Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Het is Krullenbol niet gelukt. Maar ze zit eigenlijk altijd aan die sleutelbos te plukken, ze vindt het erg leuk.

Hoi Sally

Sorry....heb het al veranderd. Dank je wel voor het compliment.

Mara

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een heerlijke foto's weer!
En zo lekker veel... je weet ons wel te verwennen.
Pearly sunshine vind ik toch wel een heel mooi valkje!
En het filmpje: dat is met recht pret in de voliere ;D
Het ziet er zo gezellig uit :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

jolandaW

Hoi Mara,

Ik kwam hier eigenlijk alleen even om mijn nieuwjaarswens door te geven maar heb eerst maar even genoten van je foto's en je filmpje.
en dan nu mijn nieuwjaarswens voor jou

groetjes Jolanda

Kaatje

Hoi Mara,

Hele leuke foto's weer  ;D  Het filmpje is ook weer erg leuk hoor, ik heb weer genoten  ;D

Groetjes Karin

Silke *

Hoi Mara,

Hoor ik daar mijn naam vallen??  ;D ;D

Mooie foto's! Echt waar. Krullenbol vindt sleutels toch wel iets interessants blijkbaar  :) Nou weet je wat je moet kopen voor haar nieuwjaar!  ;)

Ik hoor dat het in je volière zowat een rusthuis is?  :D
Heb je nooit geen zin om kleintjes te krijgen van de valkjes?

Ik heb erg veel genoten van je foto's!

Groetjes
Silke

♥Debby♥

het was wederom FANTASTISCH mara!!! ik heb weer genoten!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Eugenie,

Ik was het filmpje voorbij gelopen. Maar nu heb ik het gekeken en heb er van genoten.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Ik heb het me al dikwijls afgevraagd... kun jij je vogels eigenlijk nog uit elkaar houden?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment!!!  ;D

Hoi Jolanda

Dank je wel voor de wensen, ik wens je heel veel geluk, gezondheid en gezelligheid in 2008!

Hoi Karin

Fijn dat je genoten hebt, daar doen we het voor.

Hoi Silke

Ik heb in 2006 een nestje gehad van een koppel valkjes, van twee koppels grasjes en van een koppel rosella's. Nee hoor, ik heb dus een jaar jongen gehad en ik vind het zo goed hoor. En er zit genoeg jong bloed in de voliere hoor.  ;)

Hoi Anja

Zomaar het filmpje voorbij lopen.  ;) Maar je hebt het gelukkig gevonden, dat is het belangrijkste.

Hoi Marc

Ik hou ze eigenlijk redelijk makkelijk uit elkaar hoor, behalve de wildkleurmannetjes, dat is soms wat moeilijk maar twee hebben een ring om, dus dan is het wat makkelijker.  ;)

Mara

Sharon

Hoi Mara,
nou, ik kan niets anders zeggen dan dat de foto's weer prachtig zijn! Ik heb er weer met volle teugen van genoten hoor. Je hebt ook echt hele mooie vogels in je volière zitten. En die sleutels zijn echt wel populair hè?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

HOi Sharon

De sleutels vinden ze echt super. Ik denk dat ik maar een sleutelbos in de voliere hang.  ;D

Dank je wel voor het compliment.

mara

Romy

Hoi Mara

Je hebt prachtige foto's geplaatst! Het was opnieuw helemaal genieten hoor!
Ook het flimpje, je merkt echt dat het een heel gezellige boel is daar bij jullie in de volière! Op een gegeven moment hoor je ook een vogel voorbij fladderen. Een mooi geluid vind ik!

Groetjes
Romy

Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3