28 april 2024, 05:28:27

De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Mara,

Wat lief die kleine grasjes!!! Ik hoop echt dat er meer eitjes bevrucht worden..

Maar kleine Deb is een dochter van Deb?

Mijn grasjes gaan goed.. De groene is nu de veren van de valk aan het schikken, terwijl Spikey, mijn gele, de hele dag met een spiegeltje aan het spelen is!

Tot lees,

Carin

Mara

Kleine Blauw is geen dochter van Deb, Sneeuwvlokje was de dochter van Deb maar die is jammer genoeg overleden.

p.s. sorry voor de late reactie.

Mara

Even een update want ik heb hier al lang niets meer gepost.

De grasjes hebben twee nestjes, het nestje van Debbel en een nestje van Kleine Blauw. Ik heb geen flauw idee wat er moet gaan uitkomen of gaan gebeuren, maar ik weet wel dat 1 eitje van Deb echt niet meer goed was, een vreemde kleur bruin en voelde ook heel vies aan. Heb het weggedaan. Kleine Deb, ik weet het niet, ze broedt wel dus ik ben benieuwd. We wachten gewoon af.

De rosella in de blok van de valkparkieten, heeft iets kleins uitgebroed en ik betwijfel nu echt of het valkparkieteneitjes waren. Ik weet het niet hoor! Maar goed, daar ligt iets te friemelen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Mara

Saar

gefeliciteerd met je jonkie :D

:-* Saar

Saar

Hoe gaat het met je jonkie?
groetjes Saar

Mara

Bij de rosella zijn het er al drie en vanmorgen heb ik een dood jonkie bij de grasjes gevonden, alles er op en eraan. Er zal wel een goede reden voor zijn waarom dat die kleine dood is gegaan, maar goed, die dingen gebeuren.

GR. Mara

Saar

zo dat gaat snel bij jou :D

groetjes Saar

Mara

Hoi iedereen

Even een update over mijn andere vogeltjes. Ik heb nu 6 grasparkietjes. Twee van Deb en Prins en vier van Kleine Blauw, het is alleen even onduidelijk wie de papa is. Bij die vier van Kleine Blauw zit een jonkie met rode oogjes  :o wat ik dus gewoonweg echt niet had verwacht. Die van Deb worden denk ik grijs-wit zoals de moeder. Misschien ook wel wit-blauw, ik ben heel benieuwd.

De rosella's doen het goed. De oudste twee zijn nu 17 dagen, hebben de oogjes al open en krijsen echt superhard. Wel houden ze van kroelen, net zoals alle andere kleintjes die al groot genoeg zijn om te kroelen.

De valkjes doen het goed, de oudste is nu bijna 31 dagen.

Groetjes

Mara

Mara



Voor de liefhebbers, dit zijn mijn twee kleintjes van Prins en Deb. Dit keer zijn het geen witte maar wit met grijs en ik ben benieuwd....DE foto is een beetje onduidelijk maar je ziet ze wel zitten.

Groetjes

Saar

Ze zien er goed uit hoor :D
Ik heb er zelf nu ook 2.. dat worden denk ik 2 lutino's :)

groetjes Saar :-*

Mara

Hey Saar

Ze zien er inderdaad goed uit en ze zijn ook echt goed aan het groeien. In de andere blok zit een jonkie met rode oogjes, en de rest allemaal donkere ogen. Eentje wordt wit met geel en de rest is gissen.

Groetjes

Saar

even geduld hebben nog ;)

groetjes Saar :-*

Mara

Citaat van: Saar op  6 juni 2006, 12:48:20
even geduld hebben nog ;)

groetjes Saar :-*


En dat is zo moeilijk....*zucht zucht wacht wacht* ;)

Saar

dat ken ik en dat is idd zeeeeeeeerrrrr irri
majaa je doet er niks aan ;)

groetjes Saar :-*

Carin

Ha grasparkietenvriendjes en Mara,

Hoe is het? Alles goed met de kleintjes? Hoeveel zijn het er nu?

Hier met ons is alles goed, we gaan zo voetbal kijken.. We hebben er zin in! Gaan jullie toch meekijken met jullie baasje?

Tot lees,

Sal en Spikey