Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Diesel heeft nu ook een tak op z'n kooi staan en wat een sloperd zeg!! hahahaha... super tip!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Waar vogels zich toch allemaal me amuseren ;D
Was het bij kinderen ook maar zo makkelijk :D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Anke

Ik heb vanmiddag even op de bank liggen te slapen en ben naar de HA geweest voor mijn uitslag. Dus geen foto's vandaag.

Hoi Debby

Haha, het zijn slopers en ze zijn zo blij met simpele dingen.

Hoi Jeannine

Hahahaha..

Mara

Anke

Hoi Mara,
Het ging mij niet om foto's hoor, maar gewoon een teken van leven ;D
Lekker dat je op de bank hebt kunnen uitrusten!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ow, een teken van leven. Ja, ik leef nog!  ;D

Mara

Anja

Whaahahhahahaaa het ging mij niet om de foto's ;D ;D ;D ;D

Sorry kon het even niet laten.

Groetjes Anja

Anke

 ;D ;D ;D echt waar ;D ;D ;D
Natuurlijk zijn foto's wel leuk ;D ;D ;D Maar ik ben gewend dat er eigenlijk altijd wel een verhaaltje van Mara staat :)
Hi hi die Anja, wie is er hier eigenlijk fotoverslaafd :P :P :P
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja en Anke

Hahaha....

Nou, jullie willen een verhaaltje...eens kijken of ik wat uit mijn hoed kan toveren.

Ik heb van de week weer met Adsila gekroeld. Na het ongelukje van zondag, mevrouw heeft me in mijn vinger gebeten toen ik haar oppakte om te kroelen, dacht ik, dat gaat nooit meer goed komen nu. Vooral omdat ze er daarna ook nog tussen uit ging in het nachthok. Maar goed, ze liet zich redelijk goed pakken maar toen had ze me dus in mijn vinger. Toch elke avond weer haar gekroeld, dat vond ze wel fijn en bleef dan ook lekker zitten. Gisteren heb ik haar toch weer even bij me gepakt, en zo gauw ze begint te stribbelen zet ik haar weer lekker terug. Maar nu dat ze dus op die nepeitjes zit, is ze best wel kroelerig. Meer dan haar mannetje Chatima. Die begint al te blazen als hij me ziet. Gekke vent.  ;D. Heerlijk hoor, een valkje dat zich laat kroelen.

mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat Adsila zich toch weer lekker laat kroelen :)
Ik vind dat altijd heel bijzonder als voliere valkjes zich laten kroelen :)
Prettige dag vandaag!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Mara

Wat fijn zeg dat het nog steeds lukt om Adsila te kroelen, en dat bij een wild valkje! Ik vind dat heel bijzonder hoor!

Groetjes
Romy

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Dat zal wel behoorlijk pijn hebben gedaan.
Wel goed van je dat je niet opgeeft.
En wel met resultaat. Ze laat zich toch maar weer kroelen.

Maar valkjes die in de voilere zitten dat betekend toch niet bij voorbaat dat ze dan niet meer tam zijn of worden. Of zie ik dat weer verkeerd?
Ik heb nog heel wat te leren over valkjes ;D

groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Romy en Anke

Ik ben ook heel blij dat Adsila zich laat kroelen hoor, en echt alleen als ze op de eitjes zit. In de voliere zelf wilt ze dat niet.

Hoi Jeannine

Adsila is een geboren volierevalkje, is wel aan mij gewend omdat ik haar eigenlijk altijd uit het blok pakte toen ze nog klein was. Het is wel zo dat tamme valkjes die in een voliere komen vaak toch wel verwilderen omdat er dan vaak minder tijd aan hun besteed wordt. Maar het hoeft niet.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Bedankt voor de info.
Weer wat bij geleerd ;)

groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Graag gedaan. Je kunt ook niet alles weten  ;). Ow jongens, ik heb zo´n zin in morgen....

Mara

Marc van de Kuifjes

Hey Mara,
Heb je die foto's van Pino al teruggevonden toen hij klein was?
Ben nog altijd erg benieuwd hoor! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -