Het broedseizoen is weer begonnen. veel nieuwe foto's 1-10-06

Gestart door trienke, 9 april 2006, 11:13:48

« vorige - volgende »

trienke

Hallo allemaal

Weer tot 2 keer erg koud :-\. Heb hem net pap gegeven weer en opgewarmt.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik heb met je te doen.
Heb je het jonkie nog gewogen ,ben benieuwd of die al wat aangekomen is.
Groetjes Riny :D

trienke

De kleine is al een beetje aangekomen en zit nu op de 3 gram.

Maar kan dit geen kwaad? Dat de kleine zovaak koud is?

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Goed zal het in ieder geval voor het kleintje niet zijn.
Ze groeien van de warmte en de voeding.
Je zou zeggen dat de ouders ondertussen toch die taken overgenomen zouden hebben.
Groetjes Riny :D

trienke

Ja  dus niet he.
Mischien dat ik het toch volledig ga overnemen als er niet snel verandering in komt

Vanmorgen zat er ook nog een beetje pap in zijn kropje :-\ van gisteravond. Zonet was de krop leeg.

Groetjes Trienke

trienke

Ik heb net toch maar een oproepje geplaatst op marktplaats. In de hoop dat er in de buurt mensen zijn die hem onder een pleegkoppel willen leggen. Ik wil het allerbeste voor de kleine ::)

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

jeetje de ouders nemen het nog steeds niet over  :-\  :-\  :-\
ik heb met jou en het kleintje te doen  :'( de hoop dat de ouders het alsnog overnemen wordt helaas steeds kleiner hé  :-\ moeder natuur kan soms erg hard zijn dat zullen wij nu ook moeten ondervinden want deze avond komt er een valkje bij ons met een schepbekkie maar alé een schepbekkie is toch minder erg dan geen liefde, geen warmte of geen voeding te krijgen van de ouders hé  :-\

groetjes marilyn

trienke

Hallo allemaal

Helaas is vanmiddag de kleine overleden :'( Had net een nieuwe warmtepit gekocht en tempmeter, om de zorg over te nemen :-\

Ook had ik nog geen reacties op de advertentie.

Rust zacht lief klein valkje

Groetjes Trienke

Christine

17 augustus 2006, 16:46:28 #308 Last Edit: 17 augustus 2006, 16:48:45 by Christine
Ik heb een stukje bij In Memorian geplaatst bij Baby valkjes!

Veel sterkte :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Trienke
Ik weet zeker dat het kleintje gevoeld heeft, hoe hard jij gevochten hebt om hem in leven te houden.
Al zijn ze nog zo klein die heeft duidelijk gevoeld dat jij van hem hield, en wilde helpen.
Liefs Riny :'(

Gerda

Hoi Trienke,

Wat sneu voor je. Maar misschien voor het kleintje wel het beste. De natuur is soms erg hard.
Je hebt je best gedaan!!
Stel je voor dat het ouder was geworden en dan na een paar weken pas was overleden!!
Kun je je voorstellen dat Lucky dood was gegaan na een paar weken van veel zorg!!

Natuurlijk is dit ook verdrietig, maar jou valt niets te verwijten. Jij hebt je best gedaan. Maar soms moet je accepteren dat dit soort dingen gebeuren. En daar mag best wel een traantje bij vallen hoor!!!

Heel veel liefs!!!
Gerda

trienke

Ik heb dat al meegemaakt gerda

Lucky was niet alleen, maar had een broertje of zusje. Die is 6/7 weken geworden, maar gestorven aan een bloeding waarschijnlijk. Ik denk nog heel vaak aan angel.

Ik weet dat dit gebeurd en de natuur is soms erg hard. Maar ik kan gewoon niet hulpeloos toekijken als een jonkie verwaarloost word. Het breekt gewoon echt tig keer me hart :'(

Dan help ik hem nog liever, gaat er dan nog wat mis, dan heb ik me best gedaan.

Groetjes Trienke

Gerda

Och ja, Trienke, ik was het vergeten. Je kleine Angel!!! (Sorry!!)
Gelukkig heeft dit jonkie niet geleden en wel jouw liefde en zorg gevoeld!!!

Liefs, Gerda

trienke

Ivy

Hoi Trienke.
Wat jammer dat je jonkie het toch niet gered heb. Ik las hier dat je pleegkoppel zocht ik vond het toen zo jammer dat de jonkies hier al zo groot zijn... ook al is het wel ver naar Friesland.
Kleine humpie van jou zal nu niks meer te kort komen. Hopelijk zal je koppeltje het beter doen in de tweede ronde.
Veel sterkte,
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie