28 maart 2024, 10:41:06

Liever buiten 2

Gestart door Thomas!, 9 september 2002, 04:55:17

« vorige - volgende »

Thomas!

Mijn valkparkiet is liever buiten en dan bedoel ik met kooi en al achter thuis. Ik heb hem net 2 weken en ik kan hem nog niet uit zijn kooi laten want dan vliegt hij weg. misschien duurt het zo lang om hem handtam te maken is dat de buren ook een valkparkiet hebben. (Ik geef hem wel veel aandacht) en het lijkt of hij liever buiten is. Moet ik dan een vaste kooi achter thuis bouwen of kopen? Thomas Beekhuis.

Peter

Hallo Thomas,

Dat hebben onze valkjes ook. Loky gaat wel vaak mee de schouder na buiten als het zonnetje lekker schijnt. Ook als onze valkjes buiten staan komen er mussen bij enzo erg leuk om te zien. Met een beetje wind direct het koppie vol in de wind houden.

Elke vogel is eigenlijk liever buiten denken wij zelf het is wel hun natuurlijke omgeving de buitenlucht maar binnen vermaken ze zich ook erg goed. Wij proberen wel om in de zomer de vogels regelmatig in de tuin te zetten.

Hopelijk kun je hier wat mee!

Groetjes,
Peter

Thomas!

Bedankt Angeligue en Peter

Thomas!

Bedankt Angeligue en Peter

Thomas!


tim

Kan je je handtamme valk dan mee naar buiten nemen zonder dat hij gelewiekt is?!?!?!
B.V.D.
Tim Lomans

Simon!

Nee, maar loky haar vleugel is een keer gebroken en verkeerd vasgegroeid toen moest er een stuikje van geamputeerd worden en nu kan ze dus niet meer vliegen (het staat op de site) bij onze valken

groetjes

Simon

Peter

Hoi allemaal,

Bedankt Simon :)

Groetjes,
Peter