4 mei 2025, 16:44:59

Dikke stam van eikenboom?

Gestart door marianca., 20 april 2006, 14:01:26

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ivm een deel van de stam van (ik denk)eikenboom.Ik wilde die in de voliere zetten om er grote voerschaal op te zetten.Maar bedenk me net of dat wel verstandig is.
Ik weet dat verschillende soorten bomen giftig zijn en vraag me af of het ook voor de stam geldt :-\

Ik denk wel dat ze er aan gaan knabbelen..mijn valkjes zijn ook een beetje hamstertjes ;D :D

groetjes
marianca

Riny

Hoy Marianca
Wij hebben dat al jaren in de voliere zo.
En hebben er nog nooit problemen mee gehad.
Groetjes Riny :D

marianca.

Hallo Riny,

Nou,dan ga ik dat ook doen ;).Dan zal het zeker geen kwaad kunnen.

Liefs
marianca :-*

Karin

Eieknhout is niet giftig, maar pas wel op dat er geen houtworm in zit ( vreet ook andere houten dingen  ;D ) en dat er geen schimmel op zit / op komt ( van die witachtige zwammetjes of soms zelfs oranje ).

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marianca.

Hallo Karin,

Gefeliciteert met je benoeming tot Moderator :-*.

Schimmel zit ik niet op te wachten..brrrrrrrrrrrrrrrrr.Maar,de Voliere staat binnen,zoals je weet,is er dan toch kans op schimmel. :-\De ruimte is niet vochtig..alhoewel..als ik die allemaal een douche beurtje geef dan komt er natuurlijk heel wat vocht vrij.. :-\.
Nou,ik zal goed opletten.Ik vertrouw het wel omdat Riny het al jaren in de Voliere heeft en nog nooit last heeft gehad van iets.
Toch bedankt voor je antwoord nu kan ik daar wel opletten.

Trouwens,Luca zijn hormonen spelen op ;D..weet alleen nog niet wie van de dames gebruik mag maken van zijn..ahumahum.. ;D

groetjes
marianca

Karin

Dank je Marianca  ;D Ik was al een tijdje modje, maar nu ben ik global modje, ik kan nu dus bij alle onderwerpen modereren  ;) Ik bedoelde eigelijk dat er misschien nu al schimmel op zat, misschien heel klein dat het niet opvalt. Ik ben benieuwd of Luca een mooie meid versierd én er piepkuikens mee krijgt  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves