rust terug. Vanmorgen de voliere schoongemaakt, verse houtsnippers er in. En ik heb wat foto's die zal ik dadelijk plaatsen.

Groetjes

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Fijn dat ze weer thuis zijn. Let ook goed op jezelf!

Groetjes Petra  ;)



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Hoe was je verjaardagsfeestje ??? In ieder geval relaxter dan je had verwacht  ::) je hebt Ivanka toch niet plat gezoend he  ;D ;)

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Petra

Ja, gelukkig zijn ze weer thuis. Niets is fijner dan dat.

Hoi Wilma

Nee hoor, ik heb Ivanka niet platgezoend, ik wacht totdat ze niet meer zo friemelig klein is, ben toch wel een beetje bang dat ik haar pijn doe...ze is zo klein.

Ga dadelijk eens kijken voor een leuk cadeautje. Heb er wel al een paar gegeven...:blush: maar wilde ook nog een armbandje met naam geven, maar de andere peettante was me voor....Dus op naar iets anders...

mara

Anja

Hoi Mara,

Geeft niets hoor dat het niet door kan gaan dan hebben we het nog tegoed moet je maar denken.
Ik ben benieuwd naar je foto's.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

IK ga ze nu uploaden en ook nog twee filmpjes...

mara