29 april 2024, 02:27:32

dag lieve kroelkip Chica

Gestart door moonwitch (diana), 7 mei 2006, 17:32:24

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

7 mei 2006, 17:32:24 Last Edit: 7 mei 2006, 18:49:19 by moonwitch
Had nooit gedacht dat ik zelf hier een berichtje zou neer zetten :'(.
Heb wel meer valkjes verloren, maar daar had je niet zo'n band mee als met kroelkip Chica.

Lieve Chica

Je was een allemans vriend die door iedereen gekroeld wilde worden.
Je kwam bij me via een vriend die je had meegenomen omdat de mensen waar je vandaan kwam alle vogels weg deden.
Ik kende je achtergrond niet, maar algauw bleek je een echte kroelkip te zijn, die graag door iedereen gekroeld wilde worden, maar je hield niet van opgepakt te worden.
Als ik in de voliere bezig was volgde je me overal en af en toe kwam je zelfs op mijn schouder zitten om gekroeld te worden, dan trok je mijn aandacht door aan mijn oorbel te trekken en zo gauw ik me omdraaide ging je kopje naar beneden.
Ik heb je nooit naar mannen zien trekken en was dan ook erg verbaasd dat er een eitje uit je stak, maar dat was niet op een normale manier want je binnenste kwam mee naar buiten.
We zijn toen met je naar de dieren arts geweest en die heeft het eitje voor je weg gehaald.
Je kwam toen bij me binnen omdat ik je in de gaten wilde houden.
Ik had al enkele verhalen gelezen over legnood en de afloop er van en was ontzettend bang om je te verliezen.
Na 11 dagen gebeurde het onvermijdelijke toch en had je weer een eitje in je.
Al die dagen heb ik je angstvallig in de gaten gehouden en pas op de laatste dag zag ik dat je weer een eitje had, maar je was toen al veel te veel verzwakt en had een bezoek aan de dierenarts ook niet overleefd.
Het enigste wat ik toen nog kon doen voor je was je zoveel mogelijk bij me houden en je kroelen wat je tot op het laatste moment nog erg prettig vondt.
Je bent van ons heengegaan en laat een grote leegte achter.
Nakomelingen zijn er niet van je, want ik weet zekers als je die had gehad dat het net zulke grote kroelkippen waren geweest asl jij.
Lieve kroel Chica je blijft in onze gedachten en ik mis je vreselijk.
Diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Rianne

Rust zacht lieve kroelkip... :'(

Marianne

Veel sterkte.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny

                                       
Hoy Diana
Wat een vreselijk nieuws dat je Kroelkippie het niet heeft gehaald.
Ze was een prachtig valkje, ik heb haar mogen bewonderen toen ik vorig jaar bij je was.
Ik kan niet anders zeggen ,als dat ze met recht de trots van je voliere was.
Hopelijk kun je het snel een plekje geven,maar missen zul je haar nog heel erg lang als je in, of bij de de voliere komt.
Heel veel sterkte Riny :'(         

Christine

Rust zacht lieve kroelkippie Chica!!

Veel sterkte Diana!!

Groetjes Christine :-* :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Rust zacht, lieve kroelkip.

Zoals al onze vriendjes die van ons zijn heengegaan ben jij nu ook een ster aan de hemel die helder straalt voor je vrouwtje.

Sterkte Diana.

Knuffel

Mara

ROCKS

Hoi Diana....

Jeetje.....ook jou blijft het niet bespaard, en wat een rotmanier om weg te gaan, hé? Je doet er van alles aan, en dan nog mag het niet.......hard.....keihard......
Ik leef met je mee, zoals zovelen hier op het forum.
Sterkte!!

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Bello

Heel veel sterkte wij weten dat het moeilijk is als er een valk doodgaat. (zie Gerrtit)

Groetjes Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

veel sterkte

groetjes Saar :-*

patty_dordtse valkjes

Sterkte met het verlies van je kroelkip


liefs ons
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

marianca.


Rust zacht chica en geniet verder op de Rainbow.. :-* :-*

Veel sterkte met het verlies :'( :'( :'(

Liefs
marianca

Spunky

Sterkte met het verlies van je Chica'tje..

caro

Veel sterkte met dit verlies.

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/