Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

@Sally

Kuifje komt nog regelmatig haar kooi uit, maar ze is niet tam. Meestal gaat ze wat op haar kooi spelen of ze gaat bij Pipo in de kooi en verder zie je haar dan niet. Tam worden wilt ze ook niet, ja misschien nu dat Yella binnen zit.

VOor diegene die vragen wie dat valkje op de tafel is, dat is Yella.

Groetjes

Mara

mila

hoi Mara

had ik al gezegd dat je mooie foto's had gemaakt?
hoop dat je nog veel maakt van je mooie valkjes grasjes en rossela's...

Yella gaat nog steeds goed??
kan ze begin februari weer de groep in of hou je haar binnen??

ik blijf je volgen

groetjes
mila

Mara

Citaat van: mila op 24 januari 2009, 13:19:48
hoi Mara

had ik al gezegd dat je mooie foto's had gemaakt?
hoop dat je nog veel maakt van je mooie valkjes grasjes en rossela's...

Yella gaat nog steeds goed??
kan ze begin februari weer de groep in of hou je haar binnen??

ik blijf je volgen

groetjes
mila


Hey Mila

Yella blijft lekker binnen bij mij. Mijn moeder vindt het niet goed dat ze weer naar buiten gaat terwijl je haar hier binnen ziet opknappen.

Ik ga proberen om morgen foto's te maken. Moet dadelijk eerst even naar de computerwinkel, kijken of ze daar Corel Pain Shop Pro X2 Ultimate hebben, heb nu de trail versie die maar 30 dagen kunt gebruiken.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Joepie, foto's  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Grtjs Ann



Wilma1

Wat een lieve foto's  :D ik moest lachen om het valkje ( weet niet wie??) die óp het stangetje van het bakje zit om zo te eten  ;D vast makkelijk als het bakje meekiept  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Dierenfreackske op 24 januari 2009, 19:54:30
Joepie, foto's  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Grtjs Ann


Hoi Ann

Ik ben nu mijn foto's van 1991 tot heden aan het sorteren, en wil iets bijzonders gaan maken....dus wie weet waar ik mee op de proppen kom.  ;D

Hoi Wilma

Dat was Yella toen die voor de eerste dag binnen zat. Nu heeft ze hamstervoerbakjes en daar kan ze heel goed uit eten. Elke morgen en avond zit ze even lekker bij me. Heerlijk hoor, zo'n valkje wat je makkelijk bij je kunt nemen.

Hoe is het met jou?

Liefs

Mara

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik mag niet klagen.....

Hoi iedereen

Met de valkjes en de rest van mijn bende gaat het goed. Yella klimt vrolijk op en neer door de kooi en ik hoor en zie haar nu ook voor het eerst snavelknarsen, dus ze is op haar gemak. Ze is echt opgeknapt, veel actiever en vanmiddag mag ze even los samen met Pipo en Kuifje, eens kijken hoe het gaat met hun samen.

Buiten in de voliere begint de zon al goed binnen te schijnen en ik zag dat Punky een plekje aan het zoeken was...hihi, dus wie weet wat dit jaar nog gaat brengen.

Ik heb ook nog foto's, maar die komen er nog aan....Wil iets bijzonders gaan maken.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi,
Hmmm iets bijzonders... ik wacht vol spanning af :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Kijk maar eens in mijn nieuwe boekje.  ;)

Hoi iedereen

Vanaf vandaag heb ik een nieuw boekje genaamd Het Bonte Vogelparadijs.

Vanaf vandaag zijn daar de avonturen van mijn vogels te volgen! Ik hoop jullie daar te zien.

Dus van mij mag dit boekje op slot.

Liefs

Mara

Gerda

Op verzoek van Mara gaat dit boekje op slot!

Mara en iedereen,
Veel plezier in het nieuwe dagboekje!

Gerda