Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Mara,

Wat leuk dat je ook een dagboekje begint :D

Om te beginnen word hier niemand uitgelachen!
Wij delen lief en leed met elkaar, ook als het niet over de valkjes gaat!

En ik vind dat jij prima verhaaltjes kan schrijven en saai zijn ze al helemaal niet!

Dus ik hoop dat je het heel leuk gaat krijgen op dit forum :D ;)

Je verhaaltjes die je graag met ons wilde delen zijn hartstikke leuk.
Dat zijn mooie herinneringen en die moet je koesteren.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Hey Mara,

Natuurlijk even hier gekeken nadat jij bij mij was. Ik heb ook antwoord gegeven op je vraag over je valkjes (mutaties). Leuk om wat meer van je te weten te komen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

15 april 2006, 16:45:33 #17 Last Edit: 15 april 2006, 16:58:30 by Riny


Hoy Eugenie
Nou ik moet zeggen dat ze voortreffelijk geposeerd hebben voor de foto's.
Zouden ze geweten hebben dat de foto's voor jou waren?
De bovenste foto is  de pop.
Op de foto hier beneden staat vader op het nestblok
Groetjes Riny :D


Riny

15 april 2006, 17:47:22 #18 Last Edit: 15 april 2006, 17:53:42 by Riny






Hoy Eugenie
Uit dit koppel komt het mannetje wat je gereserveerd hebt.
Groetjes Riny :D

Mara

Hey Riny

Bedankt voor de foto's. Het zal een heel mooi koppel worden, daar ben ik van overtuigd en de foto's zijn buitengewoon mooi!!

Dank je wel.

Groetjes

Mara

Mara

Citaat van: Lin op 15 april 2006, 15:01:23
Hey Mara,

Natuurlijk even hier gekeken nadat jij bij mij was. Ik heb ook antwoord gegeven op je vraag over je valkjes (mutaties). Leuk om wat meer van je te weten te komen.

Groeten, Lin


Hey Lin

Bedankt voor je reactie, ik vind het fijn dat je me een reactie geeft. Ben ik heel blij om.

Groetjes

Mara

Gerda

Hoi Mara,

Leuk dat je een dagboekje begonnen bent!!
En maak je niet druk hoor, hier zijn veel mensen stapelgek op hun valkjes en ik ben er een van!!!
En ik vind juist dat je leuk schrijft, vooral over Jona, je eerste valkje!!

Ik kom hier wel vaker lezen, zeker nu ik weet dat er straks een koppeltje uit America bij je zit!!!!

Liefs, Gerda

Mara

Citaat van: Gerda op 15 april 2006, 18:09:58
Hoi Mara,

Leuk dat je een dagboekje begonnen bent!!
En maak je niet druk hoor, hier zijn veel mensen stapelgek op hun valkjes en ik ben er een van!!!
En ik vind juist dat je leuk schrijft, vooral over Jona, je eerste valkje!!

Ik kom hier wel vaker lezen, zeker nu ik weet dat er straks een koppeltje uit America bij je zit!!!!

Liefs, Gerda



Maar dan zal ik ook veel te vertellen hebben. Ik ben zojuist nog een paar oude foto's tegen gekomen van Jimmy, weer een afdankkertje. Tja, we hebben veel van die afdankertjes gehad. Juimmy, Punky en dan nog was grasparkietjes.

Bedankt in elk geval voor je lieve reactie.

Groetjes

Mara

Mara



Hier een superfoto. Ik ontdekte deze afbeelding op een 'groepsfoto' en kon het niet laten om hem uit te vergroten. Dit is dus onze Hoen, hij slaapt graag in het zonnetje. Deze foto is in mei vorig jaar genomen. Hoen is een echte slaapkop zo nu en dan maar buitengewoon lief.

Groetjes

Mara

trienke

Hoi mara

Leuk dat jij ook een verhalendagboek bent begonnen ;D

Leuke foto's van je valkjes, mooi helder ;D

Groetjes Trienke

Mara

Citaat van: trienke op 16 april 2006, 14:32:42
Hoi mara

Leuk dat jij ook een verhalendagboek bent begonnen ;D

Leuke foto's van je valkjes, mooi helder ;D

Groetjes Trienke


De foto's zijn door mijn broer gemaakt. Ikzelf heb jammer genoeg geen digitale camera dus ik moet het met de camera op mijn mobiel doen, maar die is ook best wel goed.

Ik heb ook plezier in mijn verhaaltjes van mijn jongens.

Groetjes

Mara

Mara

Het blijkt dat de broedblokken toch in de smaak vallen ook al zijn ze niet echt met elkaar aan het kroelen. De valkjes hebben allemaal hun eigen blok uitgezocht en ze zien het echt als een tijdverdrijf. In een blok zit het koppel samen. Do en Pinky zitten samen in het hok en zo nu en dan zie je een gepareld of geel koppie te voorschijn komen en dat is echt hilarisch. Zal binnenkort een foto maken van hun verrichtingen.

Groetjes

Mara

marga

hoi mara
wat een leuke valkjes
en je verhalen over ze zijn heel leuk om te lezen
ik heb ook valkjes bij riny vandaan
nou  daar ga je zeker verhalen over schrijven
die zitten ook vol met streken hoor
(maar wel hele lieve streken)
want ik zou ze voor geen goud willen missen
groetjes marga

Mara

ER moet ook leven in zitten anders is het niet leuk, ze moeten ook een beetje ondeugd uithalen. Ik ben heel benieuwd naar mijn toekomstige aanwinsten. En Riny, ik hoor alleen maar goede dingen! Dat is altijd mooi.

Groetjes

Mara

Mara

Volgens mij wordt er hier nu ook wat gewipwapt om het in de termen van Mariska te houden ;). Ik heb er dus nu blokken instaan en Pinky en Do hebben er al eentje uitgezocht en gisteravond zaten ze er samen in. Ziet echt koddig uit moet ik zeggen.

Tja, ik zie wel wat er gaat gebeuren...

Groetjes

Mara