Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Dank je wel.

Hoi SAlly

Ook jij bedankt. Met Yella gaat al beter, zal zo een update over haar plaatsen.

Welk valkje ik ga kiezen bij Caroline is nog niet bekend, op aanraden van Caroline wacht ik nog even totdat ik idd kan zien of ze gepareld of niet zijn. Hihi, maar ik vind het wel spannend hoor. Ben reuze benieuwd en is voor mezelf ook fijn om iets te abben waar ik naar kan uitkijken.

Hoi iedereen

Een update over Yella. Ze doet het goed. Vanmorgen heeft ze eigenlijk de hele morgen onder in haar bak zitten te scharrelen, heeft goed gegeten, ik geef haar nu tijdelijk grasparkietenzaadjes omdat die wat zachter zijn dan valkparkietenzaad. Nu zat ik hier net achter de laptop en van waar ik zit kan ik haar heel goed in de gaten houden, dus mevrouwtje wilt naar boven klimmen maar dat gaat niet. Heb haar dus even een handje toegestoken en nu zit mevrouw op het hoogste stokje zichzelf te poetsen, dat vind ik toch een heel positief teken. Dus al met al vind ik dat ze het goed doet.

Geen levende luizen meer gezien, alles wat ik gezien heb was dood.

Gelukkig maar dat het beter gaat met Yella, is al met al een hele opluchting (zie haar nu zelfs op een pootje zitten).

Met mij gaat het iets minder, vanmorgen naar de Arbo arts geweest en ik moet in elk geval de komende 14 dagen thuis blijven en zoveel mogelijk leuke dingen doen, en vooral zorgen dat mijn slaap en waakschema goed blijft. Dus niet in bed blijven liggen 's morgens. Maar ik zei ook al tegen hem dat ik elke morgen om 06.15 (moest ik altijd opstaan) wakker werd maar meestal tussen 07.00 en 07.30 opsta en altijd rond dezelfde tijd naar bed ga. Dat moest ik zeker blijven volhouden, dat was goed. En over 14 dagen moet ik dus terug komen en dan zien we wel verder.....

Mara

Agnes

Nou Mara, dat gaat toch al een stukje de goede kant op?
En volgens mij heb jij als Crea Bea genoeg leuke dingen te doen ;)

Gelukkig dat het beter gaat met Yella!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Hoi Agnes

Dank je wel. Het is idd een stap in de goede richting met Yella. Zal proberen om foto's te maken.

Haha, crea bea, ik ga wel proberen om met PSP aan de slag te gaan...dus wie weet wat voor creaties ik ga maken.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara, leuk dat je creatie's gaat maken met PSP, fijn dat het de goede kant uit gaat met Yella, grtjs Ann :D :D :D :D



candy

Hallo Mara,

Sorry dat ik nu pas reageer.
Het is heel fijn dat Yella weer aan het opknappen is. Jij trekt het je aan dat jij het probleem te laat hebt gezien en stelde dat je bij anderen te veel ziet. Maar wat jij hierbij vergeet is dat het een geleidelijk optredend probleem is en jij je eigen vogels dagelijks ziet, waardoor je er aan went dat er een langzame verandering is. Dit leid er toe dat een vogel al een tijdje ziek kan zijn voordat je het merkt, temeer omdat het een vluchtdier is en zich als prooi prezenteerd bij het tonen van een ziekte.
Daarom zie je bij een vreemde vogel sneller dat er iets aan de hand is. Bedenk dat jij het hebt gezien en gelijk actie hebt ondernomen en dat is toch heel goed en ben je in mijn oen ook heel goed bezig.

Ik wens jullie dan ook van harte beterschap.
Groetjes en een knuffel van de vogels hier.
Henk

Mara

Hoi Ann

Maar dan moet ik wel eerst een forum vinden waar ik die lesjes kan volgen....Maar dat komt wel goed.

Hoi Henk

Ik zie bij mijn eigen vogels ook veel te veel hoor. Dat bedoelde ik er mee. Als er eentje al anders zit dan de vorige dag, dan zie ik dat en daarom wordt er gezegd dat ik te veel zie.

Gelukkig is ze aan het opknappen. Had haar straks bij haar voerbakjes gezet en toen ik terug kwam van het wandelen met Beau zat ze weer bovenin, helemaal zonder hulp.

Groetjes

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Hier ook een berichtje van mij. :D Wat leuk dat je een valkje bij Caroline hebt gereserveerd. En ik blij te horen dat Yella is opgeknapt. Ik heb even een paar pagina's terug gelezen. Je hebt naar mijn idee gewoon heel alert gehandeld.

Ik heb niet alles teruggelezen zo snel, maar ik begrijp dat je naar de arbo-arts moest? Ik hoop wel dat het goed met je gaat.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Ik heb 2 valkjes bij Caroline gereserveerd  ;D  :D.

Met Yella gaat het gelukkig goed, ze is aan het opknappen, zit nu lekker op de bovenste stok en bekijkt Pipo en Kuifje met erg veel aandacht.

Ik ben overspannen, eigenlijk al een tijdje maar heb gewoon constant door gewerkt, gevochten om niet toe te geven, maar toch, op een gegeven moment knapt er iets.....

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Ja, en dan is het wel goed, om even een tijdje thuis te zijn. Merk je zelf dat je al wat tot rust komt? Ik hoop het echt voor je.

Ben heel blij dat het met Yella goed gaat. Voor haar ook een andere omgeving he, binnen. Heb je Pipo en Kuifje sowieso altijd binnen?

En twee valkjes gereserveerd? Geweldig :D :D Leuk om naar uit te kijken!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Ik merk nog niet echt dat ik tot rust kom, maar hopelijk merk ik het wel gauw genoeg....doe mijn best in elk geval.

Hoi iedereen

Ik heb een paar foto's van mijn vogeltjes die binnen zitten.

Het zijn er dus ondertussen drie en geen twee meer. Ze zijn ook niet allemaal mss even duidelijk.



















































Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara,  mooie en leuke foto's hoor, hihi, het valkje op de tafel, zoooooo lief ! Grtjs Ann



*Manon*

Hoi Mara,

Wat fijn dat het met Yella beter gaat zeg, nu jij nog  :-*
Het is wel even goed inderdaad als je even te veel hooi op je vork genomen hebt om het even rustig aan te doen hé....
Probeer zoveel van je tijd te genieten en naar je lichaam te luisteren en probeer te genieten van de kleine dingen, die zijn juist zo waardevol  :-*
Denk nu maar eens eerst even lekker aan je zelf voordat je weer met anderen bezig bent!



Sterkte meis!

Liefs Manon

mila

hoi Mara

mooie foto's ben blij dat yella zo goed gaat en nu even aan je zelf denken en niet aan andere nu eerst zelf beter worden..

groetjes mila

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat Yella weer wat opknapt.
Nu jij nog!!
Je hebt mooie foto's geplaatst ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Mara,

Fijn dat het terug beter gaat met Yella.
Heel erg mooie foto's heb je weer gemaakt.

Komt Kuifje eigenlijk nog ooit de kooi uit? Is die nog tam?


Doe jij het maar lekker rustig aan he meid! Je gezondheid gaat boven alles!

Groetjes Sally