Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Wilma1 op 16 december 2006, 19:13:11
Hihi ....... de mijne bang  :-\ en de jouwe er netjes omheen vliegen  ;D goede opvoeding gehad van je  ;D
Wilma


Whaaa! Pipo en netjes opgevoed. Heb er niets speciaals voor gedaan. Ik denk dat hij ons gekibbel niet zo leuk vond vanmiddag...de lampjes deden het niet....

Anja

Hoi Mara,

Ik hoop dat je snel opknapt van de griep.
Tonen ze totaal geen intresse in de boom.
Yunah vind de kerstspeeldoosjes heel intressant. De lampjes en de muziek. Gaat er dan met een scheef koppie naar zitten kijken.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Mara op 16 december 2006, 19:14:46
Citaat van: Wilma1 op 16 december 2006, 19:13:11
Hihi ....... de mijne bang  :-\ en de jouwe er netjes omheen vliegen  ;D goede opvoeding gehad van je  ;D
Wilma


Whaaa! Pipo en netjes opgevoed. Heb er niets speciaals voor gedaan. Ik denk dat hij ons gekibbel niet zo leuk vond vanmiddag...de lampjes deden het niet....


:-\ :-\ :-\........ ;D....... :-X :-X......BAAAAAALEN!!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Anja

Pipo vindt het geweldig hoor. En ik krijg de indruk dat Punky het ook gezellig vind, hij is iets minder agressief naar mij toe. Ik weet het niet, kan me het ook wel verbeelden.

Wilma,

Ja, dat was balen. Pap gauw nieuwe lampje halen. Deed dat het ook niet. Nu hebben we wel werkende lampjes maar eentje doet het niet. Maar hij staat!!!

Liefs

Mara

tasja

16 december 2006, 21:55:15 #409 Last Edit: 16 december 2006, 21:57:27 by tasja
HEY MARA,

ik zie dat je wat in mijn dagboek geschreven had,
14 valkjes buiten en 2 binnen en nog een grasje,plezant he zoveel dieren om je heen,ik kan spijtig genoeg niet zoveel dieren houden omdat ik op appartement woon,maar ja ik heb toch mijn 2 valkparkieten,daar ben ik heel blij mee.
ik had even de eerste blz gelezen van je,wat erg dat ze je uitlachten op het andere forum :(,het is wel zo dat die dieren aan je gehecht kunnen geraken dat is hier ook zo hoor,ik ga zeker nog verder lezen bij jou,en in nog zoveel andere weet soms niet waar te beginnen :D,


groetjes tasja



  CHARLIE,COCO & TASJA

Mara

Hoi Tasja

Dank je wel voor de reactie in mijn boekje. Ik heb in totaal iets van 35 vogels buiten in de voliere zitten en de rest zit dus binnen.

Ik lees ook lang niet alles al heb ik wel mijn vaste 'bezoekjes' die ik altijd afleg.

Vandaag hebben de de kerstboom afgebroken en opnieuw opgebouwd. En nee, niet omdat er een valkje of grasje in heeft gezeten maar omdat we de boom gewoon niet mooi vonden. Was lachen, gieren, brullen en nog kwamen we kerstballen tekort, dus even gauw naar Intratuin, een paar extra ballen gekocht en klaar. Nu staat hij weer in volle glorie te stralen.

Groetjes

Mara

Ann

Hey Mara

Heb weer even wat bijgelezen. Leuk he, zo een kerstboom in volle glorie ;D. Nu begint het weer eindelijk ook al wat meer winters te worden. Ik hoop nog altijd op een witte kerst, maar ik vrees...

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Hey Ann

Tja, die witte kerst, daar  hoop ik stiekem ook op hoor. Maar hij staat hier vrolijk te stralen en ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om zo thuis te komen na een lange dag werken. Het is nu veel warmer om thuis te komen dan normaal. Maar goed, dat doen allemaal die lampjes.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Is de kerstboom nu wel naar wens?

Je hebt dus de boom 2 keer gezet. Dubbele pret zullen we maar zeggen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja hoor, de boom is nu helemaal naar wens. De hond heeft er al een bal uitgestoten, maar goed, er ligt ook nog een tapijt....

Liefs

Mara

Ineke

Hoi Mara, hoe is t met je 35 koters buiten?
Hoeveel zitten er eigenlijk binnen?

*Petra*

Hoi Mara,

Phoe, de kerstboom éénmaal opzetten vind ik al meer als voldoende.
Hoewel, heb er ook 2 gezet, maar dan 2 verschillende.
Ik durf nu niet goed met de valkjes de kamer in te gaan hoor, ben bang dat ze een ravage aanrichten! Alles wat blinkt vinden ze leuk, dus ...  ;)

Groetjes Petra  :D
p.s. nog beterschap, als je het nog nodig hebt.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Ineke

Met mijn 35 koters gaat alles prima. Ze amuseren zich kostelijk. Truus en Suus zijn heel goed gewend. Ik zal gauw foto's maken, dan kun je het zelf zien. En ik heb 2 valkjes en 1 grasje binnen zitten, Lotje, Punky en Pipo.

Hoi Petra

Bedankt dat je me nog beterschap wenst. Dat heb ik toch nog wel nodig, nu met deze drukke tijd speelt mijn griep en rug meer op dan normaal. Hier kijken ze niet om naar de kerstboom, tenminste, niet in de 'vernietigende' zin van het woord.

Liefs

Mara

Mara

Speciaal voor Wilma, omdat ik je die beloofd had....

Ik weet dat het even offtopic is, maar ik wil ze hier even posten. De kerstboom is nog steeds veilig voor mijn vogeltjes...Jippie.







Liefs

mara

*Petra*

Dat is nog eens een echte kerststal, leuk hoor!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !