Het broedseizoen is weer begonnen. veel nieuwe foto's 1-10-06

Gestart door trienke, 9 april 2006, 11:13:48

« vorige - volgende »

trienke

hallo allemaal

het gaat goed met het ukkie, het leeft nog in ieder geval, Ook is ie al een beetje gevoerd.

Het is een zwartoog, dus wildkleur of gepareld komt er uit.

Hoi diana
Die piepjes zijn geen voerdergeluiden, maar gewone piepjes :p
Dankje dat je me succes wenst

Hoi magreeth
Dankje
Ik hoop ook dat het scheiden van de vogels goed aan gedaan heb.

Verder heb ik ook foto's en die komen zometeen.

Groetjes Trienke

trienke

margreet

hallo Trienke,

Fijn meisje dat het nog goed gaat.

groetjes Margreet

trienke

Hoi margreet

Gelukkig gaat het nog goed ja, ik geef ze nu ook elke dag lekker natte brood. Ben er achter gekomen dat ze het heerlijk vinden. Het mannetje is er speciaal van het nest afgekomen.
Kan ie zo lekker de kleine mee gaan voeren :P

Groetjes Trienke

Rob S

Hoi Trienke,

Echt fijn dat het nu goed gaat, en nu maar hopen dat ze het zo vol blijven houden. Het wordt vast een schitterend valkje ;)

Groetjes Rob

marilyn

hoikes trienke

de foto's van je ukkie zijn heel erg mooi en ik hoop met gans mijn hart dat het kleine donsje het mag overleven en groot en sterk mag worden  ;)

groetjes marilyn

trienke

Christine

Wat leuk, lief en schattig!! ;D
Ik ben enorm blij voor je!!
Nu kunnen we samen praten over de donsjes!! ;)
Ik ben benieuwd welke mutatie het dit jaar gaat zijn!

Chrisje :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

ja eindelijk he ;D

Ben er super blij mee, ze zitten nu met hun 2en op het nest ;D

Groetjes Trienke

trienke

hallo

Het gaat nog steeds goed met het ukkie, vandaag had ie ook al voer in zijn krop, vind hem nu al groeien ;).

Ik hou me aan om 1x per dag te kijken, de ouders gaan er dan even af, mag ik even kijken, paar seconden en laat ze dan weer met rust :D

Net weer nat brood gegeven, en het mannetje kwam er weer speciaal van het nest af, alsof hij het ruikt ofzo ;)

Groetjes Trienke

aad

Hoi Trienke

He he eindelijk .. komt best goed nu *duim* duim*   :D :D
Getsie  nat brood   :P :P

Groetjes Aad

trienke

vinden ze heeerlijk aad, ze komen er meteen op af ;D

Groetjes Trienke

johanna

wat lief zeg!!! ik hoop dat ik dit geluk binnekort ook kan verwachten bij mijn vogels!!

ukkie is echt een schatje!! :-* :-* :-* :-*

ik hoop dat alles goedblijft gaan met dit jonge vogeltje!!

trienke

dankje johanna ;D

Net even gekeken tijdens het voeren, en wat groeit dat jong toch snel. Ik heb ook even wat foto's weer genomen, die zte ik er even wat later op.

Groetjes Trienke

trienke

hallo

Het jong leeft nog steeds, het word goed warm gehouden, maar gevoerd word hij niet zo goed.
Ik heb net even gekeken en zijn krop was helemaal leeg. Het jong piept ook niet, en vraagt dus niet voer ben ik bang.

Ik heb ze net weer vers voer, eivoer en brood gegeven, zal eens kijken over een uurtje of ie al voeding heeft gehad.
De ouders zaten wel te eten zonet.

Groetjes Trienke