19 april 2024, 23:27:35

Fransje

Gestart door Theetje, 6 april 2006, 06:45:31

« vorige - volgende »

Theetje

Hoi,

Gisteravond is onze Fransje overleden. :'( Waarschijnlijk van ouderdom omdat ie tot 2,5 uur voor zijn dood kerngezond leek. De precieze leeftijd van Frans is niet helemaal bekend, maar hij zou een jaar of 12 moeten zijn geweest.
Hoewel Frans geen tamme vogel was heb ik hem vlak voor zijn dood nog evn vast kunnen houden en door zijn kuifje kunnen kriebelen. Dat gaf wel aan dat ie al bezig was met sterven.

We hebben hem een plekje gegeven in de tuin.

Frans, ik zal je missen... :'(

Thea


Marianne

Hoi Thea,

Sterkte met het verlies van Fransje.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny

6 april 2006, 08:57:57 #2 Last Edit: 6 april 2006, 10:32:10 by Riny
                                                                                                                  
Hoy Thea
Wel fijn dat je Frans nog even hebt mogen vasthouden.
Toch een mooie manier van afscheid nemen.
Het lijkt wel of hij je op deze manier heeft willen bedanken ,voor alle goede zorgen.
Groetjes Riny :'(

Lique

Hoi Theetje,

Heel veel sterkte toegewenst. Ookal is een vogel niet tam, je kan best een band hebben.

groetjes lique

Saar

heel veel sterkte

:-* Saar

Gerda

Hoi Theetje,

Wat zielig voor je dat je nu al afscheid moest nemen van Fransje, al had hij de geschatte leeftijd van 12 jaar!!
Maar hij is gelukkig niet alleen dood gegaan, je hebt hem nog even vast kunnen houden. Hij is in beschermende handen gestorven!!

Sterkte,
Liefs, Gerda

Karin

Wat jammer dat Fransje dood is gegaan  :'( Heel veel sterkte ermee.

Liefs, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hoi,

Om een valkje te verliezen is altijd naar.
Hou jong en oud ze ook mogen worden.
Heel veel sterkte methet verlies van Fransje.
Hopelijk heeft hij nu zijn rust gevonden.

Rust zacht  :'(  :'(


Natas

Theetje

Hoi,

Bedankt voor de lieve woorden. Dat is een fijne steun.
Wat was dat een ellendig gezicht zeg. Ineens zat ie op de grond in de voliere. Een beetje dronken leek ie. We hebben hem er maar uit gehaald omdat we al snel door hadden dat het op was. Daarna heeft ie nog een uur gevochten. Dajo en ik zeiden nog tegen hem dat het goed was zo en dat ie maar moest gaan, maar ja dat begrijpt zo'n vogel vast niet.
Ondanks dat er nog 5 valkjes in de kamervoliere zitten lijkt ie nu vreselijk leeg.

frans was een hele wilde toen we hem kregen. Langzaam ging ie ons vertrouwen en zelfs een klein beetje eivoer uit de hand eten. Nu is ie er niet meer en mis ik hem vreselijk.
Maar mijn kereltje heeft zich stoer gehouden tot het laatst.
Gelukkig heeft ie niet heel lang gevochten. Het is goed zo denken we dan maar, maar pijn doet het wel :'(

Groetjes

Thea


Gerdy

Tuurlijk doet het pijn..maar gelukkig  heeft hij een lang leven bij jullie mogen hebben...heel veel sterkte met het verlies van Fransje

liefs Gerdy